Ga naar inhoud

CdAB 12 [XII]


haisseM

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ward heeft een poosje geleden gemeld dat hij ging kijken of het gemakkelijk te fixen was voor ons. Ik heb er daarna niks meer over gehoord. Ik zal hem even een mailtje sturen over de voortgang. Ik kan me trouwens voorstellen dat wij deze optie niet per direct hebben gekregen. Ze moeten ons eerst echt kunnen vertrouwen met die enorme macht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een onzin, alleen omdat ik niet meeloop met de massa en allemaal Barca geil ben, ben ik geen voetbal liefhebber? Ik vind ze arrogant, en het voetbal is saai om naar te kijken, bovendien is het de zoveelste topclub die zoveel geld hebben dat ze gewoon kunnen doen en laten wat ze willen, want ze hoeven toch nooit hun schulden af te betalen. Messi is fantastisch, maar niet de allerbeste ooit, hij heeft een ontzettend goed team om zich heen om hem ruimte te geven, en de passes. Bovendien is het moeilijk hem te vergelijken met Pelé, Maradonna, Cruijff of anderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het punt dat je het voetbal saai vond ben ik al afgehaakt. Genieten om naar zulk voetbal te kijken, dit is voetbal in de puurste zin van het woord. Nog nooit is er een voetbalteam geweest die zo fantastisch de bal in de ploeg kan houden, de tegenstander hun wil kan opleggen en dan gewoon meedogenloos toeslaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste speler ooit is inderdaad wel overdreven. Wel kun je hem makkelijk de beste speler van dit moment worden, en als hij zo door blijft gaan, dan zal die vast en zeker de beste speler ooit worden. Als je een voetballiefhebber bent, dan kun je er niet omheen dat Barcelona ontzettend mooi voetbal speelt. Positiespel, baltempo, manier van doortikken is soms prachtig om naar te kijken. Het punt dat hij een goed team heeft is dan ook niet echt een sterk argument in mijn ogen, gezien iedere speler dat nodig heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...