Ga naar inhoud

winactie samsung ssd


TPpower

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Van @MartinVerschoormoesten we wat aardiger zijn tegen nieuwe users. Dus laat ik maar het goede voorbeeld geven dan.

Hoi TPpower, welkom op het forum! Hier kun je voor allemaal leuke zaken terecht. Zo hebben we veel topics over games waarin heftige discussies gevoerd worden over raytracing. Ook hebben we forums over muziek waar wiggers als @Arendjanhun wansmaak tentoonstellen. Ten slotte hebben we het CdAB, wat een soort slowchat topic is voor mensen die langzaam van begrip zijn (slow, snap je? Ha ha). Veel users komen er in de loop van de jaren achter dat het forum een soort hotel california is. We zijn een warm bad voor nieuwe users, maar er zit ook een keerzijde aan. "You can check out any time you like, but you can never leave". Zie bijvoorbeeld losers van middelbare leeftijd als @Jasen @LeroyDogghierboven die veel te oud zijn voor de PU en desondanks nog steeds op het forum posten.

Wat betreft je vraag, ik heb geen flauw idee. Ik weet ook niet of dit de juiste plek is. De meeste PU redacteuren komen hier traditiegetrouw niet. Misschien kun je beter terecht op de frontpage. Ik weet uit betrouwbare bron dat de mods de meeste LGBT topics op de FP goed in de gaten houden, omdat er vaak nare reacties op komen. Misschien is het een goed idee om te wachten tot er een LGBT-nieuwtje is, en dan onder dat nieuwsartikel deze vraag te stellen? Veel succes!

Groet,

Avant

  • Haha 1

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi verwoord door onze snowflake. Een interessante snowflake, onze @Avant-La-Lettrewant hij weet van alles wat. Hij haalt zijn kennis uit de vele boeken die op zijn te grote nachtkast staan waardoor hij zich een man van een bepaalde status voelt. Van het echte leven weet hij niet veel, daarvoor kan je beter terecht hij @Mr.Gans. Gans weet van alles wel iets, dus voor vragen kan je bij hem terecht. Te herkennen aan zijn flamboyante, ofschoon gewaagde, schrijfstijl.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2022 om 18:01, Avant-La-Lettre zei:

Van @MartinVerschoormoesten we wat aardiger zijn tegen nieuwe users. Dus laat ik maar het goede voorbeeld geven dan.

Hoi TPpower, welkom op het forum! Hier kun je voor allemaal leuke zaken terecht. Zo hebben we veel topics over games waarin heftige discussies gevoerd worden over raytracing. Ook hebben we forums over muziek waar wiggers als @Arendjanhun wansmaak tentoonstellen. Ten slotte hebben we het CdAB, wat een soort slowchat topic is voor mensen die langzaam van begrip zijn (slow, snap je? Ha ha). Veel users komen er in de loop van de jaren achter dat het forum een soort hotel california is. We zijn een warm bad voor nieuwe users, maar er zit ook een keerzijde aan. "You can check out any time you like, but you can never leave". Zie bijvoorbeeld losers van middelbare leeftijd als @Jasen @LeroyDogghierboven die veel te oud zijn voor de PU en desondanks nog steeds op het forum posten.

Wat betreft je vraag, ik heb geen flauw idee. Ik weet ook niet of dit de juiste plek is. De meeste PU redacteuren komen hier traditiegetrouw niet. Misschien kun je beter terecht op de frontpage. Ik weet uit betrouwbare bron dat de mods de meeste LGBT topics op de FP goed in de gaten houden, omdat er vaak nare reacties op komen. Misschien is het een goed idee om te wachten tot er een LGBT-nieuwtje is, en dan onder dat nieuwsartikel deze vraag te stellen? Veel succes!

Groet,

Avant

En het is grappig dat ik al wel langere tijd op het form zit ha ha  en ja ik weet dat @LeroyDoggecht al lang op dit form zit hij is een van de activiefste wel raar dat de redactie van pu hier bijna nooit komt en ja heb ook al geregeerd op de homepage ha ha. Ik vraag  me wel af wat bedoel je met L G BT nieuwtjes? En waarom als je van gamenieuws houd kan het toch zijn dat je lang op het form blijft @Jas @LeroyDogg 
 

Ik vind het wel grappig dat ze nooit hier kijken dit lijkt mij de beste plek om vragen te stellen namelijk @JaccoPeek@MartinVerschoor succes met me vraag beantwoorden in de twitch chat ook al gevraagd maar geen duidelijke reactie wel grappige reactie trouwens 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2022 om 18:01, Avant-La-Lettre zei:

Van @MartinVerschoormoesten we wat aardiger zijn tegen nieuwe users. Dus laat ik maar het goede voorbeeld geven dan.

Hoi TPpower, welkom op het forum! Hier kun je voor allemaal leuke zaken terecht. Zo hebben we veel topics over games waarin heftige discussies gevoerd worden over raytracing. Ook hebben we forums over muziek waar wiggers als @Arendjanhun wansmaak tentoonstellen. Ten slotte hebben we het CdAB, wat een soort slowchat topic is voor mensen die langzaam van begrip zijn (slow, snap je? Ha ha). Veel users komen er in de loop van de jaren achter dat het forum een soort hotel california is. We zijn een warm bad voor nieuwe users, maar er zit ook een keerzijde aan. "You can check out any time you like, but you can never leave". Zie bijvoorbeeld losers van middelbare leeftijd als @Jasen @LeroyDogghierboven die veel te oud zijn voor de PU en desondanks nog steeds op het forum posten.

Wat betreft je vraag, ik heb geen flauw idee. Ik weet ook niet of dit de juiste plek is. De meeste PU redacteuren komen hier traditiegetrouw niet. Misschien kun je beter terecht op de frontpage. Ik weet uit betrouwbare bron dat de mods de meeste LGBT topics op de FP goed in de gaten houden, omdat er vaak nare reacties op komen. Misschien is het een goed idee om te wachten tot er een LGBT-nieuwtje is, en dan onder dat nieuwsartikel deze vraag te stellen? Veel succes!

Groet,

Avant

en daarnaast @Avant-La-Lettre weet je wie dit topic gestart heeft ik zelf op 20 mei volgens mij dit jaar maar kan ook vorig jaar zijn maar volgens mij dit jaar ha ha let volgende keer een beetje op ik was alleen lange tijd niet heel actief want had niet echt vragen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...