Ga naar inhoud

Starfield Hype Generator

Mr_G
 Delen

Aanbevolen berichten

Do you expect this upcoming exclusive Series X-game to be worthwhile, or not? 

Maybe, I'll trade my PS5 with someone over a Series X for it, but I'll expect after you've read this, no one is going to trade his Series X anymore...

Weren't Todd Howard and Elon Musk close friends?

If so, they must have became close friends, as Musk was an Elder Scrolls-fan and Todd told him secrets, while at rhe same time, Todd was a space-fan, and in return, Musk told Todd secrets. 

I really see no way,  how this recipe, would not produce close friends.

And what would happen, if those close friends, decided to develop a space-game?

I expect,  Bethesda building and designing the whole game-system, with  secret solar-system information from Elon Musk, you would otherwise, where not be able to use in any other space game. 

If true, then their goal with Starfield, must have been to create the best space exploration-game ever. 

And who else could pull this off, then this amazing Dream Team? 

aangepast door Mr_G
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Mr_G wijzigde de titel naar Starfield Hype Generator
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Op 23-1-2023 om 12:49, Eyyy_tony zei:

Normaal gesproken heb ik niet zoveel met Bethesda RPG's. Maar dat komt meestal door de setting, niet de gameplay zelf. En sci-fi hou ik wel van dus ben zeer benieuwd naar deze game.

Ik denk dat het te vergelijken valt met een 'volwassen' versie van No Man's Sky.

En ik moet zeggen dat deze setting, ook indoor, stukken cooler overkomt dan bijvoorbeeld de Fallout-reeks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag vaak de vergelijking met No Man's Sky voorbijkomen en veel mensen waren daar negatief over. Ik niet... No Man's Sky had ontzettend veel potentie en werd extreem gehyped. En nu na vele updates is het eigenlijk best een vette game. Dus als dit een No Man's Sky wordt met wat meer verhaal, characters en actie (daar lijkt het wel op) dan ben ik dik tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen