LeroyDogg Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Is de aarde een sfeer, of zo plat als een pizza, wat denk jij? Aan welke kant sta jij van het debat? Is er bewijs voor een platte aarde? Zit Nasa ons te trollen met CGI? Laat jouw mening achter in de comments! Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Topic kan sluiten, The Rock heeft het bewijs hoe het zit… 2 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 13 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2022 The Rock heeft weer gelijk. As usual. 1 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2022 6 uren geleden, Mr.Gans zei: Ik heb een vraag. Als ik op de maan sta, en met een krachtige telescoop inzoom op de onderkant van de aarde, lopen de dieren dan op hun kop? Nee, die lopen op hun poten. Ook als je op de maan staat. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2022 Op 15-7-2022 om 11:10, Mr.Gans zei: Raar. Kun je uitleggen wat je er raar aan vindt, misschien is mijn intelligentie niet hoog genoeg om dat te begrijpen zonder uitleg. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 17 juli 2022 Delen Geplaatst: 17 juli 2022 Hoezo 'misschien'? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2022 1 uur geleden, Jas zei: Hoezo 'misschien'? Ja, je hebt gelijk. Het is gewoon zo. Gans’ logica overstijgt alles. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 17 juli 2022 Delen Geplaatst: 17 juli 2022 Op 15-7-2022 om 11:10, Mr.Gans zei: Raar. Vreemd, inderdaad. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 De meest eenvoudige manier om te toetsen of de aarde rond is, is op het strand te gaan staan bij de Noordzee. Hoe vervolgens een groot schip, het liefst een containerschip gezien de grootte, goed in de gaten: Als de aarde plat is, dan zal je dit schip nooit in de verte zien verdwijnen (stel jezelf even een platte aarde voor en teken daarop een rechte lijn, hoever dit schip ook van je verwijderd raakt, hij blijft op hetzelfde lijntje varen) Als de aarde rond is, dan zal dit schip langzaam maar zeker verdwijnen aan de horizon. Jij kan alleen in een rechte lijn over het aardoppervlak kijken (stel je in je hoofd even een rondje voor waar jij op staat en trek daarop een lijntje en zie! Je kijkt diep de ruimte in). Het schip is achter jouw waarnemingshorizon verdwenen. Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 2 uren geleden, Dwaaskaas zei: Als de aarde plat is, dan zal je dit schip nooit in de verte zien verdwijnen Dat een schip verdwijnt, betekent dat het van de aarde is gevallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Als je ver genoeg over de atlantische oceaan vaart, dan val je van de aarde af en kom je terecht in een ander soort wereld genaamd de Verenigde Staten. Men zegt dat dit een afgevallen stuk aarde is, dat ooit deel was van de aarde waar wij op leven. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 2 uren geleden, Mindless zei: Als je ver genoeg over de atlantische oceaan vaart, dan val je van de aarde af en kom je terecht in een ander soort wereld genaamd de Verenigde Staten. Men zegt dat dit een afgevallen stuk aarde is, dat ooit deel was van de aarde waar wij op leven. Dat kan helemaal niet, zwaartekracht is een hoax, als ik omhoog spring haalt de aarde mij weer in omdat we heel snel door het heelal vliegen!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 4 uren geleden, Dwaaskaas zei: Dat kan helemaal niet, zwaartekracht is een hoax, als ik omhoog spring haalt de aarde mij weer in omdat we heel snel door het heelal vliegen!!!! Wow, hier heb ik nooit over nagedacht maar als ik spring komt de aarde inderdaad weer mijn kant op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2022 3 uren geleden, Mr.Gans zei: Wie denkt u dat u bent? LeroyDogg. En u? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 2 uren geleden, Mindless zei: Wow, hier heb ik nooit over nagedacht maar als ik spring komt de aarde inderdaad weer mijn kant op Als je in mijn bed springt, komt wat anders jouw kant op 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 31 juli 2022 Delen Geplaatst: 31 juli 2022 De aarde mag dan wel plat zijn maar de tieten van mijn wederhelft niet. De overheid doet een MKUltra op mij maar ik trap er niet in. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 6 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2022 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.