Ga naar inhoud

RANKING THE SERIES; Supermassive Games (oa Until Dawn)


TheRock

Aanbevolen berichten

The Rock vindt dit heerlijke games om lekker tussen groteske werelden geweld door te spelen een paar avonden. Nog druk bezig met The Quarry momenteel, maar tot nu toe als volgt gerankt:

 

1. Until Dawn

2. DPA: Man of Medan

3. DPA: Little Hope

4. DPA: House of Ashes

5. Hidden Agenda

The Quarry nu net begonnen maar die zal waarschijnlijk 1e of 2e worden denkt The Great One. Meer fans van deze games hier?

  • Like 1

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds de PS2 klassieker Fahrenheit vond ik het idee al vet, elke keuze pakt anders uit en dat was destijds nieuw. Replaywaarde over 9000 zeg maar.

Heb Until Dawn gespeeld en vond ‘m wreed, de rest niet gespeeld. Heavy Rain vond ik ook F’ING tof, toen kwam Detroit Become Human uit en was wederom verkocht.

Ik vraag me alleen af hoe The Dark Pictures spelen, beetje de moeite waard vergeleken met de games dienik heb gespeeld?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

The Rock vond Heavy Rain ook geweldig, die Beyond daarna was matig en Detroit was echt super, wat een verhaal met hoop diepgang op een toekomstbeeld.

DPA is een korte Until Dawn, verder zelfde stijl. Speelt exact hetzelfde.

  • Like 1

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...