Ga naar inhoud

CdAB 147 [CXLVII] Ik heb Zuid-Europese genen, en een bovengemiddeld grote chorizo tussen de benen

Arendjan
 Delen

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden, Noatak zei:

Je zou maar geen baarmoeder hebben en denken dat je het recht hebt om over de baarmoeders van anderen te gaan.

Veneukeretieve is ook dat de man er ook een handje in heeft maar niet met de ‘last’ van een zwangerschap hoeft te zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Labbers zei:

Nou daar ben ik het wel mee eens, vind het een beetje raar dat als je een ovenwant in je kut steekt naar de abortuskliniek gaat.

Soms is hetgeen je in je gleuf steekt, alleen maar met paardenmiddelen te verwijderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als partner van iemand die het kind draagt mag je gewoon inspraak hebben op de zwangerschap -- althans ik mag hopen dat je die inspraak hebt anders is het geen spetterende relatie. Ik bedoelde meer dat je als man niet álle vrouwen kan dicteren hoe zij men hun baarmoeder omgaan. Op persoonlijk vlak mag je best je vrouw vragen of ze ff geen kinderen wilt baren want redenen, dat zijn dingen die je in je relatie mag uitvechten.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mindless zei:

Echt geen verrassing trouwens, die FP comments. Opvallend veel 'gamers' (rise up) die rechts conservatieve gedachtegoed aanhangen.

g*amers 🤮🤢

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net lkr battlefield gespeeld en o ja alle vrouwen zijn minderwaardig en horen in de keuken 😛

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Wallie zei:

Het is maar goed dat de corona vaccinaties ook als sterilisatie middel dienen, dan kun je gerust door neuken zonder na te denken.

Of je neemt een nieuwe telefoon met 5G, werkt net zo goed.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sta je nog steeds op die blitse chelsea boots ramon?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2022 om 21:16, Wallie zei:

Het is maar goed dat de corona vaccinaties ook als sterilisatie middel dienen, dan kun je gerust door neuken zonder na te denken.

De techniek staat echt niet stil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, DunneDraak zei:

Acha heeft zich maar weer gestort op zijn zangcarrière

https://youtu.be/bdravBadVa0

Nice. Ik vroeg me het hele nummer lang af hoe hij als 16 jarige in een auto kon rijden. Zou hij als een echte stoere boy de wet overtreden?

Blijkt de jongen een 45 km wagentje te hebben :''')

spacer.png

Wel een "range rover"

aangepast door Avant-La-Lettre
  • Like 1

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen