Ga naar inhoud

Welke BN’er vind jij een zak stront?!


TheRock

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
23 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Meen je dat??

Heb je ook nog een dansles bij hem gevolgd??

Gelukkig van voor mijn tijd zeg. Heb wel eens een oud interview uit ons verenigingsblad met hem gelezen en het was altijd al een rare gozer.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Arendjan zei:

Gelukkig van voor mijn tijd zeg. Heb wel eens een oud interview uit ons verenigingsblad met hem gelezen en het was altijd al een rare gozer.

Wel knap dat hij een Angelina Jolie look-a-like heeft met zijn vieze gore touwhaar.

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, TheRock zei:

Akwasi is ook echt een zak stront. Niet letterlijk natuurlijk linkse rakkers die eventueel meelezen, zo bedoeld The Rock het niet.

Voor de zekerheid hierbij alvast iets om die opmerking mee uit zijn verband te rukken, stelletje linkse rukkers.

2676704D-F87E-4530-8BD9-B0C96127D334.jpeg

  • Haha 1

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, TheRock zei:

Akwasi is ook echt een zak stront. Niet letterlijk natuurlijk linkse rakkers die eventueel meelezen, zo bedoeld The Rock het niet.

Eens, ben vrij links maar naar mijn mening zijn heel linkse mensen even kut als heel rechtse mensen. Geen enkel gevoel voor nuance.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Mindless zei:

Akwasi wil ik niet per se 'heel links' noemen, maar meer een nogal onhandige lul en een carrière activist.

Hij mag Johan Derksen dankbaar zijn, anders had vrijwel niemand hem gekend, inclusief The Rock ?

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...