Ga naar inhoud

CoD MW2


Avant-La-Lettre

Aanbevolen berichten

Om het CdAB vrij te houden van het neurderige game-geleuter van @J'run, @Mr.Gans, en ikzelf, hier een MW2 topic.

Het valt me op dat het unlocken van camo's echt extreem snel gaat deze keer. Ik heb alle AR's (op die DMZ unlock AR en evt. battlepass AR's na) op maximaal level, en gold camo voor 6 van de 8. Denk dat ik nog een uurtje verwijderd ben van platinum. Moet ik wel toegeven dat ik redelijk veel shoothouse gespeeld heb omdat ik het gros van de nieuwe maps niet je van het vind, met die map in Amsterdam als een absoluut triest dieptepunt.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Domination vond ik die Amsterdam map prima te doen. Heb de MP eigenlijk alleen gespeeld om m’n wapens te levelen, die camo challenges geef ik verder niet zo veel om. Heb de Dank Forest van de M16 unlocked en die plemp ik op elk wapen, met zo’n cool stickertje erop die laat zien hoeveel WZ wins ik heb. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hardcore (Tier 1) speel ik dan wel weer graag. In de meeste normale lobbys waarin ik kom zit het vol met ratten die met een sniper zitten te wachten tot mensen 40 meter verderop om een hoekje lopen. In tier 1 is een headshot met ieder wapen een kill, ongeacht afstand, waardoor snipers totaal nutteloos zijn.

aangepast door Avant-La-Lettre

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Hardcore (Tier 1) speel ik dan wel weer graag.

Daar heb ik laatst twee potten van gespeeld en dat trok ik al een stuk beter dan de mp in ieder geval.

Een sniper is niet meer nodig als je ook een SMG kan rocken die net zo sterk is, neen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Tier 1 was een soort van halve hardcore blijkbaar. Ze gaan een hardcore playlist toevoegen in het tweede seizoen.

Ben ook erg benieuwd wat ze met de balans gaan doen. Bij Warzone word je bijna gedwongen om met een RPK en Fennec/Akimbo P890 te spelen. Mocht je een rugzakje hebben kun je nog een Signal .50 meenemen, de enige viable sniper op het moment.

Hopelijk maken ze de RPK iets schever in z’n schieten en nerfen ze de Fennec terug naar vorig jaar. Óf ze moeten alle andere wapens net zo goed als de RPK maken, maar dan is het helemaal niet leuk meer ben ik bang.

aangepast door J'run
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-1-2023 om 23:08, Mr_G zei:

Domination ben ik slecht in.

Domination werkt het best als je samen speelt met het team. Proberen A+B te pakken of B+C en dan vijand vastzetten op hun spawn. Na x aantal kills of tijd flippen de spawns, waardoor de vijand jouw punt A (of C) ineens aan het overnemen is. Dan moet je als team proberen hun punt C (of A) te pakken en ze tijdig van B af te houden.

K/D kijk ik zelf niet naar bij Domination. Het is clearen, cappen en dood gaan vaak. Tevens rent je team vaak rond als een kip zonder kop en flippen de spawns veel te vaak. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het verschil tussen tier1 en het hardcore van weleer niet. Volgens mij zijn ze min of meer identiek.

Wat betreft domination moet je gewoon een beetje geluk hebben met je team. Het probleem met alle objective modussen (zelf speel ik domination en hardpoint) is dat 50% van de spelers het gewoon aanpakken als een makkelijke vorm van TDM. Als je te veel eikels in je team hebt die alleen naar kills op zoek zijn ben je sowieso verloren.

aangepast door Avant-La-Lettre

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de rest altijd een trophy system pakken bij domination en die perk waarmee je beschermt wordt tegen granaten. Het eerste wat iedereen doet als ze horen dat er een vlag gecaptured wordt is er blind een granaat naartoe gooien / een rpg naartoe schieten.

Als je eenmaal op een vlag ligt let ik zelf altijd maar op één hoek waaruit mensen kunnen komen. Iedereen weet waar je ligt. Als je moet mikken voordat je begint te schieten ben je sowieso dood. Dan kun je beter een gecalculeerd gokje nemen op één van de hoeken en voor lief nemen dat je dood gaat als iemand van de andere kant komt.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, J'run zei:

Proberen A+B te pakken of B+C en dan vijand vastzetten op hun spawn. Na x aantal kills of tijd flippen de spawns, waardoor de vijand jouw punt A (of C) ineens aan het overnemen is. Dan moet je als team proberen hun punt C (of A) te pakken en ze tijdig van B af te houden.

Verder dit. Punt B is het allerbelangrijkst. Spawns flippen vaak en als dat gebeurt zijn punt A en C niet te verdedigen. Punt B is het punt wat wel te verdedigen is en waarmee je de overwinning binnensleept. Daarnaast moet je nooit voor punt A, B én C gaan. Als je twee punten hebt moet je gewoon punt B verdedigen. Op het moment dat je alle punten hebt vliegen de spawns alle kanten op en kan de hele pot kantelen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik zie het verschil tussen tier1 en het hardcore van weleer niet. Volgens mij zijn ze min of meer identiek.

Tier1 is eigenlijk de realism mode. Je hebt iets minder HP dan bij normal, maar net iets meer dan bij HC. Je hebt bij Tier1 daarentegen minder HUD elementen dan bij HC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week een 4k144hz monitor gehaald omdat de zweethond in mij weer is aangewakkerd door Warzone 2.

Moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de huidige gen consoles, ik kan daadwerkelijk 4k120 spelen. Weliswaar dynamisch geupscaled bij Warzone 2, het ziet er alsnog heel gelikt uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snapt iemand hier DMZ? Ik heb laatst een potje DMZ gedaan (ik was naïef en dacht wel even die gun te halen die je alleen via DMZ kunt krijgen), en ik snap er helemaal niks van. Het hielp ook niet dat mijn teammates ook totaal in de war waren. Uiteindelijk hebben we met zijn allen 15 minuten rondgerend en wat zwakke AI tegenstanders afgeschoten. God mag weten hoe, maar we hadden ook nog redelijk wat challenges gehaald. Heeft iemand hier enig idee wat het idee is achter DMZ? En hoe het leuk kan werken?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nou, de stats zijn toegevoegd en de resurgence wins tellen kennelijk mee als normale wins.

Resurgence potten zijn VEEL makkelijker te winnen en in de tijd dat een normale pot duurt kun je twee resurgence potten winnen.

Voor saus 100 wins lopen grinden tegen alle idiote bullshit bugs en glitches in. Had gewoon op easy mode kunnen wachten.

Wat een grote grap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...