Ga naar inhoud

CdAB 147 [CXLVII] Ik heb Zuid-Europese genen, en een bovengemiddeld grote chorizo tussen de benen

Arendjan
 Delen

Aanbevolen berichten

Ah Avant_La_Lettre, de druiven zijn nog steeds zuur zie ik? Sorry dat ik hobby's heb buiten het internet! Dat heet "leven"! Ik leef bij de uitspraak "carpe diem" (dat is Latijns, zoek maar op 😉). Kan ik er wat aan doen dat jij onder de plak zit, fulltime moet werken en "Erik" heet!! 

• Like 4

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als kind werd mij vertelt dat als je voor het slapen gaan een macaroni-elleboogje onder je hoofdkussen legt dat de Leroyfee 's nachts bij je bed komt janken dat hij oneerlijk behandeld wordt.

• Haha 3

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Arendjan zei:

En dan bedoel ik surfen in ''real life'', niet surfen op het internet in de vorm van ruzie met volwassen mannen over Latijnse grammatica. Nerds.... Ga naar buiten, there is a real world out there....!!!!!

Net geprobeerd, is dat ding waar zoveel licht uit komt die beroemde Zon? Hoe gaat ie uit? Moet nog wennen aan dit “buiten”.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Arendjan zei:

Surf's up my dudes 🤙🤙

Ben jij een penguïn?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Arendjan zei:

Ah Avant_La_Lettre, de druiven zijn nog steeds zuur zie ik? Sorry dat ik hobby's heb buiten het internet! Dat heet "leven"! Ik leef bij de uitspraak "carpe diem" (dat is Latijns, zoek maar op 😉). Kan ik er wat aan doen dat jij onder de plak zit, fulltime moet werken en "Erik" heet!! 

Ik dacht dat doctoren meer van de Mento Mori waren.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Avant-La-Lettre zei:

Ik dacht dat doctoren meer van de Mento Mori waren.

Het concept van Memento vond ik wel geinig, maar kabouter wesley deed het beter.

Ik keur deze handtekening goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja niet om op te scheppen maar heb dus echt weer fucking veel golven gepakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er bij het surfen eigenlijk nog regels, dat als je dezelfde golf zou willen pakken dat dan degene met de grootste plank voorrang heeft, net als in het verkeer?

Ik keur deze handtekening goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Mindless zei:

Waar ben je? + Pics!!!

Ik ga in Scheveningen, Hart Beach. Hier ga ik:

p5x2thky6iq71.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-7-2022 om 20:03, Avant-La-Lettre zei:

Dat zou best kunnen. Volgens mij is Ramon gepromoveerd van wikipedia-autodidact naar wikipedia-auteur.

Doet mijn overwegende afwezigheid zoveel pijn dat je aan het eind van je Latijn bent hoe je mij kunt motiveren actiever deel te nemen?

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen