Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 Hehehe goeie. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 Wtf word ik hier nou weer in mee betrokken? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 9 minuten geleden, Achariya zei: Wtf word ik hier nou weer in mee betrokken? Grammatica Acha, grammatica. Je wordt ergens in mee genomen, of je wordt ergens bij betrokken. Dit is een contaminatie. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 36 minuten geleden, DunneDraak zei: Aah dus dat doen jij en acha dus in het bikkeltopic. Ben ik daar vaak te vinden, ja? Hmm. Even mijn alter ego vragen of dat zo is. Anyway, dat doe ik niet in dat topic, ik strijd overal voor jullie. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 17 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Grammatica Acha, grammatica. Je wordt ergens in mee genomen, of je wordt ergens bij betrokken. Dit is een contaminatie. Dan zou het zo moeten zijn: “Grammatica, Acha. Grammatica.” 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 33 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Grammatica Acha, grammatica. Je wordt ergens in mee genomen, of je wordt ergens bij betrokken. Dit is een contaminatie. Thnx, zo leer je weer wat. Ik houd gewoon heel erg van trekken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 Ja klopt. Mijn grammatica is ook verre van perfect. Vandaar dat ik niet constant zeik over de grammatica van anderen zoals bepaalde users hier. Komt de sfeer ten goede. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 42 minuten geleden, LeroyDogg zei: Anyway, dat doe ik niet in dat topic, ik strijd overal voor jullie. Vind het schattig dat je denkt voor mij te moeten strijden, maar doe maar gewoon 2 brownies Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 8 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Ja klopt. Mijn grammatica is ook verre van perfect. Vandaar dat ik niet constant zeik over de grammatica van anderen zoals bepaalde users hier. Komt de sfeer ten goede. Zo erg als gans kan het nooit zijn 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 7 uren geleden, DunneDraak zei: Vind het schattig dat je denkt voor mij te moeten strijden, maar doe maar gewoon 2 brownies Slagroom erbij? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 5 mei 2022 Delen Geplaatst: 5 mei 2022 Op 3-5-2022 om 19:15, Achariya zei: The sock Ga je moeder die je zus is pesten tijdens de meivakantie! 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 5 mei 2022 Delen Geplaatst: 5 mei 2022 Wat is jullie pokemon van de week? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Editknop Geplaatst: 5 mei 2022 Delen Geplaatst: 5 mei 2022 Op 4-5-2022 om 16:12, LeroyDogg zei: Ik strijd ook voor jou. Wist je dat je de editknop kan gebruiken? Zo hoef je niet jezelf te quoten net nadat je iets hebt gepost. Kijk, weer eentje geholpen. Mij mag je altijd gebruiken hoor lieverd 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 6 mei 2022 Delen Geplaatst: 6 mei 2022 Betere titel: Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2022 1 uur geleden, LeroyDogg zei: Betere titel: Je mag de volgende keer weer je best doen een betere titel te verzinnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 6 mei 2022 Delen Geplaatst: 6 mei 2022 40 minuten geleden, roastednerd zei: Je mag de volgende keer weer je best doen een betere titel te verzinnen. Daar houd ik je aan! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 mei 2022 Delen Geplaatst: 6 mei 2022 Ik ben jarig. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 6 mei 2022 Delen Geplaatst: 6 mei 2022 1 uur geleden, Arendjan zei: Ik ben jarig. Gefeliciteerd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2022 1 uur geleden, Arendjan zei: Ik ben jarig. Gefeli Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 6 mei 2022 Delen Geplaatst: 6 mei 2022 1 uur geleden, Arendjan zei: Ik ben jarig. Happy Bday EagleJohn!!!🥳🤩 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 6 mei 2022 Delen Geplaatst: 6 mei 2022 Gefeliciteerd jannieboy! Ik trakteer je op een rondje in de botsauto's vanvond. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 6 mei 2022 Delen Geplaatst: 6 mei 2022 3 uren geleden, Arendjan zei: Ik ben jarig. Gefeliciteerd kerel! Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 mei 2022 Delen Geplaatst: 6 mei 2022 3 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Gefeliciteerd! Gefeliciteerd! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 mei 2022 Delen Geplaatst: 7 mei 2022 Dank allen! Ik mag voor mijn verjaardag zodirect het vliegtuig terug naar Nederland pakken. Ik kom zondagochtend om 9.00 terug, waarna ik eerst mijn verjaardag zal vieren en daarna een concert heb in Tilburg. Als jullie niets meer van mij horen ben ik waarschijnlijk overleden aan uitputting. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 7 mei 2022 Delen Geplaatst: 7 mei 2022 3 uren geleden, Arendjan zei: Dank allen! Ik mag voor mijn verjaardag zodirect het vliegtuig terug naar Nederland pakken. Ik kom zondagochtend om 9.00 terug, waarna ik eerst mijn verjaardag zal vieren en daarna een concert heb in Tilburg. Als jullie niets meer van mij horen ben ik waarschijnlijk overleden aan uitputting. Sterkte! Welk concert? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten