Ga naar inhoud

laatste powerspy


SjaanRukkesteijn

Aanbevolen berichten

Blaadje PU is al jaren weinig meer waard, maar de Powerspy van #338 is echt stuitend. Stel je bent een wat domme oude man (JJ?) en je snapt Elden Ring niet, je vindt het allemaal maar frustrerend en je hebt het gevoel dat het spel je tegenwerkt. Het maakt je boos! Niet veel later tik je dat ouders kinderen vroeger opvoeden en laat de hoge heren in Den Haag iets aan die boeren doen.

Misschien het moment om te beseffen: ik nader de 50, ik heb er niet zoveel meer mee, ik sluit totaal niet meer aan op de doelgroep, ik had allang moeten stoppen, ik ga iets anders doen.

Tenzij je natuurlijk niets anders kunt. Dan ben je gewoon mislukt. Dat kan natuurlijk ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, SjaanRukkesteijn zei:

Misschien het moment om te beseffen: ik nader de 50, ik heb er niet zoveel meer mee, ik sluit totaal niet meer aan op de doelgroep, ik had allang moeten stoppen, ik ga iets anders doen.

Welkom op het forum Sjaan! Hier zijn uitsluitend users actief die precies tot dezelfde conclusie zijn gekomen. Kijk gerust eens rond in alle niet-PU en niet-gaming gerelateerde topics.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...