Ga naar inhoud

CdAB 152 [CLII] Wie een kuil graaft met de tanden, heeft nooit vuile handen.


Hardcore_gamer

Aanbevolen berichten

Semi-vooraan bij Kendrick Lamar. Goeie show, maar er stond vooraan iemand gangsigns te maken, dus ik durfde niet verder.

Oh, en mannen van rond de 50 kilo die een pit proberen te openen op de meest onlogische momenten (eenmaal letterlijk voor een ballad) is een nieuwe ergernis. Misschien nog erger dan de duizend mensen die de show door hun telefoon beleven. Misschien. 

Enfin, ik ga even in mijn voortuin staan met een gebalde vuist. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Marvin_Toepoel zei:

Oh, en mannen van rond de 50 kilo die een pit proberen te openen op de meest onlogische momenten (eenmaal letterlijk voor een ballad) is een nieuwe ergernis. Misschien nog erger dan de duizend mensen die de show door hun telefoon beleven. Misschien. 

Misschien dat ik een bejaarde ziel in een verwelkt 28 jarig lichaam ben, maar dit is de reden dat ik niet naar pop-optredens ga. Ik erger me bij concerten permanent aan andere mensen (geduw, telefoons, lange mensen die je het zicht ontnemen), waardoor ik niet echt van de muziek kan genieten. Gek genoeg kan ik de concert-ervaring bij artiesten waar ik weinig aan vind wél waarderen omdat ik dan niet het gevoel heb dat ik iets mis aan de muziek.

Voor optredens waar ik vanwege de muzikale inhoud naar uitkijk kan ik de jazz / klassiek setup veel beter waarderen, gewoon rustig zitten, drankje erbij, en luisteren maar.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben jarig geweest (kan je controleren op mijn profiel). Feliciteer mij.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marvin_Toepoel zei:

Semi-vooraan bij Kendrick Lamar. Goeie show, maar er stond vooraan iemand gangsigns te maken, dus ik durfde niet verder.

Oh, en mannen van rond de 50 kilo die een pit proberen te openen op de meest onlogische momenten (eenmaal letterlijk voor een ballad) is een nieuwe ergernis. Misschien nog erger dan de duizend mensen die de show door hun telefoon beleven. Misschien. 

Enfin, ik ga even in mijn voortuin staan met een gebalde vuist. 

Alsje.

 

 

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Misschien dat ik een bejaarde ziel in een verwelkt 28 jarig lichaam ben, maar dit is de reden dat ik niet naar pop-optredens ga. Ik erger me bij concerten permanent aan andere mensen (geduw, telefoons, lange mensen die je het zicht ontnemen), waardoor ik niet echt van de muziek kan genieten. Gek genoeg kan ik de concert-ervaring bij artiesten waar ik weinig aan vind wél waarderen omdat ik dan niet het gevoel heb dat ik iets mis aan de muziek.

Voor optredens waar ik vanwege de muzikale inhoud naar uitkijk kan ik de jazz / klassiek setup veel beter waarderen, gewoon rustig zitten, drankje erbij, en luisteren maar.

Als mede bejaarde ziel in een 28-jarig lichaam, snap ik je volkomen. Ik heb nog het voordeel dat ik wel boven de meeste mensen uit kan kijken (al stond ik aan het begin wel achter een man van 2+ meter, maar tien minuten later stond ik tussen een stel Minions), en me niet makkelijk weg laat duwen in een pit-situatie vanwege m'n goedgevormde derrière. Irritant blijft het wel. Net als de telefoons, waar je weinig aan kan doen (behalve met een doodsblik fotobommen).

Kendrick is dan ook wel de grootste artiest die ik zou bezoeken (en echt niet vaker dan één keer per jaar), bij de meeste shows waar ik heen ga heb ik minder ergernissen. Maar dat is dan ook vaak vieze metal, en ondanks hun vette lange haren, permanente bierlucht en af en toe een idioot die 'Slayer!' roept omdat daar ooit iemand om moest lachen in 1985, zijn metalheads de grootste schatjes die je kunt treffen bij een concert. Maar ik zal niet ontkennen dat het zien van stoelen bij een jazz-show o.i.d. me ook erg blij maakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Arendjan zei:

Oh, en mannen van rond de 50 kilo die een pit proberen te openen op de meest onlogische momenten (eenmaal letterlijk voor een ballad) is een nieuwe ergernis.

Sorry als je het naar vond.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, roastednerd zei:

Ik ben jarig geweest (kan je controleren op mijn profiel). Feliciteer mij.

Yo gefeliciteerd "Roastednerd" hopelijk heb je het fijn gevierd middels zang, spel en zoete lekkernijen.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Avant-La-Lettre zei:

(geduw, telefoons, lange mensen die je het zicht ontnemen)

Haha, kleine man.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Marvin_Toepoel zei:

Maar dat is dan ook vaak vieze metal, en ondanks hun vette lange haren, permanente bierlucht en af en toe een idioot die 'Slayer!' roept omdat daar ooit iemand om moest lachen in 1985, zijn metalheads de grootste schatjes die je kunt treffen

Ja maar dat klinkt als veel fijner publiek dan het gemiddelde hiphop-publiek. Moet zeggen dat ik qua publiek recent een veel fijnere ervaring heb gehad bij Tame Impala dan tussen de grote hoeveelheid stinkers bij Kendrick. Show was uitstekend verder.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Arendjan zei:

Haha, kleine man.

Guilty as charged. Alhoewel ik vergeleken met Engelsen een normale lengte heb.

25 minuten geleden, Marvin_Toepoel zei:

en me niet makkelijk weg laat duwen in een pit-situatie vanwege m'n goedgevormde derrière

Mijn ergernis is niet zozeer het weggeduwd worden, want ik weeg net genoeg om tegengas te kunnen geven, maar meer dat je permanent bezig bent met andere mensen wegduwen om je plaatsje te verdedigen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Alhoewel ik vergeleken met Engelsen een normale lengte heb.

En qua piemellengte? Op een schaal van 1 tot Ramon, hoe zou jij jouw lengte scoren en hoe verhoudt deze zich tot de gemiddelde Engelse "sausage"?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

maar meer dat je permanent bezig bent met andere mensen wegduwen om je plaatsje te verdedigen.

Ja, ik profiteer altijd van moshpits door op die momenten te zorgen dat ik dichter bij het podium beland.

Pluspunt: hele goede plek.

Minpunt: het aantal piemels dat tegen mijn bips heeft geschuurd is niet op twee handen te tellen (waarschijnlijk ook niet op tien).

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubstep en Drum ‘n Bass feestjes hebben altijd wel chill volk aanwezig in mijn ervaring. Met plezier jaren lang meegeholpen met feestjes organiseren.

Toen werd hiphop ineens hip en vroegen ze of wij dan ook een hiphop conceptje zagen zitten. Dat publiek bij hiphop feestjes is gewoon anders, er hangt meer een “zien-en-gezien-worden” sfeertje dan mensen die een avondje genieten van (goeie) muziek.
We hebben het een jaartje geprobeerd, maar daarna hebben we ‘t stilletjes dood laten bloeden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Avant-La-Lettre zei:
1 uur geleden, Arendjan zei:

 

Ik zal je eens opzoeken in een moshpit zodat je daar empirisch onderzoek naar kan doen.

Stuur je dan ook een bataljon Engelsmannen mee? Alleen de data van jouw lengte zal ‘m tekort doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...