Ga naar inhoud

CdAB 153 [CLIII] Met spaghetti in de hand, wordt men van het PowerWeb gebanned


J'run

Aanbevolen berichten

Ik heb in een impuls in een dronken bui een kaartje voor Fresku gehaald in Eindhoven (andere kant van het land). Heb daar nu met deze tergende treinverbinding wel een beetje spijt van.

  • Sad 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Arendjan zei:

Heb daar nu met deze tergende treinverbinding wel een beetje spijt van.

Maak een foto van het ongebruikte kaartje, een printscreen van 9292 en print het op een shirt. 

Er kan er maar eentje de opper flowerboy zijn he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was in de lokale Ekoplaza hier in de buurt (we hebben daar veel van in het noorden hier) en ik sta in de rij om wat appels te kopen. De vrouw achter de kassa vraagt wat voor appels het waren, en ik zei VEEL te hard 'ik heb geen fucking idee welke appels er allemaal zijn mevrouw"  en de jongen achter mij in de rij, welke mij nog niet eens was opgevallen, schiet volledig in de lach.

Ik draai me om. Ramon de Bruin.

Hij leunde half voor mij langs en zei tegen de vrouw 'Jonagold!'.

Ik staar hem aan voor een paar seconden en zeg dankje.

Wanneer ik wil betalen zegt hij: 'geen sprake van, deze krijg je van mij' en hij rekent ze gelijk af. Ik was verbaasd, het was geweldig. 

We gingen samen een kopje koffie drinken in een klein zaakje aan de overkant. Het bleek dat hij een huis in Groningen had gekocht, in een hele dure wijk en dat hij daar al een tijdje woonde. We raakten aan de praat voor ongeveer driekwartier over van alles wat niet op Wikipedia thuis hoorde, tot dat hij naar huis moest omdat zijn diepvries boodschappen anders bedorven.

Ik schudde zijn hand en ik zei dat hij mijn hele jaar had gemaakt vandaag. Hij lachte en sloeg mij op mijn hoofd met een loden pijp. Ik keek omhoog vanaf de grond, mijn ogen bedekt met mijn eigen bloed, terwijl ik een wazig beeld zag van een aambeeld boven zijn hoofd. Door het suizen in mijn oren kon ik de waarschijnlijk gevatte afscheidszin welke hij uitsprak niet horen voordat het aambeeld naar beneden kwam en mijn schedel verpletterde.

  • Like 4
  • Haha 1

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Arendjan zei:

Ik heb in een impuls in een dronken bui een kaartje voor Fresku gehaald in Eindhoven (andere kant van het land). Heb daar nu met deze tergende treinverbinding wel een beetje spijt van.

Afgelopen week 2 x met de trein naar Utrecht. Maandag een aanrijding op heg spoort ter hoogte van Weert (heen) en gisteren viel de trein uit in Heerlen (terug). FML

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-12-2022 om 13:23, DunneDraak zei:

Ik was in de lokale Ekoplaza hier in de buurt (we hebben daar veel van in het noorden hier) en ik sta in de rij om wat appels te kopen. De vrouw achter de kassa vraagt wat voor appels het waren, en ik zei VEEL te hard 'ik heb geen fucking idee welke appels er allemaal zijn mevrouw"  en de jongen achter mij in de rij, welke mij nog niet eens was opgevallen, schiet volledig in de lach.

Ik draai me om. Ramon de Bruin.

Hij leunde half voor mij langs en zei tegen de vrouw 'Jonagold!'.

Ik staar hem aan voor een paar seconden en zeg dankje.

Wanneer ik wil betalen zegt hij: 'geen sprake van, deze krijg je van mij' en hij rekent ze gelijk af. Ik was verbaasd, het was geweldig. 

We gingen samen een kopje koffie drinken in een klein zaakje aan de overkant. Het bleek dat hij een huis in Groningen had gekocht, in een hele dure wijk en dat hij daar al een tijdje woonde. We raakten aan de praat voor ongeveer driekwartier over van alles wat niet op Wikipedia thuis hoorde, tot dat hij naar huis moest omdat zijn diepvries boodschappen anders bedorven.

Ik schudde zijn hand en ik zei dat hij mijn hele jaar had gemaakt vandaag. Hij lachte en sloeg mij op mijn hoofd met een loden pijp. Ik keek omhoog vanaf de grond, mijn ogen bedekt met mijn eigen bloed, terwijl ik een wazig beeld zag van een aambeeld boven zijn hoofd. Door het suizen in mijn oren kon ik de waarschijnlijk gevatte afscheidszin welke hij uitsprak niet horen voordat het aambeeld naar beneden kwam en mijn schedel verpletterde.

Het was Professor Wikipedia met de loden pijp in de zolderkamer.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-12-2022 om 14:23, DunneDraak zei:

Ik was in de lokale Ekoplaza hier in de buurt (we hebben daar veel van in het noorden hier) en ik sta in de rij om wat appels te kopen. De vrouw achter de kassa vraagt wat voor appels het waren, en ik zei VEEL te hard 'ik heb geen fucking idee welke appels er allemaal zijn mevrouw"  en de jongen achter mij in de rij, welke mij nog niet eens was opgevallen, schiet volledig in de lach.

Ik draai me om. Ramon de Bruin.

Hij leunde half voor mij langs en zei tegen de vrouw 'Jonagold!'.

Ik staar hem aan voor een paar seconden en zeg dankje.

Wanneer ik wil betalen zegt hij: 'geen sprake van, deze krijg je van mij' en hij rekent ze gelijk af. Ik was verbaasd, het was geweldig. 

We gingen samen een kopje koffie drinken in een klein zaakje aan de overkant. Het bleek dat hij een huis in Groningen had gekocht, in een hele dure wijk en dat hij daar al een tijdje woonde. We raakten aan de praat voor ongeveer driekwartier over van alles wat niet op Wikipedia thuis hoorde, tot dat hij naar huis moest omdat zijn diepvries boodschappen anders bedorven.

Ik schudde zijn hand en ik zei dat hij mijn hele jaar had gemaakt vandaag. Hij lachte en sloeg mij op mijn hoofd met een loden pijp. Ik keek omhoog vanaf de grond, mijn ogen bedekt met mijn eigen bloed, terwijl ik een wazig beeld zag van een aambeeld boven zijn hoofd. Door het suizen in mijn oren kon ik de waarschijnlijk gevatte afscheidszin welke hij uitsprak niet horen voordat het aambeeld naar beneden kwam en mijn schedel verpletterde.

Ik snap hier geen reet van maar ben net wel naar de wc gelopen omdat ik als een debiel begon te lachen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Hardcore_gamer zei:

IMG-20221205-WA0010.thumb.jpeg.51f7e889d0998f3f68540a77725ecf83.jpegwie wil?

Yooo deze man heef totale schijt! Het is pas maandagmiddag en nu al aan de chocomel. Doet hem niks!!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas je wel een beetje op? Het begint met chocomel en voor je het weet sta je met afkickverschijnselen euromuntjes te sprokkelen voor de plaatselijke Jumbo om je dagelijkse dosis speed te bekostigen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2022 om 10:06, Avant-La-Lettre zei:

Ik denk dat dit een subtiele hint van de redactie is, zelf heb ik er bijvoorbeeld geen last van.

Yo ik zag je gistere op tv Mathijs van Nieuwkerk verdedigen.. Care to explain?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de wintermaanden heb ik thuis ook altijd Chocomel in huis. Alleen in de winter, wanneer dit warm gedronken moet worden natuurlijk. 

Niet heel lang geleden had ik vrienden over de vloer en, waar je de meesten wel bier kan voor zetten, wilde er eentje een beker chocomel. Daar kan ik nog prima mee leven, maar vervolgens had hij ook nog de moed om te zeggen dat hij een glas koude chocomel wilden hebben. 

Toen knapte er bij wat, dat was pure heiligschennis. Hoe kun je chocomel nu koud drinken? : s 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Dwaaskaas zei:

In de wintermaanden heb ik thuis ook altijd Chocomel in huis. Alleen in de winter, wanneer dit warm gedronken moet worden natuurlijk. 

Niet heel lang geleden had ik vrienden over de vloer en, waar je de meesten wel bier kan voor zetten, wilde er eentje een beker chocomel. Daar kan ik nog prima mee leven, maar vervolgens had hij ook nog de moed om te zeggen dat hij een glas koude chocomel wilden hebben. 

Toen knapte er bij wat, dat was pure heiligschennis. Hoe kun je chocomel nu koud drinken? : s 

Ik als fervent koude chocomel drinker steun je vriend en hoop dat hij je een flinke klap in je gezicht heeft gegeven. Chocomel hoort koud gedronken te worden!

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Arendjan zei:

Ik als fervent koude chocomel drinker steun je vriend en hoop dat hij je een flinke klap in je gezicht heeft gegeven. Chocomel hoort koud gedronken te worden!

Dat begrijp ik wel, jullie vallen allebei in hetzelfde spectrum van niet helemaal goed wijs zijn als je koude chocomel boven warme chocomel verkiest. 

Jij en ik zullen nooit vrienden worden, daarvoor verschillen we teveel. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...