Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 november 2022 Delen Geplaatst: 28 november 2022 2 minuten geleden, Mindless zei: Bij deze roep ik op voor een terugkeer van WorkingPlayer Een beetje WW is OK. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 november 2022 Delen Geplaatst: 28 november 2022 In mijn hoofd ziet workingplayer eruit als de nostalgia critic Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 november 2022 Delen Geplaatst: 28 november 2022 4 uren geleden, roastednerd zei: In mijn hoofd ziet workingplayer eruit als de nostalgia critic Haha ja echt. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 28 november 2022 Delen Geplaatst: 28 november 2022 Had hij niet keer foto geplaatst en bleek hij er ook niet echt zo uit te zien ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 Ik heb hem eens mogen ontmoeten tijdens een PU meeting en hij komt dicht in de buurt idd. Prima gast verder Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 @workingplayer werkt niet. Is hij niet gewoon gebanned dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 Kan zijn dat hij nog nooit ingelogd is op deze website. Volgens mij heeft iedereen een placeholder username (die van mij is k1ng geloof ik) tot je inlogd / post op de website. Hele oude posts bijvoorbeeld zijn nooit gekoppeld aan je account en staan nog onder die placeholder. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Kan zijn dat hij nog nooit ingelogd is op deze website. Volgens mij heeft iedereen een placeholder username (die van mij is k1ng geloof ik) tot je inlogd / post op de website. Hele oude posts bijvoorbeeld zijn nooit gekoppeld aan je account en staan nog onder die placeholder. Hij heeft een ban. Dat was ook zo op de vorige site. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 3 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Hij heeft een ban. Dat was ook zo op de vorige site. Workingplayer heeft geen ban joh. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 Hij mag ons gewoon niet (bron: Discord). Geef hem eens ongelijk, toxische bende!!!!!! ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 Bring back WP. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 En bnwr. Het liefst bnwr. En misschien Jort. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 30 november 2022 Delen Geplaatst: 30 november 2022 Je krijgt geen ban voor zouteloze zeikreacties 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 november 2022 Delen Geplaatst: 30 november 2022 Ah Rahl, de druiven zijn nog zuur zo te zien. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 30 november 2022 Delen Geplaatst: 30 november 2022 Dat is Meneer Bekende Rukker voor jou, adjudantloze trolmeester ad hominem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 1 december 2022 Delen Geplaatst: 1 december 2022 (aangepast) Wordt het forum afgestoten of ligt dit aan mij? 1 december 2022 aangepast door roastednerd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 1 december 2022 Delen Geplaatst: 1 december 2022 Ik denk dat dit een subtiele hint van de redactie is, zelf heb ik er bijvoorbeeld geen last van. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 december 2022 Delen Geplaatst: 1 december 2022 Waar is Ilja als je hem nodig hebt 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 1 december 2022 Delen Geplaatst: 1 december 2022 Over de grens is het vaak toch net wat goedkoper Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 december 2022 Delen Geplaatst: 1 december 2022 RIP Rotterdam en Den Haag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 2 december 2022 Delen Geplaatst: 2 december 2022 15 uren geleden, DunneDraak zei: Waar is Ilja als je hem nodig hebt Dat is allemaal msm Dunne. DoE zElF OnDeRZoEk!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 2 december 2022 Delen Geplaatst: 2 december 2022 (aangepast) Mede-Limburgers @Doornroosjeen @Reb3nga, seid ihr bereit? 2 december 2022 aangepast door Avant-La-Lettre 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 2 december 2022 Delen Geplaatst: 2 december 2022 dit is voor een school. Niet voor mij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 december 2022 Delen Geplaatst: 2 december 2022 Ja ja, vieze vreetzak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 2 december 2022 Delen Geplaatst: 2 december 2022 Dat vertel ik ook steeds als ik met 10 sloffen marlboro bij de kassa sta. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten