Ga naar inhoud

Dragonball Z


SW_POWN

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Huh, nu al!?!? Fuck wat ben ik jaloers! D: Mijne komt waarschijnlijk vrijdag pas binnen, maar natuurlijk gun ik je het van harte haha! Ik heb wel de pre-order edition, dus waarschijnlijk met de Steelcase, de Silver & Golden costume en Super Saiyan 4 Vegeta! (<3) Laat na een aantal uurtjes weten wat je er van vind oké? Uiteraard zonder spoilers!

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf Dragonball Z gekeken en mijn favoriete saga was toch wel zeker de Frieza saga al was ik wel blij toen die gast eindelijk bij het grofvuil lag...dat duurde en dat duurde maar. Mijn favoriete character was toch wel Teen Gohan en dan als SSJ 2 want toen hij volwassen werd was het maar een arrogant mannetje. Halverwege de Buu saga ben ik eigenlijk gestopt met kijken. Zal vast gekomen zijn omdat mijn moeder toendertijd dat geschreeuw niet zo heel erg chill vond. Ik heb Xenoverse vandaag ook opgehaald bij de Bart Smit. Ben erg benieuwd want ik heb er nu pas een half uur in zitten, maar ik verwacht er wel een hoop van eigenlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Enzevil waarom bestaat dit topic nog als er een algemene manga/anime topic bestaat? Ook al was deze er eerder. En er worden apart topics aangemaakt over Dragon Ball Games zoals Xenoverse. Ik snap dit forum-achtig iets niet XD. Iets moet hier gesloten worden vind je niet? Ook al is het dit topic. Het is redelijk pointless als alles wat er mee te maken heeft in andere topics wordt besproken :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoef je geen excuus voor aan te bieden hoor, haha! Maar dan zal ik dit topic sluiten (aangezien de 'eigenaar' toesemming geeft)! Een game mag zijn eigen topic hebben, maar dit kan inderdaad gerust bij de manga/anime community!

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...