Ga naar inhoud

CdAB 147 [CXLVII] Ik heb Zuid-Europese genen, en een bovengemiddeld grote chorizo tussen de benen


Arendjan

Aanbevolen berichten

Leroy en Dunne,

Ruzie over kroketten,

Volwassen mannen.

 

Mijn nieuwe haiku ?

  • Like 3

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom net in de stad een meisje tegen. Ze heeft dan wel geen rode jas met de naam van een of andere organisatie erop of een klembord/tablet bij zich maar je ziet meteen aan hoe ze op je af komen dat ze je iets willen vragen over dierenleed of het klimaat, weet ik veel. Een loterij. Misschien wil je wel iets van ze kopen of een pandabeer aan de andere kant van de wereld adopteren. Voordat ze hun mond openen heb ik meestal al een weerwoord klaar zodat ik daarna stug door kan lopen, ongeacht of dat weerwoord goed aansluit op hun vraag.

"Hee... Zou je mij een hand geven als je wist dat ik gay was?"

- "Nee, bedankt"

"Oh oke... fijne dag..."

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik ga een paar keer per jaar naar een specifieke kroeg in Londen (de Hems) omdat ze daar bitterballen hebben. Ongeïnspireerde troep my ass, bitterballen zijn het beste zuip-voedsel op de aardbol.

Hoe bestel je zoiets in een pub?

"One portion bitter balls mate, cheers" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Mr.Gans zei:

Ik vroeg me weleens af voor wie ik het - naast mezelf - eigenlijk nog deed. 

Ziet u dat? 

Allicht, anders had u deze post niet gemaakt. 

Bedankt daarvoor. 

U bent sterk als staal. en wijs als de wind. 

 

Doe het voor mij, ik hou van zulke dingen!

  • Confused 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Mr.Gans zei:

ongeilspellend

Prachtig (onbedoeld?) woord.

 

 

  • Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Reb3nga zei:

Hoe bestel je zoiets in een pub?

"One portion bitter balls mate, cheers" 

Aanwijzen op de kaart. Ik heb een keer een minuut lang geprobeerd om een westmalle dubbel te bestellen in de kroeg, omdat de barman me niet verstond. Tegenwoordig probeer ik het niet eens en wijs ik gewoon op de kaart. Idem met bitterballen. De "Nederlandse" kroeg in Londen is Nederlands qua concept (bittergarnituur, verassend prima nederlands en Belgisch bier), maar er staan alleen maar Britse studenten achter de bar.

  • Like 1

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Avant-La-Lettre zei:

Aanwijzen op de kaart. Ik heb een keer een minuut lang geprobeerd om een westmalle dubbel te bestellen in de kroeg, omdat de barman me niet verstond. Tegenwoordig probeer ik het niet eens en wijs ik gewoon op de kaart. Idem met bitterballen. De "Nederlandse" kroeg in Londen is Nederlands qua concept (bittergarnituur, verassend prima nederlands en Belgisch bier), maar er staan alleen maar Britse studenten achter de bar.

Ah dat is wel echt beter dan dat Britse slootwater uit de tap. Ben 2 x een wedstijd PL gaan kijken (Spurs & Southampton) en beide keren heb ik me behoorlijk smerig gevoeld van dat bier de day after.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Avant-La-Lettre zei:

om een westmalle dubbel te bestellen

Ik heb dit ook altijd in buitenland met Nederlands of Belgisch speciaalbier. Ik weiger om de namen in verkracht Engels te gaan uitspreken.

 

Scheelt misschien ook wel dat ik niet super vaak ik het buitenland ben

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moeten jullie dan eens niet als het stelletje boeren dat jullie zijn in het buitenland Nederlands speciaalbier zitten drinken maar gewoon het lokale bier of de lokale drank proberen. Nemen jullie ook je eigen boterhammetjes en hagelslag mee op vakantie? Stelletje Sjonnies.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, DunneDraak zei:

Ik weiger om de namen in verkracht Engels te gaan uitspreken.

Wat een eindbaas ben jij zeg!!!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Arendjan zei:

Misschien moeten jullie dan eens niet als het stelletje boeren dat jullie zijn in het buitenland Nederlands speciaalbier zitten drinken maar gewoon het lokale bier of de lokale drank proberen. Nemen jullie ook je eigen boterhammetjes en hagelslag mee op vakantie? Stelletje Sjonnies.

In Spanje, Frankrijk of Italië kunnen ze nou eenmaal geen bier maken ?‍♀️

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Arendjan zei:

Misschien moeten jullie dan eens niet als het stelletje boeren dat jullie zijn in het buitenland Nederlands speciaalbier zitten drinken maar gewoon het lokale bier of de lokale drank proberen. Nemen jullie ook je eigen boterhammetjes en hagelslag mee op vakantie? Stelletje Sjonnies.

Misschien moet je een keer écht cultuur snuiven door in het buitenland te wonen en te werken voordat je anderen de les gaat lezen. In plaats van met je rugzak naar midden Amerika te trekken en daar het "snuiven" gedeelte van cultuur snuiven iets te serieus te nemen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, DunneDraak zei:

In Spanje, Frankrijk of Italië kunnen ze nou eenmaal geen bier maken ?‍♀️

Maar wel kneitergoeie wijn.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Misschien moet je een keer écht cultuur snuiven door in het buitenland te wonen en te werken voordat je anderen de les gaat lezen. In plaats van met je rugzak naar midden Amerika te trekken en daar het "snuiven" gedeelte van cultuur snuiven iets te serieus te nemen.

Lokale consumpties nuttigen is nu precies het punt dat ik probeer te maken. Thanks.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...