Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Met de nieuwe updates in de lijst (de €800 build anyway) kom ik [hier](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B568285%5D=1&product%5B549886%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B555977%5D=1&product%5B620115%5D=1&product%5B637032%5D=1&product%5B665582%5D=1&product%5B635645%5D=1) op uit. Met een andere kast, geen HDD's want die gaan mee uit mijn huidige PC en met de GTX770 uit de iets duurdere build omdat er bij de R9 280x een levertijd van 10+ dagen staat en de laatste keer dat ik dat heb gedaan duurde het bijna 3 maanden. Heb ik nog iets over het hoofd gezien?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een dagje shoppen ben ik met lege handen terug gekeerd. Ik heb elke winkel afgevraagd naar een i5 3570 processor maar ze hadden het steeds niet. Maar, ik heb wel de tip gekregen om mijn moederbord te upgraden naar s1150 (i.p.v 1155) zodat het meer future proof is. Aangezien mijn budget 250 eurie was: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje?product%5B620116%5D=1&bestel= is dit een mooi setje?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hebben gelijk. Misschien moet ik pas bij de 6de generatie van intel ofzo upgraden naar een nieuwe socket. Mijn huidige H61 iCafe kan K intel processoren aan heeft een PCIe 3.0 slot waardoor er een goede grafische kaart inkan. Ik bestel maar de i5 3570 en de tip om mijn GTX 560 te verkopen is trouwens erg goed. Dan kan ik eerder de GTX 760/770 kaufen. Viele dank
Link naar reactie
Delen op andere sites

**Budget:** 1000 € **waar ga je het voor gebruiken?** Game & Renderen **Overklokken:** nee **later mogelijkheid voor een extra videokaart:** ja **processor koeling:** stil en prestatie **eventueel water koeling (cloosed loop):** nee **high end custom loop water koeling(=duur):** nee **Voorkeuren voor de kast:** raampje **verlichting:** nee **algemene componenten:** beetje van beide **minimale HDD grote:** (Wat het beste is volgens jullie) **SSD:** (Wat het beste is volgens jullie) **DVD drive:** (Wat het beste is volgens jullie) **blue ray drive:** (Wat het beste is volgens jullie) **assemblage:** (???) Srry ben pc noob **OS:** ja windows 7 **andere voorkeuren/opmerkingen:** Ik wil gewoon een lekker game/render pctje waar je battlefield high/medium op kan spelen en videos op kan renderen verder weet ik niet zo veel van pc's af (En ben ik dus noob zo als je bij sommige vragen kan zien
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: €700 - €750 waar ga je het voor gebruiken? Gaming ( in de toekomst renderen Overklokken: ja later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): ja high end custom loop water koeling(=duur): Nee Voorkeuren voor de kast: Gamelooks raampje verlichting: Ja, blauw algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: 1 TB SSD: ja 100GB DVD drive: ja blue ray drive: Nee assemblage: Ja OS: Nee andere voorkeuren/opmerkingen:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 500-600 waar ga je het voor gebruiken? wat ouders er mee doen, niet zo veel speciaals dus Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: nee processor koeling: stil eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: stil/koel/klein verlichting: nee algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: 500 GB -1 TB SSD: nee DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: nee OS: windows 7 andere voorkeuren/opmerkingen: misschien een kleine SSD voor het besturingssysteem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...