Ga naar inhoud

CdAB 151 [CLI] In de herfst zijn ouderen op hun sterfst


Jas

Aanbevolen berichten

Dit had je van kilometers afstand aan kunnen zien komen. Alle politieke partijen zijn intern een groot wespennest. De meeste politiek betrokkenen zijn eikels die je zo een mes in de rug steken als ze er zelf beter van worden. Bij de meeste partijen is het gewoon een grote nare naaiboel en accepteert iedereen dat het een grote naaiboel is.

Bij Bij1 is het een grote interne naaiboel, maar het probleem is dat ze vervolgens hun speerpunten (inclusiviteit, anti-racisme etc.) gebruiken om elkaar naar de buitenwereld toe zwart te maken :'). De lijn tussen "sylvana is een slechte partijleider" en "leden binnen Bij1 accepteren geen zwart leiderschap" is flinterdun. Vandaar dat om de zoveel tijd de vuile was buiten wordt gehangen en vervolgens iedereen weer over elkaar heen valt om te zeggen dat "racisme ook binnen bij1 een probleem is" etc.

Als VVD'er vind ik het altijd hilarisch als kleine splinterpartijen elkaar en plain public de tent uit vechten. Bij de FvD was het heerlijk toen de boel vlak voor de verkiezingen in elkaar donderde. En bij Bij1 is het bij tijd en wijle ook smullen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Doornroosje zei:

Wat mij dus zo stoort aan Bij1 is dat ze alles zó perfect woke en correct willen doen dat ze daardoor elk partijlid problematisch is en ze dus nooit bezig zijn met beleid.

Volgens mij proberen ze dat absoluut niet. Het Amsterdamse schandaal draait gewoon om een nare truc van de landelijke Bij1 leiding, en flauwe interne machtspolitiek over de vraag wie beslist wie de lijsttrekker in Amsterdam wordt. Dit zijn echt precies dezelfde spelletjes als bij iedere andere partij. 

Het verschil is dat je binnen Bij1 alles moet verklaren vanuit diversiteitsoogpunt ipv de realpolitik-overwegingen die bij andere partijen afdoende zijn. Vandaar dat ze naar buiten maar eindeloos leuteren over diversiteit in hun kieslijsten enzo. Dat wordt puur gedreven door mensen die niet hoog genoeg (naar hun eigen idee) op de lijst staan en dan intern en extern over diversiteit beginnen te janken.

aangepast door Avant-La-Lettre

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.bol.com/nl/nl/p/het-ultieme-mannenkookboek/9200000091013872/?bltgh=j1kQ3VYsO3dPiEnEnEtMIw.4_19.20.ProductTitle

 

Ik heb dus een maat die zo'n ''mannen''-kookboek heeft, ooit van zijn ouders gekregen. Man is al jaren hartstikke vegetarisch maar ik heb toch het boek voor de grap eens doorgelezen. Teksten als ''What the fuck is quinoa?! Wat is er met echte mannen gebeurd? Vlees ligt in de verdomhoek, en de echte man verdwijnt uit het straatbeeld! Weg met ''vegan'' en soja!''

Ik heb me lang afgevraagd welke sneue losers onironisch zoiets zouden kopen, maar naarmate ik langer op dit gastenboek en met name de frontpage rondhang, hoe duidelijker het wordt dat er toch echt publiek voor is.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam thuis laatst in de problemen toen ik voetbal was aan het kijken op RTL7. Mijn vriendin (Amerikaanse maar spreekt inmiddels een paar woorden Nederlands) zat naast me en zag de "meer voor mannen" slogan. Toen kreeg ik (volgens mij terecht) de vraag waarom ik in godsnaam naar "de mannenzender" zat te kijken.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik kwam thuis laatst in de problemen toen ik voetbal was aan het kijken op RTL7. Mijn vriendin (Amerikaanse maar spreekt inmiddels een paar woorden Nederlands) zat naast me en zag de "meer voor mannen" slogan. Toen kreeg ik (volgens mij terecht) de vraag waarom ik in godsnaam naar "de mannenzender" zat te kijken.

Snap ik, is ook alleen voor mannen??‍♂️

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laag zelfvertrouwen, betweterigheid, overdreven bewijsdrang, een gebrek aan capaciteit tot zelfreflectie, de fout nooit bij jezelf zoeken en het over het algemeen overkomen als een volwassen kind zijn eigenschappen van echte alpha-males.

aangepast door Arendjan

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

brb, ff traine ? kijken of er nog wijven zijn in de gym

straks scoopie whey als avondeten (vanille-smaak) met als side-dish 5 kippen (proteins). mij krijgen ze niet klein, die wijf-manne van tegewoordig

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Arendjan zei:

Laag zelfvertrouwen, betweterigheid, overdreven bewijsdrang, een gebrek aan capaciteit tot zelfreflectie, de fout nooit bij jezelf zoeken en het over het algemeen overkomen als een volwassen kind zijn eigenschappen van echte alpha-males.

Heb je het nou over arachia of over Avant?

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Avant-La-Lettre zei:

Ik kwam thuis laatst in de problemen toen ik voetbal was aan het kijken op RTL7. Mijn vriendin (Amerikaanse maar spreekt inmiddels een paar woorden Nederlands) zat naast me en zag de "meer voor mannen" slogan. Toen kreeg ik (volgens mij terecht) de vraag waarom ik in godsnaam naar "de mannenzender" zat te kijken.

RTL 7 is toch die zender die alleen maar Steven Seagal films uitzend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Volgens mij proberen ze dat absoluut niet. Het Amsterdamse schandaal draait gewoon om een nare truc van de landelijke Bij1 leiding, en flauwe interne machtspolitiek over de vraag wie beslist wie de lijsttrekker in Amsterdam wordt. Dit zijn echt precies dezelfde spelletjes als bij iedere andere partij. 

Het verschil is dat je binnen Bij1 alles moet verklaren vanuit diversiteitsoogpunt ipv de realpolitik-overwegingen die bij andere partijen afdoende zijn. Vandaar dat ze naar buiten maar eindeloos leuteren over diversiteit in hun kieslijsten enzo. Dat wordt puur gedreven door mensen die niet hoog genoeg (naar hun eigen idee) op de lijst staan en dan intern en extern over diversiteit beginnen te janken.

Ja zo bedoelde ik het eigenlijk ook, jij legt het beter uit. Ik doelde idd meer op het performatieve karakter.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...