Ga naar inhoud

CdAB 147 [CXLVII] Ik heb Zuid-Europese genen, en een bovengemiddeld grote chorizo tussen de benen


Arendjan

Aanbevolen berichten

13 uren geleden, Arendjan zei:

Misschien moeten jullie dan eens niet als het stelletje boeren dat jullie zijn in het buitenland Nederlands speciaalbier zitten drinken maar gewoon het lokale bier of de lokale drank proberen. Nemen jullie ook je eigen boterhammetjes en hagelslag mee op vakantie? Stelletje Sjonnies.

Dan ben je in Engeland toch niet op de juiste plek. Wat daar op de tap staat, Carslberg o.a. vind ik niet te zuipen. Kilkenny en Guiness idem, al zijn dat allemaal geen Engelse biersoorten natuurlijk. Maar dat knakworstwater zonder schuimkraag is niet voor mij weggelegd.

In Griekenland is het voor mij Mythos, in Kroatië dronk ik Karlovačko en in Italië Peroni. In Oostenrijk staat er regelmatig een glas Edelweiß naast mijn schitzel. Allemaal zeer goed te drinken. In Hongarije kon ik ook niet echt een lokaal biertje vinden dat lekker was, op zo'n momentje moet je dan met enige schaamte maar terugvallen op Heineken.

 

 

71570-Edelweiss Weizenbier header.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien deze open blijft, een lekker recept voor Bananen Muffins!
 

Tijd: 20 minuten + 35 minuten in de oven
Voor 4 muffins

Benodigdheden: 

1 ei

2 bananen

50 gr. bloem

1 tl bakpoeder

50 gr suiker

4 tl Nutella/chocoladepasta

20 gr chocolade

Bereidingswijze: 

Voorverwarm de oven op 180 graden. Snijd de chocolade in kleine stukjes. Prak twee bananen in een grote kom. Meng het ei, de bloem, de bakpoeder, de suiker en chocoladestukjes erbij. Mix het mengsel goed door elkaar.

Vul een muffinvorm voor tweederde met het beslag en schep vervolgens met een theelepel een beetje nutella in het beslag.

Giet vervolgens nog een beetje beslag er overheen. Zet de muffins voor circa 30-35 minuten in de oven.

 

Eet smakelijk!

 

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Mr.Gans zei:

Ik zie dat de post verwijderd is. 

Dank jullie wel daarvoor...

Hoezo? 

Het bakent voor mij de grenzen van het toegalete of towgestane af, want dat is nergens expliciet aangegeven...

 

 

?

 

Allee vooruit! Nen goede nacht, en tot wanneer het eens weer begint te jeuken. 

Welke post? Bedoel je de post in het andere CdAB? Want hier zit je op de vorige.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...