Avant-La-Lettre Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Bump want Ome Roon leeft nog en er komen weer verkiezingen aan! Al enig idee waar jullie op gaan stemmen? Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Niet. Ook al is Ramon al enkele jaren bevoegd om te stemmen, toch heeft hij dit nog niet gedaan. Mede vanwege het feit dat Ramon toch al geen vertrouwen heeft in de huidige politiek, noch er een partij is waar ie zich 100% mee kan vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 >Ook al is Ramon al enkele jaren bevoegd om te stemmen, toch heeft hij dit nog niet gedaan. Mede vanwege het feit dat Ramon toch al geen vertrouwen heeft in de huidige politiek, noch er een partij is waar ie zich 100% mee kan vinden. En wat is je plan om dit te verbeteren? Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Wat dacht je wat een gemiddelde student hiertegen zou kunnen doen als deze niet serieus word genomen? Nada. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 >Wat dacht je wat een gemiddelde student hiertegen zou kunnen doen als deze niet serieus word genomen? Typisch Nederlands dit, wel zeiken maar er op geen enkele manier verandering in proberen te brengen. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Eigenlijk zeik je nu ook over het gedrag van de Nederlanders terwijl je dus eigenlijk het zelfde doet en er geen verandering in probeert te brengen. Ironisch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Piratenpartij, als ze nog meedoen iig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 >Ook al is Ramon al enkele jaren bevoegd om te stemmen, toch heeft hij dit nog niet gedaan. Mede vanwege het feit dat Ramon toch al geen vertrouwen heeft in de huidige politiek, noch er een partij is waar ie zich 100% mee kan vinden. Wat een kansloze houding, dit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Nee, dat is niet hetzelfde en dus ook niet ironisch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Moet jij niet in bed liggen, het is al donker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 > Piratenpartij, als ze nog meedoen iig Het probleem is dat zo'n partij nooit groot of belangrijk zal worden.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Nee omdat het een one-issue partij is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Ik kan me ook niet voor 100% in een partij vinden (ik vraag me af wie wel, en of dit überhaupt wel relevant is), en af en toe vind ik de politiek ook maar banaal. Betekent echter niet dat ik dan maar als een gore alto die Catcher in the Rye nog steeds het beste boek ooit vindt niet ga stemmen en vervolgens lekker ga klagen dat het bestel niet deugt. Tevens begint het nu pas te schemeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Je bewijst wel hoe kortzichtig je bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
geertwilders Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Ik heb een paar standpunten voor mijn nieuwe partij. 1:herinvoering van de doodstraf. 2:minder geld aan ontwikkelingshulp. 3:uit de eu dus ook geen geld meer naar Griekenland,Spanje enzovoorts. 4:zwaardere straffen voor criminelen. 5:strenger migratiebeleid. 6:uitbreiding en subsidievergroting van defensie en de politie. 7:studiefinanciering behouden. 8:geen bonussen meer voor hoge bedrijfsbobo's als er personeel ontslagen moet worden door bezuinigingen. 9:Minimumleeftijd voor alcohol en tabak naar 16 jaar. 10:verbod op productie en handel in hard en softdrugs. 11:goedkoper openbaar vervoer. 12:invoeren van de dienstplicht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
geertwilders Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Wat vinden jullie er van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Leg uit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Ik vind de doodstraf maar naar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Ahahaha hoezo is bnwr nou weer kortzichtig, stomme kuthond. Bnwr zijn standpunten zijn tenminste legit en hij onderbouwt ze goed, wat jij doet als een van je standpunten wordt onderuitgehaald, is de reactie waarin dat gebeurt negeren/een persoonlijke aanval/zo'n tyfusplaatje. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fazhed Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Sommige mensen verdienen het nu eenmaal. Nu heb ik het niet over de kleinere misdrijven zoals in Nederland, echter bedoel ik iemand zoals: Anders Behring Breivik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Crypt je bent 16 jij hoort het juist met 9 eens te zijn. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
geertwilders Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 De doodstraf is ook niet iets goeds maar helaas in deze tijd noodzakelijk. En zoals Fazhed zei alleen voor zware vergrijpen:terroristen,moordenaars,pedo's. En de doodstraf mag alleen toegepast worden bij een bekentenis of bij overduidelijke bewijzen(DNA,foto's,video's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fazhed Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Totaal mee eens met Geert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 >maar helaas in deze tijd noodzakelijk Kun je dit onderbouwen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pu-einstein Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Ik stem steevast op de Partij voor de Dieren. Prima standpunten, tevens een antistem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.