Labbers Geplaatst: 26 juni Delen Geplaatst: 26 juni 19 minuten geleden, Noatak zei: Je zou maar geen baarmoeder hebben en denken dat je het recht hebt om over de baarmoeders van anderen te gaan. Veneukeretieve is ook dat de man er ook een handje in heeft maar niet met de ‘last’ van een zwangerschap hoeft te zitten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Gans Geplaatst: 26 juni Delen Geplaatst: 26 juni 19 minuten geleden, Labbers zei: Nou daar ben ik het wel mee eens, vind het een beetje raar dat als je een ovenwant in je kut steekt naar de abortuskliniek gaat. Soms is hetgeen je in je gleuf steekt, alleen maar met paardenmiddelen te verwijderen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 26 juni Delen Geplaatst: 26 juni 1 uur geleden, Arendjan zei: Avant een man genaamd ''disputed'' op de frontpage vind dat wij een triest leven hebben. Dat is het enige waarin hij gelijk heeft. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 26 juni Delen Geplaatst: 26 juni Als partner van iemand die het kind draagt mag je gewoon inspraak hebben op de zwangerschap -- althans ik mag hopen dat je die inspraak hebt anders is het geen spetterende relatie. Ik bedoelde meer dat je als man niet álle vrouwen kan dicteren hoe zij men hun baarmoeder omgaan. Op persoonlijk vlak mag je best je vrouw vragen of ze ff geen kinderen wilt baren want redenen, dat zijn dingen die je in je relatie mag uitvechten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 juni Delen Geplaatst: 27 juni 8 uren geleden, Noatak zei: Als partner van iemand die het kind draagt Ik dacht even dat je een persoonlijke anekdote ging vertellen waarin je een partner had die zwanger was. Was even schrikken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 27 juni Delen Geplaatst: 27 juni Ramon leeft in een permanente staat van schijnzwangerschap. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 27 juni Delen Geplaatst: 27 juni Echt geen verrassing trouwens, die FP comments. Opvallend veel 'gamers' (rise up) die rechts conservatieve gedachtegoed aanhangen. 🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 27 juni Delen Geplaatst: 27 juni 1 uur terug, Mindless zei: Echt geen verrassing trouwens, die FP comments. Opvallend veel 'gamers' (rise up) die rechts conservatieve gedachtegoed aanhangen. g*amers 🤮🤢 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 juni Auteur Delen Geplaatst: 27 juni Net lkr battlefield gespeeld en o ja alle vrouwen zijn minderwaardig en horen in de keuken 😛 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 27 juni Delen Geplaatst: 27 juni Hjb ArendJan. Je kkmoeder is egt een vieze sl3t ik neuk haar ieder weekend samen met de rest van de counterstrike clan hahaaaaa jwz Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 27 juni Delen Geplaatst: 27 juni En soms komt ze hier thuis langs voor een avond. Dan betaalt mijn vader de rekening want die is stinkend rijk. Jaja haha zo hoef ik nooit als jou of je moeder te worden Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 27 juni Delen Geplaatst: 27 juni Het is maar goed dat de corona vaccinaties ook als sterilisatie middel dienen, dan kun je gerust door neuken zonder na te denken. 3 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 juni Delen Geplaatst: 27 juni 50 minuten geleden, Wallie zei: Het is maar goed dat de corona vaccinaties ook als sterilisatie middel dienen, dan kun je gerust door neuken zonder na te denken. Of je neemt een nieuwe telefoon met 5G, werkt net zo goed. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 28 juni Delen Geplaatst: 28 juni Nee ik ben gewoon dik 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 28 juni Delen Geplaatst: 28 juni Pics! ❤️ Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 juni Delen Geplaatst: 28 juni Sta je nog steeds op die blitse chelsea boots ramon? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 juni Delen Geplaatst: 28 juni (aangepast) Het verbaast me dat @DunneDraakhier nog steeds post. Je zou verwachten dat hij dag en nacht op zijn tractor zit om te protesteren tegen de stikstof-plannen. 28 juni aangepast door Avant-La-Lettre 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 28 juni Delen Geplaatst: 28 juni Nee, ik ben een trekker. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 juni Delen Geplaatst: 29 juni 13 uren geleden, DunneDraak zei: Nee, ik ben een trekker. Stond jij ook op de snelweg? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Gans Geplaatst: 29 juni Delen Geplaatst: 29 juni Goedesmorgend kippetjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Gans Geplaatst: 29 juni Delen Geplaatst: 29 juni Op 27-6-2022 om 21:16, Wallie zei: Het is maar goed dat de corona vaccinaties ook als sterilisatie middel dienen, dan kun je gerust door neuken zonder na te denken. De techniek staat echt niet stil. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 29 juni Delen Geplaatst: 29 juni Honger. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 juni Delen Geplaatst: 29 juni Acha heeft zich maar weer gestort op zijn zangcarrière https://youtu.be/bdravBadVa0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 29 juni Delen Geplaatst: 29 juni (aangepast) Het zal niemand geen fuck boeien, maar ik ga volgende week naar de kasseienrit van de Tour en ik heb daar behoorlijk veel zin in. 29 juni aangepast door Reb3nga 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 29 juni Delen Geplaatst: 29 juni (aangepast) 48 minuten geleden, DunneDraak zei: Acha heeft zich maar weer gestort op zijn zangcarrière https://youtu.be/bdravBadVa0 Nice. Ik vroeg me het hele nummer lang af hoe hij als 16 jarige in een auto kon rijden. Zou hij als een echte stoere boy de wet overtreden? Blijkt de jongen een 45 km wagentje te hebben :''') Wel een "range rover" 29 juni aangepast door Avant-La-Lettre 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten