Ga naar inhoud

Andere moderators...


DarknessFood

Aanbevolen berichten

Darknessfood ik ben het helemaal met je eens! Kijk dit topic: http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/famous-doen/#c1327101 Oohja in dit topic staat het woord er ook nog zonder sterretjes! Ik vind schelden helemaal niet erg maar, gewoon niet met deze ziekte. Hiermee geef ik alleen een dat jij een beetje moet dimmen en de MODS toch echt MEER moeten DOEN! >DarknessFood Gewoon deze k***mongool negeren. Die k****mods hier doen ook geen k*****, dus laat ik maar mooie woorden gebruiken.<
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Darknessfood ik ben het helemaal met je eens! Kijk dit topic: http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/famous-doen/#c1327101 Oohja in dit topic staat het woord er ook nog zonder sterretjes! Ik vind schelden helemaal niet erg maar, gewoon niet met deze ziekte. Hiermee geef ik alleen een dat jij een beetje moet dimmen en de MODS toch echt MEER moeten DOEN! >DarknessFood Gewoon deze k***mongool negeren. Die k****mods hier doen ook geen k*****, dus laat ik maar mooie woorden gebruiken.<
Link naar reactie
Delen op andere sites

Darknessfood ik ben het helemaal met je eens! Kijk dit topic: http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/famous-doen/#c1327101 Oohja in dit topic staat het woord er ook nog zonder sterretjes! Ik vind schelden helemaal niet erg maar, gewoon niet met deze ziekte. Hiermee geef ik alleen een dat jij een beetje moet dimmen en de MODS toch echt MEER moeten DOEN! >DarknessFood Gewoon deze k***mongool negeren. Die k****mods hier doen ook geen k*****, dus laat ik maar mooie woorden gebruiken.<
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een compliment geven komt een beetje slijmballerig over als (dat ik dit nog een keer ga zeggen) zoals darknessfood beweert inderdaad het tegenovergestelde waar is, de moderators zijn minder actief dan ik mij meen te heugen van het voorgaande forum. Zowel qua eigen input als het opschonen van topics. Natuurlijk hebben zij ook met die klotesite te maken waardoor het totaal onduidelijk is waar nieuwe posts staan, maar toch.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je meent het. Er werd hier en daar wat gemierenneukt, maar ze deden tenmiste wel wat aan het verdelg van de frontpage die zich niet 'normaal' konden gedragen. 'Normaal' als in hoe wij vonden dat het moest natuurlijk, want ja, het blijft het internet, dus fuck meningen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...