Ga naar inhoud

CdAB 154 [CLIV] Beter chatten met Khaddafi zijn nazaat, dan een Let die niet naar Rusland gaat.


DunneDraak

Aanbevolen berichten

  • Reacties 504
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

1 uur terug, Reb3nga zei:

Wat vinden we van The Last of Us?  Ik zie veel mensen moeite hebben met afl 3, alleen om het simpele feit dat een man-man relatie in beeld gebracht wordt ipv man-vrouw.

Ach jee, een TV serie waar ze het aandurven om een afspiegeling van de maatschappij in beeld te brengen? Het zal wel weer drama zijn op de frontpage van PU.nl dan.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ach jee, een TV serie waar ze het aandurven om een afspiegeling van de maatschappij in beeld te brengen? Het zal wel weer drama zijn op de frontpage van PU.nl dan.

Valt, op een enkeling na, nog best mee vind ik. 
Maar als ik mensen (online) spreek dan zijn de meningen ook behoorlijk verdeeld. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen die zich druk maken om dat soort dingen moeten nodig een hobby gaan zoeken of iets nuttigs gaan doen met hun tijd. Beetje zielig vind ik dat altijd.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond dat bij Rings of Power ook zo sneu. Kwamen op mijn Youtube-frontpage van die incels met slecht gebit voorbij die letterlijk iedere dag een paar 100k views pakten met video's over hun ''strijd tegen wokeheid'' en dat die serie te woke was en dat soort onzin. Hele commentsecties ook vol hele epistels van 100 regels. Nou was Rings of Power wel echt een slechte serie maar kom op zeg, ga wat zinnigs doen met je tijd.

aangepast door Arendjan

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Arendjan zei:

Vond dat bij Rings of Power ook zo sneu. Kwamen op mijn Youtube-frontpage van die incels met slecht gebit voorbij die letterlijk iedere dag een paar 100k views pakten met video's over hun ''strijd tegen wokeheid'' en dat die serie te woke was en dat soort onzin. Hele commentsecties ook vol hele epistels van 100 regels. Nou was Rings of Power wel echt een slechte serie maar kom op zeg, ga wat zinnigs doen met je tijd.

Heeft met je cookies te maken

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mr_G zei:

Wauw zeg, wat een interesse in het nieuwe spel dat ik gekocht heb.

Ik verwachtte het wel. 

Zal nog  eens gaan kijken in het CoD MWII -topic of mijn oproep daar tot delen  van informatie, nadat ik het voortouw had genomen hoe je dat in zulks topic kan doen, is beantwoord, maar weerom, verwacht ik er niet veel van.

Het is liev Avant dat je dat topic voor ons gecreëerd hebt, want ik wilde dat al veel langer doen, maar ik zulks topic aanmaken, is tot uitsterven gedoemd, daarom apprecieerde ik dat je de noodzaak tot dit topic, via mijn niet zo subtiele hints door mijn ervaringen hier in de CdAB te delen, hebt opgepikt en dat topic hebt aangemaakt.

Dan heeft het tenminste nog een kans om te overleven.

Maar weerom, verwacht ik er niet veel van.

Geen spontane gedeelde informatie over MWII, geen gedeeld gameplay filmpje dat het CoD MWII waard is, niets, dat verwacht ik ervan.

Wat jammer is, want ik heb wel wat vragen betreffende het spel, zoals wat je favoriete loadout is en waarom bijvoorbeeld, welke tactische combinatie van tacticals, lethals en perks je prefereert, welke combinaties jouw voorkeur genieten, zodat wanneer interessant bevonden, door mezelf eens uitgeprobeerd kunnen worden...

En welke loadouts en wapens aan de hand van mijn gameplay-filmpjes, jij ook weleens zou willen proberen.

Een discussie, over bijvoorbeeld de UAV, of Bomb Drone, welke je verkiest...

Maar ik verwacht niet met mijn vragen geholpen te worden, en daarom durf ik ze ook niet stellen, want het toont aan dat mijn account geen respect verdient.

Het heeft toch niet te maken met het feit dat ik jullie geen vrienden van PU heb genoemd? ?  En dat jullie daarom op jullie tenen getrapt zijn? ?

Ik weet niet door sommigen hun stilzwijgen, of die sommigen  te vertrouwen zijn, en daardoor kan ik je geen vriend van PU noemen.

Het maakt mij achterdochtig, want ik weet niet wanneer je wel iets zegt, of het gemeend is of je mij voor de gek tracht te houden...

Doornroosje is weg...

Herinner je je nog dat ze me in een post bedankte omdat onze interactie haar terug zin om te posten gaf?

Ik zei nog dat ik die reactie nooit verwacht had...

Maar wist niet wat ervan te denken, omdat ze me doorheen de jaren nooit zo spontaan aangesproken had, dus hield ik de mogelijkheid in het midden, dat ze me voor de gek aan het houden was.

Hierdoor deed ik mijn best niet meer om het voor haar hier leuk en aantrekkelijk te houden...

Met als resultaat, dat ze al maanden niet meer hier geweest is.

Ik had het nog niet eens in de gaten.

Plots daagde het mij, waar is Doornroosje? Kennelijk had haar compliment toch enige impact, want ik begreep nu dat haar compliment door terug weg te blijven, daadwerkelijk gemeend was.

Ik voelde mij best schuldig dat ik haar niet vertrouwde of haar comment gemeend was, of niet.

Heb haar een PM gestuurd dat het voor mij nu duidelijk was,dat ik haar meer vertrouw dan de grote koppen hier,en of er iets was dat ik kon doen zodat ze terug zin zou krijgen hier te posten. 

Dat is nu een dikke vijf maanden geleden, en ze is niet meer online geweest, dus heeft ze mijn PM nog niet gelezen.

Dus ik ga ervan uit dat ze niet meer komt.

En het is uw stilzwijgen naar mij toe, dat deze initiële achterdocht veroorzaakt.

Denk daar maar eens over na, want het loopt hier stilletjes aan leeg, en ik probeer spontaan, de paar accounts waar ik daadwerkelijk ietso m geef, hier te houden, en blij te maken met mijn stukjes, dat deze accounts, daadwerkelijk nog een reden zien om PU nog te bezoeken.

Groet.

Meesterwerk

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Mr_G zei:

Dus ik ga ervan uit dat ze niet meer komt.

Ik  had opeens een ingeving dat  ik al lang niet meer gepost had en besloot dus even te komen kijken. En tot mijn verrassing vind ik dit bericht van jou. Ik heb ook je dm beantwoord. Maar wat gek dat ik die ingeving plots had. Alsof het zo had moeten zijn!

  • Like 1
  • Thanks 1

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, 1UP zei:

dus ik heb weer hernieuwde zin om te posten!

Ik geloof er geen reet van dat jij nu gaat blijven posten 1UP!!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...