Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij hebt uitgespeeld?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

The Dark Pictures Anthology: Man of Medan Ik hoop ten zeerste dat de ontwikkelaar met het tweede deel Little Hope weer de kwaliteit van Until Dawn weet te kietelen, want dit avontuur was buggy, te kort en niet goed geschreven. De meeste lol haal je uit het zien sterven van de personages, die allemaal zo achterlijk zijn dat je ze met liefde het loodje ziet leggen. Deels zal dit wel tongue-in-cheek bedoeld zijn, en gelukkig namen de makers het visuele aspect serieus, maar het telt op naar een rits aan onbedoelde irritaties die simpelweg niet de 20,- euro waard is. Cijfer: 5,9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zero Time Dilemma Man, man, man, dit ziet er echt totaal niet uit op ps4. Verhaalstructuur is ook veel warriger dan de betere 999 en Zero's Last Reward (vooral 999 is een aanrader voor iedereen die nog ergens een DS of emulator heeft liggen en houdt van escape the room puzzel). Een paar interessante twists kunnen niet verbloemen dat de cast stukken minder karakter heeft en het plot aan elkaar hangt van onzin.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mutant Year Zero In het begin even wennen, maar deze XCOM meets apocalyps is een van mijn favoriete games van het jaar geworden. Nadat je doorhebt dat de focus meer op stealth en scavengen ligt dan alleen op positioneren klikte de gameplay en kwam ik in een heerlijke gameplay loop van sluipen, stelen, de eenlingen heerlijk omleggen en dan uiteindelijk de overgebleven baddies verslaan in die meer typische xcom stijl. Er is wel wat minder content in vergelijking met xcom, maar de game is dan ook wat zachter geprijsd. Aanrader voor xcom liefhebbers die in de sale wel eens een gokje willen wagen. 7,8/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 217 uur the witcher 3 met de expansions. Al met al heel erg tof, maar ook wel blij dat ik er nu klaar mee ben. De main quests en bepaalde sidequests zijn duidelijk met veel liefde gemaakt en dat zie je terug in de kwaliteit van het verhaal. Hoogtepunten: the Crones, the bloody baron, master mirror en het landschap van Toussaint & Skellige.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Metroid Samus Returns Vermaakt van begin tot het einde. Heerlijke bossfights, power-ups en fraaie graphics voor een handheld van die tijd. Ok, er zit geen sequence breaking in, laat dat het enige minpuntje zijn. Maar dat mocht voor mij de pret niet bederven. Een must-have voor 3DS bezitters. 9/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Resident Evil Revelations 2 Zoals het de franchise betaamt is het verhaal intrigerend en voelt de gameplay lekker aan, maar zijn de dialogen tenenkrommend en is het nooit duidelijk in hoeverre de makers zichzelf serieus nemen. Ik vind het wel wat hebben. Bijkomend voordeel is dat Revelations 2 beduidend leuker wordt door de co-op modus, hoewel de ene speler een actievere rol is gegund dan de ander. Cijfer: 6,2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Resident Evil 3 Remake. Niet zo ingenieus game design als deel 2, en het engste is er week vanaf, maar dat wordt gecompenseerd door meer set pieces en betere actie. Anders dus, maar ik ben er wel over te spreken. Dat de game zo kort zou zijn valt ook mee. Ik ben rustig bezig geweest en heb alle collectibles gevonden, en ben denk ik toch 9 uur bezig geweest. De timer ingame geeft korter aan omdat de cutscenses, tijd in de inventory en map, en keer dat je dood gegaan bent, hierin niet meetellen. Daarboven op zeker de moeite waard om hem nog een aantal keer te gaan doen op steeds hogere moeilijkheidsgraad.
Link naar reactie
Delen op andere sites

NFS Heat Zeer vermakelijk. Paar onhandigheden en verbeterpuntjes, maar feit blijft dat ik gewoon een weekje lekker zomers door Miami heb lopen crossen in vernaggelde bakken. Battlefield V Wel ok. Die war stories zijn wel leuk, maar omdat elk verhaal maar 1 uurtje duurt heb je nooit een fatsoenlijk verhaal of band met de karakters. Je kunt letterlijk na 10 minuten vaak al het verhaal raden. Ook de vele ''vrije aanpak'' encounters werken amper. Zonder stealth middelen ga ik niet langzaam 12 vijanden kelen als ik ze ook gewoon met mijn mp40 kan doen verdwijnen. Ik hoop dat ze gewoon Bad Company 3 gaan maken met een simpel verhaaltje waarin je gewoon lekker elke baksteen van een dorp kan vloeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fahrenheit Quantic Dreams eerste samenwerking met David Cage. Een meer tekenend begin van de relatie had er niet kunnen zijn: dit is evenzo tenenkrommend geschreven en geacteerd als alle games die volgden (hoewel ik Detroit: Become Human niet heb gespeeld) en de gameplay is een sneu excuus om dit geen film te kunnen noemen. Cijfer: 3,9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al een tijdje niet gepost hier maar heb wel een aantal spellen uitgespeeld. Het laatste spel dat ik uitgespeeld heb is misschien wel de beste van het stel: Hollow knight, 106% completed cijfer 9.2 AC Odyssey, 2x uitgespeeld cijfer 8.1 Subnautica, cijfer 9.0 Spiderman, cijfer 7.6 Heb een leuke paar game maanden gehad met zeer goeie games.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond Beyond Two souls ook geen zak aan, maar Detroit wist me veel beter te grijpen. Simpelweg omdat de karakters interessanter zijn en de pacing wat hoger ligt (plus een fenomenale soundtrack). Hij is geregeld voor een tientje in de aanbieding, dus kam hem alsnog aanraden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...