Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Sinds ik mijn nieuwe pc heb gebouwd vrijdag, heb ik al problemen met mijn videokaart sapphire r9 290 tri-x, als ik mijn onboard videokaart gebruik start mijn pc al sneller op. Maar het probleem dat ik heb is dat ik al een aantal keer black screen heb gekregen, wat kan ik hieraan doen? Teven heb ik het gevoel dat mijn grafische kaart mijn pc trager maakt met opstarten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt wel dat je een beetje overdrijft bij sommige voedingen, maar dat kan natuurlijk altijd van pas komen als je er nog een kaart in steekt. Maar voor een enkele gtx 780ti heb je echt geen 850 watt nodig, daar kan je nog ruim mee uit komen op 620 watt. Toch wel een erg strak overzicht voor de gemiddelde pc n00b die niet weet waar te beginnen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Naar mijn idee was het opgelost maar ik kreeg het gister volgens mij weer, ik was ff weg gelopen van mn pc en toen ik terug kwam weer black screen. Ik vroeg me af of meer mensen hier last van hadden maar ik kijk het deze week nog ff aan. Ik heb ook de sapphire r9 290 tri-x en ik heb er geen last van. Je moet wel de nieuwste drivers installeren van internet en niet die op je cd die je erbij krijgt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik heb mij wat verdiept in het samenstellen van pc's (ik weet er dus nog heel erg weinig van) maar wat ik wel weet is dat ik graag wil overclocken een beperkt budget heb. En dat ik dit wel een mooie samenstellen vond. http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B563658%5D=1&product%5B568285%5D=1&product%5B616561%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B657088%5D=1&product%5B555977%5D=1&product%5B629110%5D=1&product%5B646002%5D=1&product%5B549886%5D=1&product%5B649374%5D=1&product%5B470810%5D=1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...