Ga naar inhoud

Dragonball Z


SW_POWN

Aanbevolen berichten

  • Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Over DBZ gesproken, wie van jullie kan zich de dragonball(Z) kaarten nog herinneren? Ik heb er nog een stuk of 200 liggen als het goed is. Ik weet nog dat we op de basisschool altijd "dichts bij de muur" deden. Ik heb toen een keer al mijn kaarten ingelegd voor 1 mastercard, en gewonnen :D:D
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik ben toevallig begonnen de boekjes van Dragonball te lezen (dus dat Goku nog klein was. Het zijn van die Japanse boekies die je van rechts naar links moet lezen, maar het leest echt lekker, het is spannend en leuk en je ziet veel nudity waaronder van Bulma. Daarom mocht DB ook niet in Europa uitgezonden worden en begonnen ze met DBZ waar makkelijk te cencureren was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er werd veel geschrapt of opnieuw getekend voor USA en Europa. Er was veel naakt en bloed. Dat kan je goed zien als je op internet de Japanse kijkt en daarna de engelse. Neem bijv. dat gevecht met die kikker van de Ginju force. In Japan zie je zijn kop er af gehakt worden. In de engelse zie je bijna niets. Ook bij die goedaardige robot in GT als Cell hem vernietigd en nog veeeeeel meer, maar das wat ik me nog kan herinneren. In DB zag je ook heel veel Goku naakt, werden er veel geile opmerkingen gemaakt door master roshi en zag je veel tieten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Was er vroeger verslaafd aan. In mijn MAVO tijd (10 jaar geleden) keek ik het dagelijks. Heb ook alle afleveringen op cd gebrand en liggen nog ergens in mijn kast. Geweldige serie, vooral de andriod saga en alles vanaf majin buu saga vond ik geweldig. Gohan voor het eerst super saiyan 2. Prachtig :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Haha, DBZ is eigenlijk de 2e 'grote' Anime in Nederland volgens mij. Kwam ergens na Pokémon naar Nederland op (volgens mij) Cartoon Network. Daar ben ik toch verslaafd aan geweest, op zondag ochtend was er altijd herhaling van een aantal episodes weet ik nog, ging ik altijd vroeg(er) voor op om te kunnen kijken. Nu heb ik er niet zoveel meer mee, maar 'vroegah' was het wel echt super. Maar het geeft nog wel een nostalgisch gevoel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...