Ga naar inhoud

CdAB 151 [CLI] In de herfst zijn ouderen op hun sterfst

Jas
 Delen

Aanbevolen berichten

Gedroomd dat ik de grappigste comment van 19 september had. Toen ik wakker werd enorm teleurgesteld, totdat ik zag dat ik wél de grappigste comment van 18 september heb.

• Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me fantastisch als blijkt dat dit forum een soort online-Shutter Island is en dat Leroy onze begeleider blijkt te zijn en dat wij knettergek blijken te zijn. 

• Thanks 1
  • Haha 3

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, DunneDraak zei:

Huppa prijsplafond. De kachel weer op 23 graden. Lekker gaan

Naar een budgetmaatschappij overstappen, maandbedrag laag zetten en wachten tot ‘ie omvalt. Zo goed als gratis gas. 🥸

Je kan ook zoveel gas gebruiken dat je de rekening nooit kan betalen en die doorkaatsen naar Ome Rutte. 🤡

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Arendjan zei:

Het lijkt me fantastisch als blijkt dat dit forum een soort online-Shutter Island is en dat Leroy onze begeleider blijkt te zijn en dat wij knettergek blijken te zijn. 

Geen idee waarom je het vergelijkt met shutter-Island. shutter-Island is een mystery film. Wat jij beschrijft is wel hele extreme fantasy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, DunneDraak zei:

Geen idee waarom je het vergelijkt met shutter-Island. shutter-Island is een mystery film. Wat jij beschrijft is wel hele extreme fantasy.

Dat dacht DiCaprio ook in die movie 🤔

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel blij met het koelere weer. 

Kan niet goed tegen de warmte. 

Tegen de koude kan je iets doen, tegen de warmte niet. 

Ja, die mobiele airco, maar dat moet dan een hele dag draaien. 

De herfst lijkt voor 'verval' te staan. 

Ik denk daar weleens aan, wanneer ik de dorre, van kleur ontdane bladeren in een soort windhoos zie rond draaien, gecombineerd met afgebroken takken van bomen...

Want uiteindelijk, is het werkelijk verval, want er zijn veel dieren en insecten dat door de aankomende koudere temperaturen, zullen sterven. 

Een mini-apocalyps, of massa-extinctie, welke ieder jaar opnieuw gebeurt, maar voor bepaalde dieren, welke veel korter leven, lijkt het een heel leven te duren. 

Laat ons hopen, dat de mensen deze winter kunnen warm blijven, want indien dit niet zo is, geldt het verval, dit keer, ook voor hen. 

aangepast door Mr.Gans
  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Mr.Gans zei:

Want uiteindelijk, is het werkelijk verval, want er zijn veel dieren en insecten dat door de aankomende koudere temperaturen, zullen sterven. 

Het is slechts een schrale troost, maar ze zijn toch al stervende sinds de dag dat ze geboren zijn.

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, J'run zei:

Na die fantastische reboot van MW kan ik niet anders dan deze een kans geven. De beta beelden zien er in ieder geval goed uit, Warzone 2 zal wel even wennen worden tho.

Klopt, van mij krijgt het ook een kans, en ofschoon ik geen CoD-gamer ben, heb ook ik inderdaad genoten van die MW-reboot. 

En dit keer, lijken de maps een beetje meer doordacht, met omgevingen waarin je echt wil vertoeven, in een multiplayer-game. 

Zo ziet het er voor mij toch uit. 

Want de maps van de MW-reboot, waren objectief gezien, een beetje een allegaartje, (wanneer je een nieuwe engine aan de praat tracht te krijgen, is er minder ruimte voor creativiteit) en vooral lelijk. 

Niet zozeer de textures, maar de omgevingen zelf, zoals een modderig gebied met allerlei lelijk houtwerk. 

Warzone was zeker wennen, en ik had besloten om er de tijd niet in te steken alles te leren. 

Dat zal met dit deel ook niet anders zijn. 

Ik pas voor Warzone, maar kijk zeer zeker uit naar de mp van de game zelf. 

Het is moeilijk om de game op PS5 op de grafische kwaliteiten op Youtube te beoordelen, maar er zijn een aantal testers, welke hier behoorlijk van ondersteboven zijn. 

Daar vertrouw ik op, want we hebben echt nog niets gezien tot wat de PS5 en Series X in staat zijn. 

Ze vroegen zich af hoe het er op hun pc uit ziet, en dan weet ik eigenlijk al genoeg. 

Alleen de zwaarste PC's, zullen de grafische kwaliteiten van de PS5 en Series X kunnen evenaren. 

Mooie omgevingen, check, vette wapens met knappe animaties, check, vette shooteractie, check.

Meer moet dat voor mij niet zijn, want ik weet aan wat ik me kan verwachten. 

Natuurlijk heb je de doom-denkers weer, welke over de beta niet te spreken zijn, maar dat doen ze ieder jaar, met elke beta, en uiteindelijk, zullen ze het toch jaren spelen.  

Een degelijke shooter, met een setting, die ik dit keer echt wel dig. 

aangepast door Mr.Gans
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis weleens Counter Strike Global Offensive, maar vindt dat het er nu echt te oud uitziet, en er is niet meer zo'n gezellige bedrijvigheid als weleer, waar iedereen u met argus-ogen beloert. 

Ik was eens op Dust II aan het spelen...

En je weet, wanneer je aan de kant van de terroristen staat, (bijna altijd, want ik kick ass met de Galil AR, want die clip van vijfendertig kogels, doet het hem) en je loopt rechtdoor, dan kom je aan de poort uit...

Ik was de laatst overgebleven speler, en aan de andere kant van de poort, zat een sniper, de poort te bewaken. 

Ik moest er iets op vinden, want de tijd was aan het opraken. 

In de hoek van de poort, gooide ik een decoy-granaat, sprong van de kant en rende snel de tunnel in welke naar B leidt. 

Kwam daar aan B uit, en ben dan in het hoekje daar op de kisten gesprongen. 

Ik zag hem zitten, links op een kist, met zijn sniper-rifle door het decoy, nog steeds op de poort gericht. 

Jammer genoeg was ik door de adrenaline te laat om voor het headshot te gaan. 

Ik landde dus een paar bodyshots, maar hij had me met zijn sniper-rifle. 

En van zodra ik dood was, kon ik de andere spelers horen roepen, want die zaten op hun tandvlees. 

Dat was echt super geweldig. 

Deze nieuwe CoD, zal ook wel super memorabele momenten creëren, daar ben ik van overtuigd. 

aangepast door Mr.Gans
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Mr.Gans zei:

Warzone was zeker wennen, en ik had besloten om er de tijd niet in te steken alles te leren. 

Ja, ik heb daar dus wel de tijd voor genomen om dat door te krijgen en dat is dus helemaal uit de hand gelopen he. Gelukkig ben ik niet gevoelig voor skins, anders had ik er ook nog financiele schade aan over gehouden. 

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen