Ga naar inhoud

Heb jij al een ps5


TPpower

Heb jij al een ps5 als je playstation speler bent?  

4 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij al een ps5 als je playstation speler bent

    • JA
      4
    • NEE maar wil er wel een
      0
    • nee maar wil er ook geen
      0


Aanbevolen berichten

Heb jij al zoon mooie playstation 5 kunnen bemachtigen 

Let op hij is al 3 jaar uit he en er komt steeds meer vooraad

wil je er een halen heb ik een tip ga op telgram en bekijk de vooraad melders eens! Hier 2 linkjes van 1 goeie

1 is van pu zelf zelf minder goed is wat langzaamer en heeft minder drops https://t.me/puvoorraadchecker maar afentoe toch maar proberen als ik jou was

2e is van https://t.me/laagstalerts is veel en veel sneller en daardoor heb ik  in december 2021 er een kunnen halen ook 2 jaar voor moeten streiden maar wel gelukt 

komt de laatste tijd steeds en steeds meer vooraad helaas wel bijna allemaal in bundels maar je moet er wat voor overhebben dat hij 50 euro duurder is geworden helpt wel tegen scalpers 

 

Succes 

 

Oja heb je nog aanraders voor games voor ps5 laat maar weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow mijn gevoel zegt echt 2019 o nee toen kwam corona en toen kon je beginnen met priorderen toch???

O he ik heb echt het gevoel 2019 ik ga het google

wikipedia zegt De vijfde generatie PlayStation en opvolger van de PlayStation 4 werd in april 2019 aangekondigd door Sony. De PlayStation 5 is op 12 november 2020 uitgebracht in de Verenigde Staten, Japan, Canada, Mexico, Australië, Nieuw-Zeeland en Zuid-Korea. De rest van de wereld volgde een week later.

 

Dus je hebt gelijk lol ik heb echt het gevoel 2019 maar dan was het 2020 wacht dus ik heb hem in 2021 gehaald volgens mij was het 12-27-2021 dus dan heb ik hem als nog na 1 jaar van uitkomst date gehaald maar als nog ik heb hem wel 

Maar heb jij er al 1?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, TPpower zei:

Heb jij al zoon mooie playstation 5 kunnen bemachtigen 

Let op hij is al 3 jaar uit he en er komt steeds meer vooraad

wil je er een halen heb ik een tip ga op telgram en bekijk de vooraad melders eens! Hier 2 linkjes van 1 goeie

1 is van pu zelf zelf minder goed is wat langzaamer en heeft minder drops https://t.me/puvoorraadchecker maar afentoe toch maar proberen als ik jou was

2e is van https://t.me/laagstalerts is veel en veel sneller en daardoor heb ik  in december 2021 er een kunnen halen ook voor ander half jaar ja voor moeten streiden maar wel gelukt !

 

komt de laatste tijd steeds en steeds meer vooraad helaas wel bijna allemaal in bundels maar je moet er wat voor overhebben dat hij 50 euro duurder is geworden helpt wel tegen scalpers 

 

Succes 

@LeroyDoggthx voor je verbetering

Oja heb je nog aanraders voor games voor ps5 laat maar weten

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, TPpower zei:

Ow mijn gevoel zegt echt 2019 o nee toen kwam corona en toen kon je beginnen met priorderen toch???

O he ik heb echt het gevoel 2019 ik ga het google

wikipedia zegt De vijfde generatie PlayStation en opvolger van de PlayStation 4 werd in april 2019 aangekondigd door Sony. De PlayStation 5 is op 12 november 2020 uitgebracht in de Verenigde Staten, Japan, Canada, Mexico, Australië, Nieuw-Zeeland en Zuid-Korea. De rest van de wereld volgde een week later.

 

Dus je hebt gelijk lol ik heb echt het gevoel 2019 maar dan was het 2020 wacht dus ik heb hem in 2021 gehaald volgens mij was het 12-27-2021 dus dan heb ik hem als nog na 1 jaar van uitkomst date gehaald maar als nog ik heb hem wel 

Maar heb jij er al 1?

Yes, ik heb er zekers één staan!?

image.jpg

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb ook een PS5 die heb ik ontvangen begin april 2021 via intertoys na meer dan een half jaar gewacht te hebben. Het bizarre is dat ik nog geen twee weken later een mail kreeg van de game media  mijn PS5 binnen was. Daar had ik hem namelijk ook in bestelling staan die ik vervolgens aan een neef heb door verkocht die ook al lang aan het wachten was. Maar wat ik heel raar vind is dat het zelfs nu nog een ramp is om er een te bemachtigen zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt en iets zegt mij dat het ook in 2023 moeilijk gaat blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

 

Op 18-12-2022 om 18:38, Game-BOY zei:

Ik heb ook een PS5 die heb ik ontvangen begin april 2021 via intertoys na meer dan een half jaar gewacht te hebben. Het bizarre is dat ik nog geen twee weken later een mail kreeg van de game media  mijn PS5 binnen was. Daar had ik hem namelijk ook in bestelling staan die ik vervolgens aan een neef heb door verkocht die ook al lang aan het wachten was. Maar wat ik heel raar vind is dat het zelfs nu nog een ramp is om er een te bemachtigen zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt en iets zegt mij dat het ook in 2023 moeilijk gaat blijven.

Dat kan ik helemaal begrijpen ik had er in 2021 eind echt 29 dec bij mediamarkt kunnen op halen dus ik heb hem vandaag precies een jaar en echt heel blij mee nog steeds vooral horizon er op gespeeld en was echt een genot voor je oog ook nog andere games gespeeld maar echt zo mooi!
Maar je hebt bij intertoys in april besteld en nu pas binnen dat vind ik wel lang duren ik zou zeggen als je hebt besteld mag je hem ook ophalen (Ik heb ondertussen toen ik mijn ps5 had ben ik 2 keer bij gamemania naar binnen gelopen en toen was hij gewoon op vooraad niet gekocht natuurlijk gewoon over gelaten voor andere mensen maar ja dat is dan wel stom) En jij wachten op een mail van gamemania en hij is gewoon soms op vooraad in de winkel ook wel raar.

Als playstation over 5 jaar ps6 of een slim of pro uitbrengt kunnen ze het besten bij hun zelf verkopen net zo als nu met de vr of het gewoon anders doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
Op 19-1-2023 om 02:55, Mr_G zei:

Ja, en in het vervolg, omdat Game Mania de grootste en best bevoorrade gamestore is, ga daar dan pre orderen. 

Die werken gewoon hun lijst af, en elk pre order, wordt bediend.

Denk eens na of je iets met de release van de nieuwe Zelda kan doen.

Ik zou eerst opzoeken of Nintendo's next gen console gelijk met dat spel uitkomt. 

Indien ja, (volg de geruchten) pre order dan beiden, eerst. Doe je dat niet, zal er een jaar gehuil en geklaag van de gamers klinken.

En dan is het aan jou, om jezelf eens af te vragen waarom die dat niet gepre ordered hebben. 

Deze tijden, zoekt iedereen entertainment tegen verveling, u moet hier rekening mee houden, want dat wil meestal zeggen dat naast het WC papier, de nieuwe spelcomputers hoogstwaarschijnlijk ook uitverkocht zijn...

Oké, nieuwe Zelda komt uit, opvolger  Switch later, denk na, wat je gaat doen.

Wil je die nieuwe Switch later, moet je pre orderen, dat weet je nu.

Je kan het spel los voor Switch kopen, en dat zal mooi zijn, maar wil je iets mooier, kan je misschien de Switch Oled opteren, wanneer je veel gamed on the go, zou ik dat doen, maar dat zie je dan individueel.

Maar ga pre-orderen, en misschien voor de zekerheid de nieuwe  Zelda erbij, want die Kirby's adventure game, was uitverkocht, en dat voor Game Mania.

Dom zijn die gamers blijkbaar niet.

Als Kirby los was uitverkocht, (daaraan zie je dat ze smaak, klasse,en kennis hebben, ik ben trots) en het dubbele van deze veteranen gaat Zelda halen, als Game Mania daar niet op anticipeert, zullen zij enkelen teleurgesteld naar huis moeten sturen.

Het kan.

De reden dat Kirby was uitverkocht, was dat er een oudere onervaren vrouw achter de kassa stond, die niet weet, hoeveel fans daar naar kunnen uitkijken.

En groot gelijk hebben  die.

Ik hoef dat niet gespeeld te hebben om te weten, dat de Kirby-speler durft denken: Nu ik daaraan terug denk, het was nog beter dan ik dacht.

Dus die gaan massaal die Cartridges opkopen, en daarbij, een heleboel  Switch Oleds.

Pre orderen bij GM dus doen in deze tijden.

Je had het moeten voelen aankomen met die lockdowns. Je weet toch hoe de massa is, (zoals Wii Fit, Wii Tennis, enz) Want naast WC papier, (omringd door wc papier, voelen ze zich veilig en geborgen, waarschijnlijk een onbewust nostalgische herinnering aan de foetushouding in de baarmoeder) kopen die alles in crisis, waarvan ze blij worden, als ze weten dat de persoon die het echt nodig heeft, niet kan vinden. 

Grapje natuurlijk, maar denk erover na, wat je wil.

ZO veel getypt.

Ik ben nu al 3 keer bij gamemania geweest en toen was hij gewoon op vooraad lol.
Ook lukt het snel via telegrams en is gelukkig nu veel op vooraad.

Maar heel veel getypt heb je dus beetje snel overheen gelezen sorry.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 28-10-2022 om 16:44, TPpower zei:

Heb jij al zoon mooie playstation 5 kunnen bemachtigen 

Let op hij is al 3 jaar uit he en er komt steeds meer vooraad

wil je er een halen heb ik een tip ga op telgram en bekijk de vooraad melders eens! Hier 2 linkjes van 1 goeie

1 is van pu zelf zelf minder goed is wat langzaamer en heeft minder drops https://t.me/puvoorraadchecker maar afentoe toch maar proberen als ik jou was

2e is van https://t.me/laagstalerts is veel en veel sneller en daardoor heb ik  in december 2021 er een kunnen halen ook 2 jaar voor moeten streiden maar wel gelukt 

komt de laatste tijd steeds en steeds meer vooraad helaas wel bijna allemaal in bundels maar je moet er wat voor overhebben dat hij 50 euro duurder is geworden helpt wel tegen scalpers 

 

Succes 

 

Oja heb je nog aanraders voor games voor ps5 laat maar weten

 

 

 

Blijkbaar zijn de levering problemen nu echt verleden tijd. Bij zowel bol.com media markt coolblue gamemania intertoys en amazon is hij op vooraad. Vind het wel een beetje vreemd dat hij nu in eens zo massaal leverbaar is overall. je zou bijna gaan denken dat ze voorraden hebben opgespaard.

aangepast door Game-BOY
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-3-2023 om 21:20, Game-BOY zei:

 

 

 

Blijkbaar zijn de levering problemen nu echt verleden tijd. Bij zowel bol.com media markt coolblue gamemania intertoys en amazon is hij op vooraad. Vind het wel een beetje vreemd dat hij nu in eens zo massaal leverbaar is overall. je zou bijna gaan denken dat ze voorraden hebben opgespaard.

Weet je wat ik denk. Ik denk dat er gewoon een grote drop is met wel een beetje vooraad is gespaart maar ik denk meer dat de scalpers en bods het hebben opgegeven omdat het niet meer intresant voor ze is. Want dat was het probleem in het begin van de tijd,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2023 om 12:18, TPpower zei:

Weet je wat ik denk. Ik denk dat er gewoon een grote drop is met wel een beetje vooraad is gespaart maar ik denk meer dat de scalpers en bods het hebben opgegeven omdat het niet meer intresant voor ze is. Want dat was het probleem in het begin van de tijd,

scalpers zijn slechts een van de factoren die hebben geleid tot de PS5 te korten. Het chip te kort was een nog veel groter probleem. Daarbij was de vraag door de corona ook veel groter dan normaal omdat er veel meer mensen thuis zaten. Er moet altijd iets aangewezen worden als hooft oorzaak van een probleem nu zijn dat de scalpers. Die maar oor een deel verantwoordelijk zijn voor de schaarsheid wat voorall de eerste maanden voor problemen heeft gezorgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...