Ga naar inhoud

Hoe moet ik mijn mail aanpassen?


TPpower

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn mail van dit acount aanpassen omdat ik een ander mail adres meer gebruik hoe kan ik dat aanpassen?

Weet iemnad dat het lukt me namelijk niet en ben al zeg ik het zelf normaal wel handig met computers maar nu lukt het niet ik kan het gewoon niet vinden kan iemand mij dat uitleggen! Dus het mail adres van dit acount

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, LeroyDogg zei:

Ze geven geen fuck om ons blijkbaar…

Zo gaat het al jaren met het bedelen om functies en contact met de mods/redactie. Je kan ze nu tenminste nog @'en.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, roastednerd zei:

Zo gaat het al jaren met het bedelen om functies en contact met de mods/redactie. Je kan ze nu tenminste nog @'en.

Ja, al meerdere keren gedaan maar ze negeren die shit gewoon.

Ze zouden op z’n minst kunnen zeggen dat ze het hebben gelezen, maar niks kunnen fixen ofzo…

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is @MartijnVerschoor trouwens? Hebben we naast een Martin en een Marvin nu ook een Martijn? Is een naam met beginletter M een vereiste om te modereren op pu.nl? Is mijn leven een aaneenschakeling van leugens?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, TPpower zei:

Hij had wel wel gereageerd op de site maar LeroyDogg kan jij niet gewoon mod worden

Het begin van het einde.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Labbers zei:

Ja ja, ik heb het gevraagd maar de enige manier zou één van de techniekdudes zijn. Als dat al lukt gaat het lang duren. Misschien nieuw account aanmaken een optie?

Dat gaat dus niet want je krijgt geen bevestigingsmail. Dit is al tig keer gevraagd de afgelopen weken, maar we worden massaal genegeerd. Lijkt alsof dit forum van niemand is.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
Op 15-1-2023 om 14:01, TPpower zei:

O ja dat is stom dat wil ik dus ook niet doen want dan ven ik mijn badges kwijt @JaccoPeekKan jij niet even mijn mail verandere stuur me even een bericht en zeg welke mail ik op mijn acount wil @MartinVerschoor

ja, mail me effe via redactie@pu.nl, dan gaan we dat regelen voor je 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...