Doornroosje Geplaatst: 30 juni Delen Geplaatst: 30 juni 1 minuut geleden, DunneDraak zei: en om snachts op een gameforum te posten Tja, IEMAND moet het nu doen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 juni Auteur Delen Geplaatst: 30 juni Ik zag gisteren een Instagram-story van Doornroosje van een glas rode wijn en heb toen in een moment van zwakte een fles rode wijn gekocht. PU maakt meer kapot dan je lief is. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 30 juni Delen Geplaatst: 30 juni 7 minuten geleden, Arendjan zei: Ik zag gisteren een Instagram-story van Doornroosje van een glas rode wijn en heb toen in een moment van zwakte een fles rode wijn gekocht. PU maakt meer kapot dan je lief is. Graag gedaan schat ik wil gewoon dat je geniet ❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 juni Delen Geplaatst: 30 juni Smerige alcoholisten. Door de weeks wijn te drinken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 30 juni Delen Geplaatst: 30 juni De meeste doktoren die ik ken zijn functionele alcoholisten, dus ik kan niet anders dan hun voorbeeld volgen. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 30 juni Delen Geplaatst: 30 juni Alhoewel dat waarschijnlijk meer zegt over mijn kennissenkring dan over doktoren in het algemeen. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli 13 uren geleden, Arendjan zei: Ik zag gisteren een Instagram-story van Doornroosje van een glas rode wijn en heb toen in een moment van zwakte een fles rode wijn gekocht. PU maakt meer kapot dan je lief is. Insta maakt dan meer kapot dan je lief is, toch? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli 15 uren geleden, Doornroosje zei: KOTOR 😍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli Ik speel tegenwoordig weer een MMO en nu voel ik de puisten weer opkomen en de bruine zweetvlek manifesteert zich weer in mijn bureaustoel. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 1 juli Auteur Delen Geplaatst: 1 juli Ik heb in juni dagelijks met smacht mijn brievenbus geopend hopend op een envelop met afzender Martin, echter ben ik bang dat Paradiso dit jaar niet door gaat. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli Op 30-6-2022 om 09:04, LeroyDogg zei: Mijn buurvrouw, waarover ik al had gedeeld dat ze een rasechte wappie is sinds de corona uitbraak, “waarschuwde” me gisteren dat we veel eten moeten inslaan vanwege “wat er gaat komen”, boze boeren enzo… Maar wat moeten we dan inslaan, vlees? Waarmee kunnen die boeren chanteren? Mis ik iets of is dat weer een echte wappie uitspraak? Het ironische van alles is dat alle pro-boeren (die ook wappie zijn) al jaren #nexit roepen. Terwijl toch algemeen bekend is dat de boeren jaarlijks behoorlijk wat miljoenen steun ontvangen van de boeren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli 9 minuten geleden, Reb3nga zei: Het ironische van alles is dat alle pro-boeren (die ook wappie zijn) al jaren #nexit roepen. Terwijl toch algemeen bekend is dat de boeren jaarlijks behoorlijk wat miljoenen steun ontvangen van de boeren. Boeren ontvangen steun van de boeren? Dat is wel het minste wat je mag hopen als boer zijnde ja Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 2 juli Delen Geplaatst: 2 juli 22 uren geleden, DunneDraak zei: Boeren ontvangen steun van de boeren? Dat is wel het minste wat je mag hopen als boer zijnde ja Van de EU moest dat zijn natuurlijk 🤔 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 2 juli Delen Geplaatst: 2 juli Op 1-7-2022 om 13:54, Reb3nga zei: Mijn buurvrouw, waarover ik al had gedeeld dat ze een rasechte wappie is sinds de corona uitbraak, “waarschuwde” me gisteren dat we veel eten moeten inslaan vanwege “wat er gaat komen”, boze boeren enzo… Maar wat moeten we dan inslaan, vlees? Waarmee kunnen die boeren chanteren? Mis ik iets of is dat weer een echte wappie uitspraak? Ze exporteren het grootste deel van dat vlees toch? Heeft op onze supermarkt weinig invloed. Behalve als de vleesverwerkers gaan roepen dat er een tekort is, de prijzen omhoog gooien en dan dikke winst gaan maken terwijl er eigenlijk geen probleem is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 juli Auteur Delen Geplaatst: 2 juli Ik als trotse eigenaar van een aardbeienplant ga maandag demonstreren op het Malieveld. Waarom moeten ze altijd ons, de boeren, hebben? 3 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 juli Auteur Delen Geplaatst: 2 juli Minn aardbeien blijven bijzonder klein. Weet iemand hoe ik aardbeien groter maak? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 2 juli Delen Geplaatst: 2 juli 9 uren geleden, Arendjan zei: Minn aardbeien blijven bijzonder klein. Weet iemand hoe ik aardbeien groter maak? Sorry, ik heb alleen ervaring met piem0ls. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 2 juli Delen Geplaatst: 2 juli Een gekleurde of donkere huid is vooral een natuurlijke voorsprong op huidkanker, niet een vrijbrief. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 3 juli Delen Geplaatst: 3 juli 20 uren geleden, Arendjan zei: Minn aardbeien blijven bijzonder klein. Weet iemand hoe ik aardbeien groter maak? Ik zou gewoon gelukkig zijn met de kleine. De laatste keer dat ik grote aambeien had deed het flink pijn. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 3 juli Delen Geplaatst: 3 juli Wanneer ze groot zijn vertrekken ze vaak ook, en dan blijf je zo eenzaam achter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 juli Delen Geplaatst: 3 juli 3 uren geleden, Noatak zei: Wanneer ze groot zijn vertrekken ze vaak ook, en dan blijf je zo eenzaam achter. Zei de moeder van Ramon met een ironische ondertoon, terwijl ze haar vijfde sigaret in de asbak uitdrukte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 5 juli Delen Geplaatst: 5 juli Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 5 juli Delen Geplaatst: 5 juli Op 3-7-2022 om 18:55, DunneDraak zei: Zei de moeder van Ramon met een ironische ondertoon, terwijl ze haar vijfde sigaret in de asbak uitdrukte. Beweer je nu dat Ramon niet meer bij zijn moeder woont? Kom nou :') Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 juli Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 47 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Beweer je nu dat Ramon niet meer bij zijn moeder woont? Kom nou :') Ik denk dat hij precies het tegenovergestelde bedoelde. Leer interpreteren, loser... 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 5 juli Delen Geplaatst: 5 juli Als ik jou was zou ik even dimmen. Anders rapporteer ik je posts aan al die mods die hier regelmatig het forum bezoeken. Nare pestkop! 1 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten