Ga naar inhoud

CdAB 12 [XII]


haisseM

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En wat betreft Joshua/Raoul/qwerty/persoon met een grandioze persoonlijkheidsstoornis: heb gisteren tijdens mijn 2 uur wachttijd voor het interview even wat ''research'' gedaan waarna ik kan melden dat ik het adres + telefoonnummer van de heer Paverelli tot 2 mogelijkheden heb terug kunnen brengen. Mocht zijn hoofd hier dus nog een keer verschijnen (of een verdenking daar toe) dan zal ik wel eens even een telefoontje plegen. In ander nieuws, maak er een mooie dag van in de zon, ik heb het te druk, houdoe
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Hallo met het huis Paverellii?" "Ja dag mevrouw, mijn naam in Messi Ah en ik ben de website beheerder van we we we punt power unimited punt en el. Ik wou U even vragen naar uw zoon, die zich heeft misdragen op de site." "Oh.. ehm, wat heeft hij gedaan dan?" "Hij deed zich meerdere malen voor als vrouw en probeerde de aandacht van mannelijke gebruikers op zich te vestigen. Hij vroeg dan via een privé bericht om contact gegevens en hij begon dan met de man/jongen te chatten. Nadat hij er verzekerd van was dat de man echt in de waan was dat hij een meisje was probeerde hij hem geld te ontfutselen door te zeggen dat hij 400 euro aan schulden had aan wat jongens, en hij die binnen 3 dagen terug moest betalen. De mannen, blind door het idee dat Joshua een lief klein meisje was, storten dan het geld op zijn rekening. Als dit gedaan was blokkeerde hij de persoon en maakte een nieuw account aan op onze site." yolo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...