Ga naar inhoud

Algemene politieke discussie


k1ng

Aanbevolen berichten

Ik kan me ook niet voor 100% in een partij vinden (ik vraag me af wie wel, en of dit überhaupt wel relevant is), en af en toe vind ik de politiek ook maar banaal. Betekent echter niet dat ik dan maar als een gore alto die Catcher in the Rye nog steeds het beste boek ooit vindt niet ga stemmen en vervolgens lekker ga klagen dat het bestel niet deugt. Tevens begint het nu pas te schemeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar standpunten voor mijn nieuwe partij. 1:herinvoering van de doodstraf. 2:minder geld aan ontwikkelingshulp. 3:uit de eu dus ook geen geld meer naar Griekenland,Spanje enzovoorts. 4:zwaardere straffen voor criminelen. 5:strenger migratiebeleid. 6:uitbreiding en subsidievergroting van defensie en de politie. 7:studiefinanciering behouden. 8:geen bonussen meer voor hoge bedrijfsbobo's als er personeel ontslagen moet worden door bezuinigingen. 9:Minimumleeftijd voor alcohol en tabak naar 16 jaar. 10:verbod op productie en handel in hard en softdrugs. 11:goedkoper openbaar vervoer. 12:invoeren van de dienstplicht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahahaha hoezo is bnwr nou weer kortzichtig, stomme kuthond. Bnwr zijn standpunten zijn tenminste legit en hij onderbouwt ze goed, wat jij doet als een van je standpunten wordt onderuitgehaald, is de reactie waarin dat gebeurt negeren/een persoonlijke aanval/zo'n tyfusplaatje.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...