TheRock Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 De titel spreekt voor zich. The Rock doet een voorzetje voor Henk Westbroek: https://www.metronieuws.nl/entertainment/2022/10/sinterklaas-ruzie-henk-westbroek-bol-com/ Vertel waarom en hou het vooral niet netjes, leef je uit! Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 7 november 2022 Delen Geplaatst: 7 november 2022 Bnwr 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 8 november 2022 Delen Geplaatst: 8 november 2022 Wappie-man Engel. En Akwasi. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 november 2022 Delen Geplaatst: 8 november 2022 4 uren geleden, LeroyDogg zei: Wappie-man Engel Heeft op dezelfde studentenvereniging gezeten als ik :))) 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 november 2022 Delen Geplaatst: 8 november 2022 23 uren geleden, Mindless zei: Bnwr Uit het oog, never uit het hart!!!! Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 november 2022 Delen Geplaatst: 8 november 2022 André Hazes Jr. kan naar mijn mening vrij weinig waarbij vrij weinig een eufemisme voor helemaal niks is. 1 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 8 november 2022 Delen Geplaatst: 8 november 2022 2 uren geleden, Arendjan zei: Heeft op dezelfde studentenvereniging gezeten als ik :))) Meen je dat?😅 Heb je ook nog een dansles bij hem gevolgd?😋 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 november 2022 Delen Geplaatst: 8 november 2022 23 minuten geleden, LeroyDogg zei: Meen je dat?😅 Heb je ook nog een dansles bij hem gevolgd?😋 Gelukkig van voor mijn tijd zeg. Heb wel eens een oud interview uit ons verenigingsblad met hem gelezen en het was altijd al een rare gozer. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 9 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2022 18 uren geleden, Arendjan zei: Gelukkig van voor mijn tijd zeg. Heb wel eens een oud interview uit ons verenigingsblad met hem gelezen en het was altijd al een rare gozer. Wel knap dat hij een Angelina Jolie look-a-like heeft met zijn vieze gore touwhaar. Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 9 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2022 Op 8-11-2022 om 10:07, LeroyDogg zei: Wappie-man Engel. En Akwasi. Akwasi is ook echt een zak stront. Niet letterlijk natuurlijk linkse rakkers die eventueel meelezen, zo bedoeld The Rock het niet. 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 9 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2022 8 minuten geleden, TheRock zei: Akwasi is ook echt een zak stront. Niet letterlijk natuurlijk linkse rakkers die eventueel meelezen, zo bedoeld The Rock het niet. Voor de zekerheid hierbij alvast iets om die opmerking mee uit zijn verband te rukken, stelletje linkse rukkers. 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 november 2022 Delen Geplaatst: 9 november 2022 46 minuten geleden, TheRock zei: Akwasi is ook echt een zak stront. Niet letterlijk natuurlijk linkse rakkers die eventueel meelezen, zo bedoeld The Rock het niet. Eens, ben vrij links maar naar mijn mening zijn heel linkse mensen even kut als heel rechtse mensen. Geen enkel gevoel voor nuance. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 9 november 2022 Delen Geplaatst: 9 november 2022 Akwasi wil ik niet per se 'heel links' noemen, maar meer een nogal onhandige lul en een carrière activist. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 9 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2022 4 uren geleden, Mindless zei: Akwasi wil ik niet per se 'heel links' noemen, maar meer een nogal onhandige lul en een carrière activist. Hij mag Johan Derksen dankbaar zijn, anders had vrijwel niemand hem gekend, inclusief The Rock 😛 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 9 november 2022 Delen Geplaatst: 9 november 2022 7 uren geleden, Arendjan zei: Eens, ben vrij links maar naar mijn mening zijn heel linkse mensen even kut als heel rechtse mensen. Geen enkel gevoel voor nuance. Niet links, niet rechts, maar recht door zee. #VERDONK2032 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.