Ga naar inhoud

CdAB 146 [CXLVI] k ben Ashtar. Ik kom om bij je te zijn op dit moment, op deze momenten, deze speciale momenten die nu op je af komen, terwijl al het leven om je heen ontwaakt.

roastednerd
 Delen

Aanbevolen berichten

Draai toch niet zo om de hete brij heen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker bezig pik! (en Achariya)

• Haha 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, LeroyDogg zei:

Ik moet zeggen, ben al een week in Frankrijk en iedereen doet gewoon zijn best om Engels met me te praten. Is toch een aardig volk naar mijn mening.

Dat zijn andere toeristen Lee 😂

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik in Frankrijk ben beginnen ze altijd Italiaans tegen me te praten. Door mijn grote piemel denken ze dat ik Italiaans ben.

• Like 2
  • Haha 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Arendjan zei:

Als ik in Frankrijk ben beginnen ze altijd Italiaans tegen me te praten. Door mijn grote piemel denken ze dat ik Italiaans ben.

Ze zien een naakte gast op straat, dan reageren ze met “🤌🏼“. Dat is niet Italiaans praten.

• Like 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-6-2022 om 15:24, DunneDraak zei:

Scheelt dat je niet op maandag patat at

Zal je net zien, dat het deze keer op maandag ook nog weekend is. ^^

Ik keur deze handtekening goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jas, met "veelzijdig dieet" wordt bedoeld dat je zo gevarieerd mogelijk moet eten, niet dat je zo veel mogelijk troep naar binnen moet werken hé...

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Zal je net zien, dat het deze keer op maandag ook nog weekend is", grinnikte Jas terwijl hij de mayonaise met een frietje van zijn mondhoek veegde en de 5e frikandel van de avond in zijn anus schoof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Arendjan zei:

"Zal je net zien, dat het deze keer op maandag ook nog weekend is", grinnikte Jas terwijl hij de mayonaise met een frietje van zijn mondhoek veegde en de 5e frikandel van de avond in zijn anus schoof.

Was het wel mayo?🤔

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Arendjan zei:

Als ik in Italië ben, beginnen ze altijd Frans tegen me te praten. 

Omdat ik daar vaak rondloop, met een erectie zo groot als de Eiffeltoren. 

• Like 6
  • Confused 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mr.Gans zei:

Als ik in Italië ben, beginnen ze altijd Frans tegen me te praten. 

Omdat ik daar vaak rondloop, met een erectie zo groot als de Eiffeltoren. 

Favoriete comment van de dag.

• Like 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Mindless zei:

Ik mis de vorige versie van het forum een beetje

Ik mis Mindlessricky. 

• Like 1
  • Sad 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen