Ga naar inhoud

Wat vond ik van gt7 (uitgespeeld)


TPpower

Aanbevolen berichten

Gt7 uitgespeeld? IK vind van wel revieuw dan maar!

 

Hoe ging het laatste stuk!

 

Disclamer ik heb dit eerst in een ander topic geschreven dus daarom is het een rare opbouw geen tijd om het een mooi lopend verhaal te maken dus kijk daar even overheen.

Je moet steeds cafe misies doen die zijn leuk om te doen om de game steeds meer te leren kennen. Je moet wel heel erg opletten hoe je met je geld omgaat en dat je geen verkeerde dingen doet met je auto want dan gaat het mis. Wel jammer dat je geen schade kan krijgen in de missies want dan wordt je genooit zaakt om niet te beuken en goed te remmen remmen moet zoizo wel maar soms kan je ook een muur pakken om beter uit te komen. Nu ga ik vertellen waarom ik vind dat het is uitgespeeld! 

Ja zeg maar die story line dat je dan een race van 2 uur moet doen! En dan krijg je zeg maar het aftiteling scherm maar daarna zou je nog allemaal zij missies kunnen doen zoals allemaal verschillende autos kunnen ontlokken maar ik vind zeg maar een aftiteling scherm vind ik altijd uitgespeeld wat vind jij? Ik doe trouwens niks op platinum want zo veel tijd heb ik niet. En zoon goeie racer ben ik ook niet ha ha maar het is me dus wel mooi gelukt. Ik vind trouwens een race van 2 uur wel heel lang ha ha en zo veel tijd heb ik voor me gevoel ook niet in de game zitten die laatste race was eerst wel lastig. Dus eerst heb ik alle lecenties gedaan die goeie auto gepakt beetje geupgrade! en race maar toen ben ik bij 4 van de 5 races 1e geworden dus dat was wel nice je kan het nog terug zijn op mijn twitch! Mag ik linkje droppen? en anders zelfde als mijn acount hier op de naam dan met zelfde logo!

Was wel leuk om uittespelen hoor maar vond horizon uitspelen toch leuker! En need for speed uitspelen was ook wel beter hoor betere story line meer een verhaal gt7 draait echt vooral om de autos! Dus je moet daar wel van houden en zo veel hou ik eigelijk niet eens van autos na gt7 heb ik wel meer respect er voor gekregen!

Zal ik maar een cijfer geven ik geef de game een 7,8 ook wel hoe pu het zou zeggen 78 van de 100 @JaccoPeek.  de game werkte heel goed geen leck ofzo dus dat was fijn best aardige grafich als je in de auto zit van helikopter vieuw wel veel minder mooi maar bleef nice. Nu ga ik denk ik sparen voor de nieuwe need for speed unbound daar krijg ik echt heel veel zin in! En moet die nieuwe call of duty ook nog spelen ha ha.

Heb jij nog een goeie tip voor een goeie game  @LeroyDogg heb jij elder ring gespeeld?
Ik niet namelijk ben niet zo van dark souls denk ik!
 

Nou weer een heel verhaal geschreven ha ha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...