Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Als audiofiel koop je geen interne geluidskaart, maar een externe. Over het algemeen (ook met een uitzonderlijk goede headset) is het eigenlijk niet nodig bij de betere moederborden. Het kan wel nodig zijn als je bijvoorbeeld een 7.1 set hebt, maar je moederbord dit niet ondersteunt. Tevens zijn er moederborden die geen optische uitgang hebben wat voor veel mensen een pre is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn SSD is groot genoeg om windows+games+programma's er op te zetten, dus ik gebruik het niet. Ik heb wel problemen gehad met die drivers (er zat een geheugenlek in) dus ik heb die zooi in het register uitgeschakeld. Ik weet niet of dat al gefixt is en hoeveel winst je er mee haalt, dat zul je even moeten googlen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal weken geleden heb ik hier mijn pc laten samenstellen, zelf gebouwd en een tijdje van genoten, totdat ik na een paar dagen problemen kreeg met mijn Sapphire r9 290 tri-x grafische kaart, ik heb deze naar alternate gebracht en wacht nu op een oplossing van hun kant. Nu vroeg ik mij af, stel ik krijg geen nieuwe kaart maar ik krijg mijn geld terug, is de sapphire nog steeds de beste kaart voor die prijs? En zo niet wat moet ik dan nemen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 1200-2200 waar ga je het voor gebruiken? gaming Overklokken: ja later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: hoge prestatie voorrang en dan zo stil als kan(kan altijd men boxen wat harder zetten haha) eventueel water koeling (cloosed loop): ja/nee high end custom loop water koeling(=duur): ja/nee Voorkeuren voor de kast: zo functioneel mogelijk verlichting: nee algemene componenten: prestatie gericht, stil als mogelijk minimale HDD grote: optimale grootte SSD: ja (hoe groot)/nee DVD drive: ja blue ray drive: ja assemblage: ja OS: nee/ja. Zo ja, dan welke? andere voorkeuren/opmerkingen: heb al 5-10 jaar niet meer naar samenstellingen gekeken of naar wat er tegenwoordig goed is en wat niet hoor graag je mening en zou het super vinden als je me wat kan aanraden of als een van hierboven vermelde mogelijk wat is. weet dat eerst altijd nieuwe dingen zeg 1000 euro kostte en na halfjaar jaar nog 500... zo men voorkeur heeft de 500 euro dan koop ik liever nieuwe pc of nieuwe items dan jackpot te betalen voor een half jaartje. alvast bedankt. (alle hints en tips zijn welkom ook waar ik beetje bij kan leren van wat er laatste jaren allemaal veranderd is, sommige dingen die hierboven vermeld zijn snapte ik geen snars van haha)
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Klik](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B452330%5D=1&product%5B353621%5D=1&product%5B620723%5D=1&product%5B666605%5D=1&product%5B620105%5D=1&product%5B500261%5D=1&product%5B653070%5D=1&product%5B671612%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B648297%5D=1) Je hebt niet aangegeven of je er graat windows bij wilt en of je een SSD wilt. Gelukkig is er ruimte zat over in je budget. Een SSD kan ik je in ieder geval zeker aanraden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

CPU CPU Minimum: Intel Core 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ or better You Have: AMD A6-5200 APU with Radeon(TM) HD Graphics CPU Click here for the latest CPU drivers. CPU Speed CPU Speed Minimum: Info You Have: 2.0 GHz RAM RAM Minimum: 6 GB You Have: 7.6 GB OS OS Minimum: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit You Have: Microsoft Windows 8 (build 9200), 64-bit Windows Click here for the latest Windows drivers. Video Card Video Card Minimum: NVIDIA GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 5870 or better You Have: AMD Radeon HD 8400 Upgrade Suggested Video Card Click here for the latest Video Card drivers. Features: Minimum attributes of your Video Card Required You Have Icon Pixel Shader version 5.0 5.0 Icon Vertex Shader version 5.0 5.0 Icon Dedicated Video RAM 1024 MB 512 MB Sound Card Sound Card Minimum: Yes You Have: Turtle Beach PLa Headset Sound Card Click here for the latest Sound Card drivers. Free Disk Space Free Disk Space Minimum: 40 GB You Have: 1.8 TB Free Disk Space Click here for the latest Free Disk Space drivers. >kan iemand voor mij ff een nieuwe video kaart opzoeken? die beter is dan deze troep? hij moet beter zijn dan: NVIDIA GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 5870 ik heb er zelf geen verstand van, en weet dus ook niet wat voor video kaart er wel en niet in kan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@omgwtfbbw ja, via Orangemic had je me ook al geholpen. toen had ik hem al besteld, en nu hoor ik van de 1 dat het wel kan, en van de ander dat het niet zo'n goed idee is... dus daarom vraag ik aan u, o machtige BBQ wat is uw opinie? ik kan hem binnen 12 dagen nog terug sturen. dus als jij zegt, dat ik hem dan maar terug moet sturen en nog ff doorsparen voor een pc die ik dan via Azerty bestellen kan, dan doe ik dat wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoeveel je er voor hebt betaalt, maar gamen kun je hier op eigenlijk wel vergeten. Die processor is gemaakt voor dingen als angry birds en email. Daarbij kan ik aan deze specs niet zien of er wel een losse GPU bij kan. Gezien het een laptop-tablet CPU heeft, ben ik bang dat er geen PCI-e 2.0 slot aanwezig zal zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...