Ga naar inhoud

Samsung ssd winnaar? Wie heeft er gewonnen bij de 3 giveways er van!


TPpower

Aanbevolen berichten

He ik heb een vraag! Weet iemand waar de winnaars van de samsung ssd bekend worden gemaakt of gemaakt zijn want ik kan dat nergens vinden heb het al een paar keer gevraagt in reacties maar nooit reactie op gekregen helaas dus vraag ik het hier maar even. Zou het natuurlijk ook leuk vinden als ik gewonnen heb maar andere mensen die blij worden gemaakt vind ik ook leuk. Maar wel leuk om de winaars te weten wie hebben gewonnen.

Ik hoor het wel.

Groet Tibbe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2022 om 14:23, TPpower zei:

He ik heb een vraag! Weet iemand waar de winnaars van de samsung ssd bekend worden gemaakt of gemaakt zijn want ik kan dat nergens vinden heb het al een paar keer gevraagt in reacties maar nooit reactie op gekregen helaas dus vraag ik het hier maar even. Zou het natuurlijk ook leuk vinden als ik gewonnen heb maar andere mensen die blij worden gemaakt vind ik ook leuk. Maar wel leuk om de winaars te weten wie hebben gewonnen.

Ik hoor het wel.

Groet Tibbe

Zou leuk zijn om te weten ja, @MartinVerschoor misschien vraag voor jou?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe dit met deze specifieke win actie zit weet ik niet, maar ik heb toentertijd Empire of Sins gewonnen via een actie en er werd toen contact opgenomen via DM op IG. 

Volgens mij werd er toen ook niet openbaar gepost dat er een winnaar was, ik heb echter wel gewoon de game ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze wordt via mail opgenomen weet ik als je gewonnen hebt nog gefeliciteert trouwens dan

https://pu.nl/artikelen/prijsvraag/prijsvraag-winnaars/ hier staan alle winnaars van de tiktok winacties ssd valt daar buiten want dat werkt anders net zo als die bol.com winacties die werken ook anders namelijk! 

 

Ik hoop ook nog een keer wat leuks te winnen maar dat hoopt iedereen hier denk ik 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...