Hardcore_gamer Geplaatst: 24 mei Delen Geplaatst: 24 mei 17 minuten geleden, LeroyDogg zei: Dat zijn Nederlanders, met zo’n haakneus. Kan je lekker aan haken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 mei Delen Geplaatst: 24 mei 1 uur geleden, Hardcore_gamer zei: Kan je lekker aan haken. Vind jij wel lekker hé Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 25 mei Delen Geplaatst: 25 mei 23 uren geleden, LeroyDogg zei: Karen, is that you? Ze wil de manager spreken 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 26 mei Delen Geplaatst: 26 mei The Rock is even een paar weken weg en het is gelijk een stille dooie bedoeling hier.. IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 26 mei Delen Geplaatst: 26 mei I am Tarzan from jungle, you can be my friend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 26 mei Delen Geplaatst: 26 mei 54 minuten geleden, TheRock zei: The Rock is even een paar weken weg en het is gelijk een stille dooie bedoeling hier.. Klopt, maar zeg er maar niks van want anders “draag je niks bij”😋 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 26 mei Delen Geplaatst: 26 mei 12 minuten geleden, LeroyDogg zei: Klopt, maar zeg er maar niks van want anders “draag je niks bij”😋 The Rock zijn aanwezigheid, zelfs in stilte, draagt nog meer bij dan de gemiddelde reaguurder hier toch 😎 1 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 26 mei Delen Geplaatst: 26 mei 2 uren geleden, LeroyDogg zei: Klopt, maar zeg er maar niks van want anders “draag je niks bij”😋 Op je lange teentjes getrapt???? 🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 26 mei Delen Geplaatst: 26 mei 26 minuten geleden, Mindless zei: Op je lange teentjes getrapt???? Denk dat er op zijn enorme over de vloer slepende Italiaanse lul is getrapt. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 26 mei Delen Geplaatst: 26 mei 3 uren geleden, Saeglopur zei: I am Tarzan from jungle, you can be my friend. Eerder Talzan in jouw geval, hé? 😉 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 26 mei Delen Geplaatst: 26 mei 2 uren geleden, Mindless zei: Op je lange teentjes getrapt???? 1 uur geleden, Arendjan zei: Denk dat er op zijn enorme over de vloer slepende Italiaanse lul is getrapt. Wat AJ zegt komt dichterbij de waarheid, Hersenloos. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 26 mei Delen Geplaatst: 26 mei Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 26 mei Delen Geplaatst: 26 mei 8 uren geleden, Arendjan zei: Eerder Talzan in jouw geval, hé? 😉 Misschien is mijn IQ achteruitgegaan door overmatige hoeveelheden verdovende middelen maar ik snap hem niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 26 mei Delen Geplaatst: 26 mei 51 minuten geleden, Saeglopur zei: Misschien is mijn IQ achteruitgegaan door overmatige hoeveelheden verdovende middelen maar ik snap hem niet. Ben je Aziaat en kan je de R niet goed uitspreken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 26 mei Delen Geplaatst: 26 mei 54 minuten geleden, Saeglopur zei: Misschien is mijn IQ achteruitgegaan door overmatige hoeveelheden verdovende middelen maar ik snap hem niet. Ik dacht dat je Doornroosje was. Nog geneukt? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 26 mei Delen Geplaatst: 26 mei 13 minuten geleden, Arendjan zei: Ik dacht dat je Doornroosje was. Nog geneukt? Ow shit dat dacht ik ook🤣 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 27 mei Delen Geplaatst: 27 mei 11 uren geleden, Arendjan zei: Ik dacht dat je Doornroosje was. Nog geneukt? Van de handdoek op het strand tot ieder vrouwelijk ledikant. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 mei Delen Geplaatst: 27 mei Ah, het forum wordt gelukkig weer op het gewenste niveau gebracht:) Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 27 mei Delen Geplaatst: 27 mei (aangepast) Er zijn auto's waarbij je vanaf de achterbank niet in de kofferbak kan komen, ik vraag me af hoe mensen met dat soort auto's vandaag op hun werk zijn gekomen. 27 mei aangepast door Jas Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 mei Delen Geplaatst: 27 mei Jas, niet iedereen slaapt in de kofferbak van zijn auto 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 mei Delen Geplaatst: 27 mei 7 uren geleden, Saeglopur zei: Van de handdoek op het strand tot ieder vrouwelijk ledikant. Mooi. Eindelijk hebben Achariya en ik iemand waar we mee kunnen praten. 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 mei Auteur Delen Geplaatst: 28 mei Vanavond naar Everything Everywhere all at Once dus ik hoop dat ie niet kut is. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 28 mei Delen Geplaatst: 28 mei 6 uren geleden, roastednerd zei: Vanavond naar Everything Everywhere all at Once dus ik hoop dat ie niet kut is. Laat wat weten, ben benieuwd! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 mei Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 3 uren geleden, LeroyDogg zei: Laat wat weten, ben benieuwd! Was leuk. Heel absurd, maar erg vermakelijk. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 29 mei Delen Geplaatst: 29 mei Op 26-5-2022 om 20:28, Saeglopur zei: Misschien is mijn IQ achteruitgegaan door overmatige hoeveelheden verdovende middelen maar ik snap hem niet. Eindelijk weer nieuwe verhalen te lezen in het Drugs Topiek 💖 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten