Ga naar inhoud

Stel je vraag aan Labbers


Labbers

Aanbevolen berichten

Ik zit te schijten op het werk (ga toch weg) en zat ondertussen even op te zoeken waarom bananen ook alweer krom waren. Het antwoord ligt iets genuanceerder dan jij hier zegt, maar leuk dat we aan het zelfde denken terwijl ik een keutel zit te draaien ?

  • Like 1

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, DunneDraak zei:

Ik zit te schijten op het werk (ga toch weg) en zat ondertussen even op te zoeken waarom bananen ook alweer krom waren. Het antwoord ligt iets genuanceerder dan jij hier zegt, maar leuk dat we aan het zelfde denken terwijl ik een keutel zit te draaien ?

Heeft met zwaartekracht te maken.

Edit: Dat is trouwens ook de reden waarom bananen krom zijn.

aangepast door LeroyDogg

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, LeroyDogg zei:

?

Maar ff serieus. Ik maak ondanks mijn opzegtermijn ook nog gewoon dagen van 12 uur soms (zonder reistijd). 

In mijn werk zit je met harde deadlines en is het echt hollen of stilstaan.  Op een rustigere dag schrijf ik meer interne uren, maak ik me 8 uur vol en doe ik wat rustiger aan. Dat is vooral voor mijn baas vervelend. Mijn klanten of collega's merken daar niks van.

 

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, DunneDraak zei:

Maar ff serieus. Ik maak ondanks mijn opzegtermijn ook nog gewoon dagen van 12 uur soms (zonder reistijd). 

In mijn werk zit je met harde deadlines en is het echt hollen of stilstaan.  Op een rustigere dag schrijf ik meer interne uren, maak ik me 8 uur vol en doe ik wat rustiger aan. Dat is vooral voor mijn baas vervelend. Mijn klanten of collega's merken daar niks van.

 

Wat voor werk doe je dan?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...