Ga naar inhoud

CdAB 146 [CXLVI] k ben Ashtar. Ik kom om bij je te zijn op dit moment, op deze momenten, deze speciale momenten die nu op je af komen, terwijl al het leven om je heen ontwaakt.

roastednerd
 Delen

Aanbevolen berichten

38 minuten geleden, Hardcore_gamer zei:

Doggy is jaloers.

Omdat ik volgens jou graag rondloop met een reuze erectie?🤌🏼
Of dat ik mijn erectie niet als jou laat verhelpen bij de plaatselijke D.O.C.?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Achariya zei:

Belgen, reserve Nederlanders, 2dehands stokbrood of een op zichzelf staand G-volk? Wat vinden jullie? 

En met G bedoel ik niet gay, gehandicapt, gmongool of zoiets. De G is van G(l)ansrijk.

Ik houd van België. Het Sportpaleis, Werchter en Pukkelpop, Friet stoofvlees, speciaalbier, de Belgische wielerklassiekers, Jambers...en dan vergeet ik nog veel zaken.

• Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Hardcore_gamer zei:

Het is niet mijn schuld dat jij hem niet omhoog krijgt.

Wat is dat met jouw obsessie met mijn penis en of die wel of niet stijf is? Wil je erover praten?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Doornroosje zei:

Is het niet awkward om met een erectie rond te lopen? 

Voor de meesten hier niet, want die is toch niet noemenswaardig groot, al beweren ze het tegendeel.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

@Doornroosje Ik heb The Goldfinch van Donna Tartt gelezen, en die gaat over Het Puttertje van Fabritius. Nu willen ze op Wikipedia graag allemaal betekenis toewijzen aan dit schilderij, en met welke bedoeling het geschilderd is. Waarom kan de beste Carel niet gewoon voor de lol een vogel geschilderd hebben? Kan jij licht hierop schijnen als kunstgoeroe?

ps The Goldfinch is een stuk minder leuk dan The Secret History.

aangepast door roastednerd

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Doornroosje zei:

Is het niet awkward om met een erectie rond te lopen? 

Het weekend zit erop!

Edit: oh, de quote is compleet ongerelateerd!

• Like 1

Ik keur deze handtekening goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, LeroyDogg zei:

Jullie favoriete heterosekspositie?

Groot fan van de Dirty Pirate.

• Haha 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, roastednerd zei:

Voor de meesten hier niet, want die is toch niet noemenswaardig groot, al beweren ze het tegendeel.

Het is daarom dat ik er niet te pas en onpas mee loop te pochen, het is gewoon de waarheid. 

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
3 uren geleden, Reb3nga zei:

Ik houd van België. Het Sportpaleis, Werchter en Pukkelpop, Friet stoofvlees, speciaalbier, de Belgische wielerklassiekers, Jambers...en dan vergeet ik nog veel zaken.

Ik wilde vroeger alrijd Jambers worden... 

Nu heb ik op Tiktok, een heleboel kleine volgertjes, die later allemaal mij zouden willen worden. 

Ze zien der soms niet uit, maar ik ben ook jong geweest, en ik moet mijn volgers 'respecteren.' 

Dat, en een heleboel Aziatische vrouwen. 

Met uiterst veel geduld en precisicie, heb ik mijn algoritmes zo gemanipuleerd, dat die alleen maar dingen tonen die ik interessant vindt. 

Ik ben eigenlijk tot de conclusie gekomen, dat ik hou van algoritmes. 

Het voortdurend scherpstellen en verfijnen van je algoritmes. 

Dat doe ik graag. ❤️

aangepast door Mr.Gans
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een goed geheugen: 

"Ik hoop dat het etterende en knagende gevoel aan mijn penis, sterk genoeg is om mijn gebrek aan eigenwaarde te overstemnen." 😅

Wie had dat nu weer geschreven? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, roastednerd zei:

@Doornroosje Ik heb The Goldfinch van Donna Tartt gelezen, en die gaat over Het Puttertje van Fabritius. Nu willen ze op Wikipedia graag allemaal betekenis toewijzen aan dit schilderij, en met welke bedoeling het geschilderd is. Waarom kan de beste Carel niet gewoon voor de lol een vogel geschilderd hebben? Kan jij licht hierop schijnen als kunstgoeroe?

ps The Goldfinch is een stuk minder leuk dan The Secret History.

Roastednerd, ik heb een nieuw boek besteld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen