Ga naar inhoud

CdAB 154 [CLIV] Beter chatten met Khaddafi zijn nazaat, dan een Let die niet naar Rusland gaat.

DunneDraak
 Delen

Aanbevolen berichten

14 uren geleden, DunneDraak zei:

Gans, rustig maar, zo bedoelde ik het niet

Oké  Dunne, soms  iets toevoegen  om eventuele misverstanden  te vermijden. Bedankt  voor je post, want het tempert de argwaan welke je posts creeerden.

Ik ken die rijke blaaskaak  Tate van Tiktok, maar zijn 'mannelijkheid' was zo bedreigend voor het establishment, dat hij van alle sociale  media gebanned werd. 

Zijn meningen kloppen, want eigenlijk herhaald hij cliché-waarheden welken sommigen graag horen, denken dat hij wijs is, en hem zullen volgen.

Moet je eens goed kijken, want naast de algemeen geacepteerde waarheden hij herhaald, kan hij er niets nieuws over vertellen. 

Ik dacht Dunnedraak, dat jij wilde testen of ik fan van Tate ben, en dat past niet bij jouw account. 

Neen, ik respecteer Tate voor zijn verwezenlijkingen, maar niet omwille van zijjn gedeelde inzichten, want ik had die al. 

De inzichten beginnen na een tijd, op irritant gekwaak te lijken, waar alleen hopeloze maagden iets aan lijken te hebben. 

Geld heeft hij, veel kabaal, en connecties.

Knap, want ik heb dat niet. 

In de plaats hiervan, heb ik kennis, welke mij even zelfzeker en gelukkig maakt.

Indien Tate dit zou weten, zou hij als het goed is moeten zeggen: “ Hij heeft niets, en geen connecties. maar kan dingen verwoorden, die zeldzaam zijn, en dat is knap, want dat heb ik dan weer niet.

En het lijkt hem even zelfzeker en gelukkig, als mezelf te maken. 

Moest Tate dit kunnen zeggen, dan zou ik hem als vriend willen, want hier kunnen we veel van elkaar leren.

Maar Tate kan dit soort improvisatie niet.

Hij kan alleen maar rijk zijn, en clichégezegdes spuien, voor iedereen dat ervaring heeft, met vrouwen, want die hebben dat door ervaring geleerd.

Hij is voor mij als rolmodel, onnodig luidruchtig, en ik voel niet de drang om te onpas mijn mannelijkheid te tonen.

Ik ben immers zo zelfzeker van mezelf, dat ik erop vertrouw dat de mannelijkheid boven komt, wanneer dat echt nodig is, dus ik hoef niet aan mezelf of anderen luidruchtig kenbaar te maken, dat ik een alfa ben, want die zullen dat vanzelf zien, wanneer de situatie dit vereist. (bijvoorbeeld leiderschap)

En deze mannelijkheid, is stabieler en echter, dan luidruchtigheid welke dit moet immiteren. 

U ziet, dat rijkdom, subjectief kan zijn.

AJ had gelijk, en ik denk dat deze post dit bewijst, dat de ware Top G, ik ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-1-2023 om 21:19, Arendjan zei:

Beta-mannen: andrew tate is mijn voorbeeld. you go Top G! doe nog wat vrouwen mishandelen en mensenhandel

Ik (een intellectueel): Er is maar één top G, en zijn naam is mr. Gans. Zijn jullie al bekend met de ''stijl achter de tekst''?

Nadat iedereen begrepen had dat de stijl achter de tekst inderdaad niet gestolen kan worden, zijn ze door een jarenlang onbewust proces,de stijl als mijn unieke signatuur gaan zien.

Ze zijn er dus welzeker mee bekend geworden.

Ik denk zelfs dat ze ondertussen wanneer ik Engels schrijf, mijn stijl hierin  herkennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-1-2023 om 18:58, Hardcore_gamer zei:

Ik ben maandag meerderjarig 

Rustig aan met de chocomel hé.

• Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Reb3nga zei:

Waarom zou Tate een 19-jarig kind op social media proberen te trashen als hij zelfverzekerd en gelukkig is?

Volg jij Mees Wijnants toevallig ook op TikTok meneer Gans?

Neen man, Ken ik niet eens. 

Ik heb Tate op Tiktok  voorbij zien komen voor de controverse.

Ik luisterde wel eerst, maar uitendelijk was het niets nieuws, maar kwam het anders over door Tate's luidruchtige intonatie. 

Maar na een tijdje krijg je dat door, en weg was hij. 

Waarom zou ik daar fan van zijn wanneer ik geen lessen in zelfzekerheid en zelfvertrouwen nodig heb? 

Het is niet omdat we zeggen wat we denken, dat er een connectie hoeft te zijn. 

Ik respecteer zijn structuur wel, wat wilbzeggen dat hij wist hoe belangrijk dat was. 

Zou hij de werkelijke reden geweten hebben of was het omdat iedereen dat zo geleerd heeft? 

Wanneer je structuur kan aanhouden, lijk je meer dingen gedaan te krijgen, en je hersenen aijn scherper en actiever. Toen ik vroeger nog een goede structuur had, (Halo Reach heeft doe na drie jaar stuk gemaakt) kon ik veel kunstzinniger en professioneler zinnen maken alsof ze van een auteur kwamen, maar u daarbij ook verstomde. 

Bijvoorbeeld het verhaal Halfgod Enzevil, toen had ik ern gezond dag- en nachtritme. 

Zie je het verdchil in sturing? Je geest kan meer vatten voodat hij het overzicht verliest. En dat gaat dan voor een leek onvoorstelbaar diep

Ook het verhaaltje hier: "Losse schrijftest, is gekomen toen ik actiever was. 

En daar zie je al meer skill die zich direct als auteur profileert. 

Het heeft dus inbloed op je hersenen. 

Zou Tate dit geweten hebben? 

Voor mezelf is het dus ook belangrijk om dtructuur aan te houden, want ik kan er knapper door schrijven. (geest is actiever, en kan met meer dingen rekening houden) 

En ik herval wel eens in het aanhouden van structuur. (dat is een slechte gewoonte dat er ingeslopen is door jarenlang 'snachts met de Xbox-vrirnden Halo Reach te spelen. 

We weten dat een slechte gewoonte af te leren valt, maar dat het moeilijk zal zijn. 

Misschien herval ik hierdoor soms. 

Echt gezond is dat niet, maar ik denk dat er wel ergere slechte gewoontes in jr leven kunnen sluipen. 

En wanneer de structuur er tetug even is, is de geest direct zo scherp als hij altijd was. (scherp in het kunnen verwerken van meer al dan niet visuele informatie) 

Het is niet het einde van de wereld, maar indien ik geweten had in mijn Halo Jaren hoe langzaam dat er in sluipt, had ik het nooit laten gebeuren. 

Als het dat maar is dat er ingeslopen is. Het herstelt zich, dus is niet permanent, wat kansen blijft bieden, het is niet hopeloos. 

Een alcoholieker welke zichzelf achterlijk heeft gedronken door het killen van hersencellen, is voor altijd verznderd. 

Dit beseffen moet erg zijn, wznt de drank heeft je persoonlijkheid bewerkt, en jou ifentiteit veranderd. 

Alles wat erin sluipt bij dagelikks gebruik. Kzn een slechte gewoonte worden.

Een slechte gewoonte aanleren, is altijd onbewust doorheen de tijd. 

Wznt indien u het gevaar dat naar slechte gewoonte kan leiden zou herkennen, zou u het elimineren. 

Iedereen heeft wel slechte gewoontes, de ene bewust en onschuldig, de andere onbewust en sluimerend schadelijk. 

De kundt is dus om sluipende slrchte gewoonten dat zich in je routine willen nestelen, tijdig te identificeren. 

Om dit te leren aanvoelen en later zien, moet je een slechte gewoonte hebben, en daar bewust van zijn. 

Dan kan je de sluipende patronrn misschien leren herkennen. 

Maar je kan ze nooit allemaal hetkennen, wznt er zijn zo veel variabelen, middelen en toevalligheden, dat je er altijd kan inlopen. 

Zo genirpug is het, en omdat het ongemerkt onderdeel van je roetine wordt, begrijp je plots ook waarom dat zo moeilijk af te leren is. 

Ik kan wel even doorgaan dat weet u, maar wilber geen boekenwetl van maken waarin ik alles over slrchte gewoontes  wat ik weet? vertel. 

En ik weet wel wat, dus dit boekenwerk hoort eerder in een ontwenninskliniek thuis. 

Dus ik stop. Ik ben al zover doorgegaan doordat ik weet dat Arendjan zich er echt niet aan stoort. 

Maar musschien anderen wel, en daarom ben ik gestopt. 

Maar stel nubdat die mij ook overtuigen dat het niet stoort, ik nog verder doorschrijf. 

Tate heeft dus consistente structuur, maar hij heeftcdan weer andere werkpunten, die iemand met geen structuur, midschien niet heeft. 

Maar ik had de verstoorde biologidche klok wel liever voorkomen, indien ik wist dat het een gevaar was. 

Het valt nog mee. 

• Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was mijn vriend Jas jarig. We hebben taart (kwark) gegeten, toen friet gegeten, frikandellen besteld (en gegeten), een patatje waterfiets gehaald, toen hebben we worstenbroodjes opgewarmd (en gegeten) en toen werd het echt leuk want Jas had frikandellen gehaald. Om 22.00 wilde Jas dat ik naar huis ging want door alle frikandellen had hij zin gekregen om te masturberen. Hij zei dat hij nog nooit zo'n leuke verjaardag heeft gehad.

• Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had Jas vorig jaar voor de grap een "airfryer" cadeau gedaan maar toen is hij woedend gaan schreeuwen (met consumptie) dat airfryers voor losers zijn en dat frituurvet de frikandel "lekker glibberig" maakt ofzo.

• Like 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen