Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een vriend wil graag een game pc dus kunnen jullie er 1 samenstellen voor hem? Budget: 500-600 waar ga je het voor gebruiken? League of Legends, en misschien iets van guild wars 2 Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: niet nodig processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: geen verlichting: nee algemene componenten: prestatie gericht minimale HDD grote: 1TB DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: nee OS: nee andere voorkeuren/opmerkingen: de games hoeven niet op zeker niet op max maar medium is goed genoeg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moederbord is een week geleden kapot gegaan en Ik heb dus een nieuwe nodig. Nu is mijn processor nogal verouderd, de (AMD PHENOM II X4 serie)[http://tweakers.net/pricewatch/234282/amd-phenom-ii-x4-955-black-edition.html]. Ik twijfel tussen de (AsRo 990FX Extreme)[http://tweakers.net/pricewatch/291189/asrock-990fx-extreme3.html] of de (MSI 990XA-GD55)[http://tweakers.net/pricewatch/293519/msi-990xa-gd55/specificaties/] Weet iemand welke beter is? (De kleine verschillen dus)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een computer van mij geeft geen beeld meer. Ik denk dat het aan de video kaart ligt, de ventilator draait namelijk niet meer. De kaart is een GeForce 9500 GT Point of View met een PCI Express 2.0 x 16 aansluiting. Als ik deze kaart wil vervangen moet ik dan zoeken op een PCI Express 2.0 aansluiting of een PCI Express x 16? En hebben jullie misschien goed advies voor een nieuwe kaart?

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb momenteel deze setup: Processor: i5-750 Lynnfield RAM geheugen: 4x2 = 8 GB DDR3-1333 Videokaart: Club 3D AMD Radeon HD6950 2GB Voeding: 550W Harde schijf: 1TB HD 5400 rpm Ik wil mijn processor upgraden i.v.m. zware FPS problemen in GW2 en ik heb het gevoel dat de CPU momenteel mijn GPU bottlenecked. De upgrade ziet er als volgt uit: Processor: i5-4670k Haswell Moederbord: Gigabyte GA-Z87-HD3 Harde schijf: Samsung 840 EVO, 120GB SSD Behuizing: Aerocool X-Warrior Black Edition De extra SD schijf wil ik als boot schijf gebruiken voor Windows 7 en de behuizing heb ik genomen omdat de huidige te klein is voor de videokaart (staat nu in een Pcie x4 slot) en de luchtstroming is niet helemaal lekker. Is het 't waard om van een Lynnfield naar een Haswell processor te upgraden? En is dit een upgrade waarbij de processor de komende 4-5 jaar weer mee kan op high end niveau?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een nieuwe pc zonde van mijn videokaart. Voor zover ik gelezen heb is het verschil tussen de 6xxx en 7xxx serie nihil, ondanks de introductie van pcie v3. Een gehele nieuwe pc gaat met de zooi die ik wil dan 800-1000 euro kosten, terwijl de upgrade ongeveer 400 euro kost. Met de upgrade krijg ik dan weer prestaties die tot de high end norm horen en weer 5 jaar mee gaat. Vraagje ivm OC'en, als ik aan Intel Turbo Boost genoeg heb (veel verder hoeft het van mij niet i.v.m. warmte problemen van de Haswell), is het dan wel nodig om een Z87 moederbord aan te schaffen? Heb ik dan aan de H87 chipset niet genoeg?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...