Ga naar inhoud

CdAB 148 [CXLVIII] Titulus


Jas

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, DunneDraak zei:

Ja houd maar op, erg ongeloofwaardig 

Ik quote Jas hier, goed dat je hem ongeloofwaardig vindt.

….niet dat ik van jou verwacht dat je dat zelf had kunnen inzien ofzo…

aangepast door LeroyDogg

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Mindless zei:

Er dringt niks bij hem door aangezien hij totaal niet openstaat voor andere ideeen (deze indruk wordt iig gewekt bij mij, hij zal zelf wss denken dat hij heel erg open minded is en mijn indruk verwerpen vanwege een fragiel ego)

“Vanwege een fragiel ego”, deze uitspraak duidt op een bepaalde emotie die bij jou wordt teweeggebracht. Weet je zeker dat je een discussie aankan zonder emoties erin te mengen?

Maar als er bij mij niks doordringt, is dat wel bij anderen? Of is het omdat JOUW mening niet door mij gedeeld wordt, dat er bij MIJ niks doordringt? Denk er maar eens over na. Of sta je niet open voor een andere mening?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Jas zei:

omdat je moeite hebt om aan te geven waar een feit ophoudt en een mening begint

Dat is me niet gevraagd, dus waar haal je vandaan dat ik daar moeite mee heb? Dit is wel waar je goed in bent, voor anderen invullingen maken. Maar goed, zoals ik al zei, verder dan dat kom je niet en onbegrip leidt tot frustratie wat leidt tot beledigingen (of grapjes, zoals jij ze noemt).

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Vanwege een fragiel ego”, deze uitspraak duidt op een bepaalde emotie die bij jou wordt teweeggebracht

Hahah. Wat mij betreft raakt mindless hier precies de kern. Daar hoef je geen 4 jaar bachelor psychologie voor gedaan te hebben.

Dit is wel een terugkerend thema elke keer hè?

  • Like 1

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, DunneDraak zei:

Hahah. Wat mij betreft raakt mindless hier precies de kern. Daar hoef je geen 4 jaar bachelor psychologie voor gedaan te hebben.

Dit is wel een terugkerend thema elke keer hè?

Gelukkig is dat er wel voor nodig, anders krijg je mensen zoals jij die geen idee hebben waarover ze praten. Mensen die hard roepen dat anderen close minded zijn omdat ze hun mening niet delen en zelf niet openstaan voor een andere en emotioneel worden als iemand rationele argumenten kan aanvoeren waardoor je zelf met een mond vol tanden staat. Eerlijk is eerlijk, jij bent ook niet de meest pientere op dit forumpje?

Maar jij bent natuurlijk niet gefrustreerd;)

aangepast door LeroyDogg

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, LeroyDogg zei:

“Vanwege een fragiel ego”, deze uitspraak duidt op een bepaalde emotie die bij jou wordt teweeggebracht.

Gaaf! Hoe kan je dat lezen uit mijn uitspraak? En welke emotie wordt teweeg gebracht? Ben heel benieuwd ?

 

11 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Weet je zeker dat je een discussie aankan zonder emoties erin te mengen?

Ja, dat kan ik, maar ik heb geen behoefte aan een discussie met jou ? Maar vanwaar de vraag?

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Maar jij bent natuurlijk niet gefrustreerd;)

Heb je deze zin al op je klembord gegraveerd staan?

 

Elke reactie ben ik gefrustreerd, net als mindless, jas. Ik heb de hele discussie met Avant niet gelezen (Had wel wat beters te doen zoals, met mijn hand in mijn broek op de bank liggen) maar ik durf te wedden dat hij ook al gefrustreerd is. 

7 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Eerlijk is eerlijk, jij bent ook niet de meest pientere op dit forumpje

Klopt, lopen nog wel wat slimmere users rond hier. (En nee reken jezelf niet rijk)

aangepast door DunneDraak

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Mindless zei:

Gaaf! Hoe kan je dat lezen uit mijn uitspraak? En welke emotie wordt teweeg gebracht? Ben heel benieuwd ?

 

Ja, dat kan ik, maar ik heb geen behoefte aan een discussie met jou ? Maar vanwaar de vraag?

Omdat je een aanname maakt zonder me te kennen, uit frustratie. Als je sterk in je schoenen staat en zeker bent van jezelf hoef je dat niet te uiten. Nu alleen nog toegeven aan jezelf.

Niet de discussie willen aangaan, maar wel je erin mengen? Dus je staat niet open voor een andere kijk op de situatie? Waardoor komt dat, volgens jou? Fragiel ego? Hmm…?

Ironie?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt. Ik ben vreselijk fragiel. Daarom gedraag ik mij tegen alle andere users ook altijd zo gefrustreerd als ze mij 'beledigen'. 

Het ligt aan mij (behalve als iemand anders kritiek op je uit, want dan is die natuurlijk fragiel en gefrustreerd)

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ga nu lekker slapen. Laten we het hierbij houden want jullie worden emotioneel als iemand met rationele argumenten komt. De waarheid is wat het is, slaap lekker:)

1 minuut geleden, DunneDraak zei:

En je bewijst maar weer eens wat voor enorme sneuneus je bent. Lekker bezig

Waarom vind je dat? Omdat ik je nu behandel zoals jij bij mij doet?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Dat is me niet gevraagd, dus waar haal je vandaan dat ik daar moeite mee heb? Dit is wel waar je goed in bent, voor anderen invullingen maken. Maar goed, zoals ik al zei, verder dan dat kom je niet en onbegrip leidt tot frustratie wat leidt tot beledigingen (of grapjes, zoals jij ze noemt).

Neehee dat probeer ik net aan je uit te leggen, je leest om argumenten heen en negeert alle lastige vragen die je argumenten ondermijnen. Dit is ook alleen maar bevestiging van dat je niet openstaat voor een open discussie met iemand. Ik snap dat je het niet leuk vindt om kritiek te krijgen op je manier van discusseren, maar het meteen bij iedereen maar te bestempelen als uiting van frustratie is wel een beetje sneu van je.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, DunneDraak zei:

Ja klopt. Ik ben vreselijk fragiel. Daarom gedraag ik mij tegen alle andere users ook altijd zo gefrustreerd als ze mij 'beledigen'. 

Het ligt aan mij (behalve als iemand anders kritiek op je uit, want dan is die natuurlijk fragiel en gefrustreerd)

Ah, heel even dacht ik dat je met een eigen gevormde mening zou komen. Ik dacht “blow my mind Dunne!”, maar je kopieert Jas gewoon. Jammer, gemiste kans…

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, LeroyDogg zei:

Waarom vind je dat? Omdat ik je nu behandel zoals jij bij mij doet?

Omdat je ptht belachelijk maakt terwijl hij niks met deze discussie van doen heeft. Dat ik dit überhaupt moet uitleggen...

aangepast door DunneDraak
  • Like 3

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, LeroyDogg zei:

Ah, heel even dacht ik dat je met een eigen gevormde mening zou komen. Ik dacht “blow my mind Dunne!”, maar je kopieert Jas gewoon. Jammer, gemiste kans…

Ik heb in verleden vaak genoeg in conclaaf gelegen met jas. 

Ik denk dat het veel zegt dat jas en ik ergens hetzelfde over denken. 

 

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Jas zei:

Neehee dat probeer ik net aan je uit te leggen, je leest om argumenten heen en negeert alle lastige vragen die je argumenten ondermijnen. Dit is ook alleen maar bevestiging van dat je niet openstaat voor een open discussie met iemand. Ik snap dat je het niet leuk vindt om kritiek te krijgen op je manier van discusseren, maar het meteen bij iedereen maar te bestempelen als uiting van frustratie is wel een beetje sneu van je.

Wanneer een reactie uit frustratie wordt geschreven, dan is dat gewoon zo. Je moet het ook van mijn kant zien, ik word gebombardeerd met vragen aan alle kanten, ik kan niet overal antwoord op geven, dat is onmogelijk en ja, ik mis zeker wel een comment of 2 hier en daar. Maar als je echt het gesprek wil aangaan, dan vraag maar wat je wil en dan geef ik antwoord, maar niet 5 vragen tegelijk plz.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, DunneDraak zei:

Ik heb in verleden vaak genoeg in conclaaf gelegen met jas. 

Ik denk dat het veel zegt dat jas en ik ergens hetzelfde over denken. 

 

Ik denk dat het idd veel zegt, maar niet zoals jij het denkt?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, DunneDraak zei:

Omdat je ptht belachelijk maakt terwijl hij niks met deze discussie van doen heeft. Dat ik dit überhaupt moet uitleggen...

Ik maak jou belachelijk, niet phth. Die is gewoon niet de slimste en dat is ook gewoon een feit.

Omg wat ben je snel op je teentjes getrapt door feiten zeg…

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...