Joost-013 Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Als je deze niet invult mag je niet op mijn kinderfeestje komen. Lievelingseten: Lievelingskleur: Op deze PU redacteur heb ik stiekem een oogje: Met deze forumbezoeker zou ik wel een middagje zeehondjes willen knuppelen: Later rijdt ik in deze auto: Het liefste zou ik speciaal knuffelen met deze politicus: Minst vieze groente: Beste videospel (alleen playstation 2): Ik ben voor deze voetbalclub: Deze vraag mis ik nog in dit vriendenboekje: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 “…rijdt ik…” Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 5 uren geleden, Joost-013 zei: Als je deze niet invult mag je niet op mijn kinderfeestje komen. Lievelingseten: Cum Lievelingskleur: Wit (kleur van cum) Op deze PU redacteur heb ik stiekem een oogje: ? Met deze forumbezoeker zou ik wel een middagje zeehondjes willen knuppelen: Leroydogg om daarna in zijn gezicht te cummen Later rijdt ik in deze auto: Cumaz Het liefste zou ik speciaal knuffelen met deze politicus: Cumalien van der Plas Minst vieze groente: Cumoli Beste videospel (alleen playstation 2): Need for Cum 2 Ik ben voor deze voetbalclub: Go Ahead Cum Deze vraag mis ik nog in dit vriendenboekje: Met of zonder stukjes? 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Lievelingseten: Bœuf bourguignon Lievelingskleur: Rouge Op deze PU redacteur heb ik stiekem een oogje: Raf Picavet Met deze forumbezoeker zou ik wel een middagje zeehondjes willen knuppelen: Avant-la-Lettre Later rijdt ik in deze auto: Peugeot 205 Het liefste zou ik speciaal knuffelen met deze politicus: François Fillon Minst vieze groente: Haricots verts Beste videospel (alleen playstation 2): 7 Sins, gemaakt door Monte Cristo (FR) Ik ben voor deze voetbalclub: OGC Nice Deze vraag mis ik nog in dit vriendenboekje: Favoriete liedje? (Lange frans - Zing voor me) Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Lievelingseten: avondje Frans tafelen met wijnarrangement Lievelingskleur: blauw Op deze PU redacteur heb ik stiekem een oogje: martin omdat hij achariya heeft geband Met deze forumbezoeker zou ik wel een middagje zeehondjes willen knuppelen: Jas Later rijdt ik in deze auto: bentley flying spur Het liefste zou ik speciaal knuffelen met deze politicus: mezelf Minst vieze groente: frieten Beste videospel (alleen playstation 2): gta San andreas Ik ben voor deze voetbalclub: ik kijk alleen naar voetbal vanwege de knappe vrouwen Deze vraag mis ik nog in dit vriendenboekje: wat is de naam van je huisdier (Ramon) Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Lievelingseten: Arancini Siciliani Lievelingskleur: Blauw Op deze PU redacteur heb ik stiekem een oogje: nvt Met deze forumbezoeker zou ik wel een middagje zeehondjes willen knuppelen: nvt Later rijdt ik in deze auto: ik rijd* later in een Lotus Het liefste zou ik speciaal knuffelen met deze politicus: Kaag Minst vieze groente: Broccoli Beste videospel (alleen playstation 2): SSX Tricky Ik ben voor deze voetbalclub: lmao voetbal🤣 Deze vraag mis ik nog in dit vriendenboekje: “Waarom zijn de tenen hier zo lang?” Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 17 september 2022 Delen Geplaatst: 17 september 2022 Lievelingseten: 18 rauwe eieren als ontbijt Lievelingskleur: Geen voorkleur Op deze PU redacteur heb ik stiekem een oogje: De PU redacteuren hebben allemaal een oogje op The Rock. Maar als The Rock later groot is, gaat The Great One uiteraard met LJ trouwen en kan zij de nieuwe Mrs. Rock worden Met deze forumbezoeker zou ik wel een middagje zeehondjes willen knuppelen: LeroyDogg, weg met die neppe waterhonden Later rijdt ik in deze auto: Een van de 86 Amerikaanse wagens uit The Rock’s garage Het liefste zou ik speciaal knuffelen met deze politicus: Ivanka Trump Minst vieze groente: Spinazie, Popeye eet het niet voor niks om zo sterk als The Rock te worden Beste videospel (alleen playstation 2): WWF Smackdown 3; Just Bring It Ik ben voor deze voetbalclub: American Football, en de Koninklijke Willem II uiteraard Deze vraag mis ik nog in dit vriendenboekje: Hoeveel films met The Rock heb je gezien? 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 18 uren geleden, Mr.Gans zei: komkommer In welk lichaamsgat steek je de komkommer het liefst? En geheel of in plakjes? 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 wtf Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 Lievelingseten: Ketoprak Lievelingskleur: Groen Op deze PU redacteur heb ik stiekem een oogje: Skate Met deze forumbezoeker zou ik wel een middagje zeehondjes willen knuppelen: Mr. Gans Later rijdt ik in deze auto: BMW M3 E30 Het liefste zou ik speciaal knuffelen met deze politicus: Xi Jinping (CCP) Minst vieze groente: Bloemkool Beste videospel (alleen playstation 2): Eyetoy: Play Ik ben voor deze voetbalclub: FC Utrecht Deze vraag mis ik nog in dit vriendenboekje: hgh 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.