Ga naar inhoud

CdAB 147 [CXLVII] Ik heb Zuid-Europese genen, en een bovengemiddeld grote chorizo tussen de benen

Arendjan
 Delen

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Achy…

Hoop idd dat we hem nooit meer terugzien. Vind het een stuk gezelliger hier.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak er nou geen Squall 2.0 van en laat die man met rust voordat we de spaghetti aan het dansen hebben. 🤌🤌🤌

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Arendjan zei:

Maak er nou geen Squall 2.0 van en laat die man met rust voordat we de spaghetti aan het dansen hebben. 🤌🤌🤌

Als de farfalle van huis zijn, danst de pesto.

Of zoiets…

• Like 2

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Heb je weer stiekem naar je ouders geluisterd? Dat moet je niet doen, weet je toch.

1 uur terug, LeroyDogg zei:

Als ik een grap maak, of als ik beledig, hou ik het op de situatie of persoon in kwestie. Mij zal je nooit iemand z’n familie erbij zien betrekken.

Maar goed, blijkbaar is dat voor de CdAB community normaal?

Wow, dat heb je toch wel een half uur vol gehouden 😛

Ik keur deze handtekening goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leroy en Dunne,

Ruzie over kroketten,

Volwassen mannen.

Mijn nieuwe haiku 🙂

• Like 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom net in de stad een meisje tegen. Ze heeft dan wel geen rode jas met de naam van een of andere organisatie erop of een klembord/tablet bij zich maar je ziet meteen aan hoe ze op je af komen dat ze je iets willen vragen over dierenleed of het klimaat, weet ik veel. Een loterij. Misschien wil je wel iets van ze kopen of een pandabeer aan de andere kant van de wereld adopteren. Voordat ze hun mond openen heb ik meestal al een weerwoord klaar zodat ik daarna stug door kan lopen, ongeacht of dat weerwoord goed aansluit op hun vraag.

"Hee... Zou je mij een hand geven als je wist dat ik gay was?"

- "Nee, bedankt"

"Oh oke... fijne dag..."

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik op deze manier een wolven-aanval overleven? 

Door onvoorziene omstandigheden ben ik gestrand in een bergachtig besneeuwd gebied. 

Ik hoor wolven huilen, ik schat op zo'n vijftig meter afstand. 

Het initïatief moet aan mij zijn, dat ze volgens mijn regels spelen, dan heb ik een kans. 

De adrenaline dat me zo alert gemaakt heeft, maakt deze gedachteprocessen zo snel, dat ik niet hoef na te denken en op de grond ga liggen. 

Ik hou mij dood. 

Ik merk op hoe het alfa-mannetje na enig ongeilspellend geritsel, uit de struiken opdoemt. 

En ik merk nog vele gele stipjes in de struiken. 

Ik laat het alfa-mannetje naderen. 

Van zodra ik kan, slaag ik mijn armen om zijn nek, trek hem naar mijn lijf, en wurg hem. 

Nadat hij gewurgd is sta ik recht, om mijn tocht verder te zetten. 

De andere leden van de troep komen aarzelend naderbij, zoekend naar tekenen van zwakheid. 

Ik pak het gewurgde alfa-mannetje bij zijn staart, loop ermee naar de rest van de troep, om hen daar vervolgens mee, af te rossen. 

• Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik ga een paar keer per jaar naar een specifieke kroeg in Londen (de Hems) omdat ze daar bitterballen hebben. Ongeïnspireerde troep my ass, bitterballen zijn het beste zuip-voedsel op de aardbol.

Hoe bestel je zoiets in een pub?

"One portion bitter balls mate, cheers" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Reb3nga zei:

Niet stoppen Meneer Gans.

Ik vroeg me weleens af voor wie ik het - naast mezelf - eigenlijk nog deed. 

Ziet u dat? 

Allicht, anders had u deze post niet gemaakt. 

Bedankt daarvoor. 

U bent sterk als staal. en wijs als de wind. 

• Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Mr.Gans zei:

Ik vroeg me weleens af voor wie ik het - naast mezelf - eigenlijk nog deed. 

Ziet u dat? 

Allicht, anders had u deze post niet gemaakt. 

Bedankt daarvoor. 

U bent sterk als staal. en wijs als de wind. 

Doe het voor mij, ik hou van zulke dingen!

• Confused 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Mr.Gans zei:

ongeilspellend

Prachtig (onbedoeld?) woord.

• Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen