Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je begrijpt dat [dit systeem](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B452330%5D=1&product%5B620115%5D=1&product%5B549886%5D=1&product%5B637032%5D=1&product%5B632818%5D=1&product%5B620723%5D=1&product%5B626780%5D=1&product%5B353621%5D=1&product%5B656710%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B649374%5D=1) van nog geen 1300 euro incl. assemblage en OS beter presteert in games? Eventueel kun je voor 80 euro er nog een i7 in plaatsen in plaats van een i5.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mijn energiemodus in het configuratiescherm op Hoge Prestatie zet maakt mijn HDD om één of andere reden een hoog, redelijk constant geluid. Dit wordt luider naarmate ik bijvoorbeeld naar beneden scroll op een pagina of bijvoorbeeld in steam. Op energiebesparend daarentegen maakt de HDD totaal geen geluid, dit betreft een Seagate Barracude 7200.14 1TB platter schijf. Heeft iemand een idee waarom dit is?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou graag een lijstje willen hebben voor een upgrade kit, ik heb een low budget gaming pc dus er zit niet veel soeps meer in. Video kaart heb ik nog wel een goede (denk ik). Heb de AMD HD 7800 Series, en DDR3 8GB RAM geheugen. Moederbord is MSI 760GA en mijn processor is een AMD Six-Core FX-6100 Zambezi met de standaart cooler. Ik weet dat deze videokaart nog wel goed is maar zou graag overstappen naar NVIDIA, wat de RAM betreft zou misschien wel meer mogen, maar dat laat ik even aan de experts over!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: ±€1050,- waar ga je het voor gebruiken? Gamen en studie .. Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: Niet té aanwezig, zwart, koel. verlichting: nee algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: 1 TB is genoeg SSD: nee DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: nee OS: Ja, Windows 8 andere voorkeuren/opmerkingen: Ik zou graag een goede geluidskaart op het moederbord hebben (voor gaming)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: €1000,- waar ga je het voor gebruiken? Gamen Overklokken: ja later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: stijlvol verlichting: nee algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: 1TB SSD: nee DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: ja OS: Windows 7 (Ik weet niet zeker welk OS beter is voor gamen) andere voorkeuren/opmerkingen: nee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: +/- 800 (daar ga ik hem ook op baseren, maar wil toch nog wat toevoegingen) waar ga je het voor gebruiken? Gaming, blu-ray speler, school. Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: Veel USB-porten, I guess. Niet te opzichtig, gewoon zwart. verlichting: nee algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: 500 gig (ik heb nog een 2TB external bij me Wii U, daar zoek ik nog een kleinere vervanger voor. Daarna kadn dat beest aan de PC) SSD: misschien voor OS DVD drive: ja blue ray drive: ja assemblage: Weet ik nog niet OS: Ja wondows 7 of 8, maakt niet zoveel uit andere voorkeuren/opmerkingen: Nope.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...