Ga naar inhoud

Algemene politieke discussie


k1ng

Aanbevolen berichten

>"Ik ben ook bang dat veel aankomende studenten hun studiekeuze zullen bepalen op basis van het salaris dat ze ermee kunnen verdienen, in plaats van op maatschappelijke relevantie. Terwijl in bijvoorbeeld het onderwijs en de zorg ook echt veel mensen nodig zijn." Stomme muts, salaris = maatschappelijke relevantie. Ik weet niet waar het mandaat van LSVb vandaan komt, namens mij spreken de huilies iig niet.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
http://www.nu.nl/politiek/3806385/wilders-met-poolse-partij-in-europese-fractie.html Hahaha geniaal dit. Mooie vondst ook, die KNP: "De excentrieke Korwin-Mikke is tegen democratie, homo's, buitenlanders en het stemrecht voor vrouwen en voor vergaande economische liberalisering. Hij wil hooguit anderhalf jaar in het Europarlement blijven om er "zoveel mogelijk rotzooi te trappen", zei hij tegen de Poolse nieuwszender TVN24."

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou een goed voorbeeld voor het veramerikaniseren van de media is het Oekraïne debacle. Het gaat leuk door maar aangezien Rusland waarschijnlijk achter de schermen armpje heeft gedrukt met iemand in de EU horen we er niks meer over. Destijds had iedereen er ineens een mening over, waar zijn die nu?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...