Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoeveel haast heb je? Ik kan op het moment niemand de r9 290(X) aanraden tot er een aftermarked koeler voor uit komt. Ik heb daar alleen nog nergens ook maar een gerucht gevonden helaas :(. De non-reference GTX780's zijn qua geluid en temperatuur zooo veel beter dan de R9 290(X) kaarten. Ook de prestaties zijn dan opeens een stuk verder van elkaar vandaan. Daar komt dan nog bij dat de Nvidia drivers sneller worden vernieuwd, wat met al die nieuwe games die nu uitkomen erg prettig is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Hoeveel haast heb je? Ik kan op het moment niemand de r9 290(X) aanraden tot er een aftermarked koeler voor uit komt. Ik heb daar alleen nog nergens ook maar een gerucht gevonden helaas :(. De non-reference GTX780's zijn qua geluid en temperatuur zooo veel beter dan de R9 290(X) kaarten. Ook de prestaties zijn dan opeens een stuk verder van elkaar vandaan. Daar komt dan nog bij dat de Nvidia drivers sneller worden vernieuwd, wat met al die nieuwe games die nu uitkomen erg prettig is. Tsjaah, wat is verstandig. Een reference r9 290X heeft last van throttling, dus die valt sowieso af. **Nu** een gtx 780 kopen voor 465 euro vind ik ook duur aangezien een nieuwe architectuur om de hoek is van nvidia(ik schat mei-juni). De reference r9 290 heeft nauwelijks last van throttling, zit op de performance level van de gtx 780 en is spot goedkoop. Ik neig dus naar de r9 290...
Link naar reactie
Delen op andere sites

De R9 290 heeft net zo veel last van throtling, misschien zelfs meer! Je moet de R9 290 zien als de R9 290X maar dan met een chip van net wat mindere kwaliteit. Dat is namelijk precies wat het is. Daarbij maakt de R9 290 standaard nóg meer herrie omdat de fan nóg harder draait. Het verschil met de volgende generatie nvidia chips zal niet zo groot zijn gok ik. Dat heeft niet zo veel zin gezien de consoles erg ver achter lopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriend in Amerika wil een alvast samengestelde PC van Newegg bestellen, http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16883103853 Ik heb geen tijd om te kijken hoe voordeliger het is om het zelf in elkaar te zetten, zo ja dan doet hij het zelf na heel wat tutorials kijken. Het ziet er in ieder geval uit als een enigzins goede deal aangezien ACER dingen meestal zwaar overpriced.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Dit is em](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B626534%5D=1&product%5B620106%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B600845%5D=1&product%5B644799%5D=1&product%5B382675%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B649374%5D=1&product%5B491850%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B470810%5D=1) inclusief assemblage en windows, maar zonder muis en toetsenbord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr is niks mis met MS-TECH, alleen is dit gewoon een van de goedkoopste voedingen die er zijn. Overigens haalt MS-TECH waarschijnlijk zijn voedingen bij dezelfde fabrikant vandaan als bequiet, corsair, coolermaster enz.. Geen van die fabrikanten maakt namelijk zelf voedingen, ze plakken er enkel een leuke stikker op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...