Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jezus... tering druk bij Alternate, dan maar alles via internet bestellen. Wanneer ik alles bestel dan krijg ik toch alles in 1 keer wanneer het leverbaar is? Er staat op hun site dat er ook een mogelijkheid is, tegen extra kosten, om je producten te leveren die al wel leverbaar zijn. Nu zit het zo dat die r9 290 tri-x([link](http://www.alternate.nl/SAPPHIRE/TRI-X_R9_290_4GB_OC_BF4_Edition_%2811227-00-50G%29,_grafische_kaart/html/product/1118437/)) op pre order staat, dat houdt dus in dat wanneer die grafische kaart leverbaar is dan naar mij samen met de rest(dat dan ook leverbaar is) verzonden wordt? Maar wanneer die grafische kaart dan eindelijk leverbaar is en iets anders dan niet, word de hele zooi dan nog niet geleverd? Kan ik dan beter gaan voor de mogelijkheid om wanneer iets leverbaar is dan direct naar mij toe te sturen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is sowieso verstandig om even te wachten op fatsoenlijke reviews van die aftermarket R9 290X kaarten. Wie weet is er een kaart die eerder beschikbaar is, goedkoper is en sneller is. Ook is er nog niet bekend wanneer die kaarten precies leverbaar zullen zijn. Dat kan volgende week al zijn, maar ook pas over een maand.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuses, ik heb de helft maar gelezen (die PU app werkt nog steeds niet goed). Ze leveren inderdaad pas als alles op voorraad is. Je kunt de rest vast laten leveren, maar dan kun je nog niet echt op je PC gamen. Als alleen je grafische kaart nog niet beschikbaar is kun je gewoon de geintegreerde gpu van de processor gebruiken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het is niet zo dat wanneer alles op voorraad is behalve mijn grafische kaart en dan wanneer mijn grafische kaart op voorraad is, iets anders niet meer op voorraad is, dus mijn hele order weer op iets anders moet wachten? ( in het geval van wanneer ik er natuurlijk niet voor kies om alles apart te laten thuis brengen, zoals je al zei kan in dan nog steeds niet gamen)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...