Labbers Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Aangezien ik oud ben, (bijna) alles weet, en jullie forum daddy ben kan je in dit topic een vraag stellen en die zal ik dan zo snel mogelijk beantwoorden. Tot sinas, Labbie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Hoeveel pannenkoeken lust jij wel? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 13 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2022 7 minuten geleden, Jas zei: Hoeveel pannenkoeken lust jij wel? Op dit moment of wat zou het maximum kunnen zijn dat ik in mijn bolle buikje kan stoppen? Geef mij context plox. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Waarom? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 13 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2022 5 minuten geleden, DunneDraak zei: Waarom? Omdat ze naar de zon toe groeien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Ik zit te schijten op het werk (ga toch weg) en zat ondertussen even op te zoeken waarom bananen ook alweer krom waren. Het antwoord ligt iets genuanceerder dan jij hier zegt, maar leuk dat we aan het zelfde denken terwijl ik een keutel zit te draaien 🥰 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 (aangepast) 3 uren geleden, DunneDraak zei: Ik zit te schijten op het werk (ga toch weg) en zat ondertussen even op te zoeken waarom bananen ook alweer krom waren. Het antwoord ligt iets genuanceerder dan jij hier zegt, maar leuk dat we aan het zelfde denken terwijl ik een keutel zit te draaien 🥰 Heeft met zwaartekracht te maken. Edit: Dat is trouwens ook de reden waarom bananen krom zijn. 13 juli 2022 aangepast door LeroyDogg Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 14 juli 2022 Delen Geplaatst: 14 juli 2022 Wie is de forum mama? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 14 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2022 48 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Wie is de forum mama? Marjet. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 Labbers, is het niet heel raar dat ik betaald krijg om te poepen? Ik hoor het wel Groetjes dunnedraak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 15 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2022 Nee dat is niet raar. Je half uur lunchpauze krijg je ook niet betaald terwijl je soms helemaal niet een half uur wil lunchen. Dan poep je het maar vol. NEXT 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 Beste Labbers, Is het vreemd dat ik schijt heb aan het werk als ik in mijn maand opzegtermijn zit? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 15 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2022 Neen dat is niet vreemd. Houd er wel rekening mee dat je collega’s en/of cliënten waarschijnlijk de dupe worden van jouw werk ethiek! Niet je werkgever! NEXT 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 5 uren geleden, LeroyDogg zei: Beste Labbers, Is het vreemd dat ik schijt heb aan het werk als ik in mijn maand opzegtermijn zit? Ik zit nog niet eens in mijn maand opzegtermijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 32 minuten geleden, DunneDraak zei: Ik zit nog niet eens in mijn maand opzegtermijn! 😂 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 6 minuten geleden, LeroyDogg zei: 😂 Maar ff serieus. Ik maak ondanks mijn opzegtermijn ook nog gewoon dagen van 12 uur soms (zonder reistijd). In mijn werk zit je met harde deadlines en is het echt hollen of stilstaan. Op een rustigere dag schrijf ik meer interne uren, maak ik me 8 uur vol en doe ik wat rustiger aan. Dat is vooral voor mijn baas vervelend. Mijn klanten of collega's merken daar niks van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 1 uur geleden, DunneDraak zei: Maar ff serieus. Ik maak ondanks mijn opzegtermijn ook nog gewoon dagen van 12 uur soms (zonder reistijd). In mijn werk zit je met harde deadlines en is het echt hollen of stilstaan. Op een rustigere dag schrijf ik meer interne uren, maak ik me 8 uur vol en doe ik wat rustiger aan. Dat is vooral voor mijn baas vervelend. Mijn klanten of collega's merken daar niks van. Wat voor werk doe je dan? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 28 minuten geleden, LeroyDogg zei: Wat voor werk doe je dan? Accountancy. Of vroeg je dataan labbers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 15 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2022 58 minuten geleden, LeroyDogg zei: Wat voor werk doe je dan? Hij doet Accountancy. 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 juli 2022 Delen Geplaatst: 16 juli 2022 8 uren geleden, DunneDraak zei: Accountancy. Of vroeg je dataan labbers Vroeg ik aan jou idd, lijkt me pittig werk😶 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 19 juli 2022 Delen Geplaatst: 19 juli 2022 5 uren geleden, Mr.Gans zei: Zijn er anders misschien nog geïnteresseerden? Ik vraag het voor een kennis. Hij zou een dikke 3-4000 euro waard zijn, en hij verkoopt hem voor 1400. Ik wil ‘t wel voor €650 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 19 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2022 Als iets 3000 tot 4000 euro waard is en wordt verkocht voor 1400 klopt er iets niet. Dus mijn antwoord is nee Steve. NEXT 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 Heb je in de tussentijd al pannenkoeken gegeten? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 juli 2022 Delen Geplaatst: 21 juli 2022 Is het pannenkoek of pannenkoeks? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 21 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2022 8 uren geleden, Jas zei: Heb je in de tussentijd al pannenkoeken gegeten? Neen 2 uren geleden, DunneDraak zei: Is het pannenkoek of pannenkoeks? Pannenlap. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.