Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

![Dit](http://azerty.nl/producten/product_detail/4924/555731/asrock-z77-extreme3-moederbord-atx-lga1155-socket-z77-usb-3-0-gigabit-lan-interne-afbeeldingen-cpu-vereist-hd.html?channel_code=40) is volgens mij een van de goedkoopste met SLI & Intel socket
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan de Corsair CX600M. Overigens is 600W echt compleet overbodig, waarom wil hij zo graag een grotere voeding? Kost alleen maar meer. Even om duidelijk te maken dat je zo'n voeding niet nodig hebt: Mijn PC (volledig water gekoeld) en volledig overgeklokt (zorgt voor zo'n 30% extra stroomverbruik) met een i5 4670k en twee GTX 780's trekt maar 665W uit de muur. Dat is dus inclusief 12 ventilatoren, een pomp en 4 HDD's.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hulp gevraagd! Ben bezig mijn grafische kaart te vervangen, maar het gaat niet helemaal goed. Ik heb mijn oude kaart vervangen voor de nieuwe kaart (MSI R9 270x), maar het installeren van de drivers lukt niet. Er zat een CD bij, bij stap 3 van de user guide staat 'Click NVIDIA/ATI drivers. The program will find a proper driver for your Graphics card.' Echter is er in het installatiemenu geen optie hiervoor. Vervolgens maar geprobeerd de nieuwste driver via de website te downloaden, maar het lijkt niet te werken. Op dit moment is de monitor direct aangesloten op het moederbord. Als ik de monitor probeer te verbinden met de grafische kaart, krijg ik geen beeld (ook niet na die poging om de drivers te installeren). Heb gecheckt of de kaart en de kabeltjes goed waren aangesloten, dat was wel het geval. Enig idee wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen? Dit zijn de specs van mijn pc (met oude grafische kaart): http://gyazo.com/977c5c48e94d8c2edb72ee6e2fd4a5df
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zat trouwens een 6-pin pci aansluiting bij de grafische kaart, maar ik kon niet vinden hoe ik die nog kon aansluiten, weet niet of dat van belang is. Er zat er al één in mijn pc, die is wel aangesloten op de grafische kaart. Basically, I have no idea what I'm doing :P Heb ik iets verkeerd/niet aangesloten, kan mijn pc mijn grafische kaart niet aan, heb ik iets verkeerd/niet geïnstalleerd of is er iets anders aan de hand?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de drivers zouden werken zou ik de monitor moeten kunnen aansluiten op de grafische kaart toch? Dat werkt in ieder geval niet. Ook kreeg ik bij het voltooien van het installeren een melding dat er tijdens de installatie iets niet goed ging. Kan zo dadelijk wel een screenshot maken, ga even eten :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

een vriend van mij wil graag een game-pc gaan bouwen dus hier is zijn template: **Budget:** 900 euro **waar ga je het voor gebruiken?** games als battlefield 4 en rome Total war 2. Ook een beetje voor school **Overklokken: ** nee **later mogelijkheid voor een extra videokaart:** ja **processor koeling:** prestatie **eventueel water koeling (cloosed loop):** nee **high end custom loop water koeling(=duur):** nee **Voorkeuren voor de kast:** geen. **verlichting:** niet perse. Zo wel dan het liefst blauw. **algemene componenten:** prestatie **minimale HDD grote:** 1 TB **SSD:** nee **DVD drive:** ja **blue ray drive:** nee **assemblage:** nee **OS:** ja. Windows 8.1 **andere voorkeuren/opmerkingen:** als het kan een videokaart die ongeveer gelijk is aan de GTX 770.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er denk ik achter, blijkt dat ik maar een 350W PSU heb... dacht dat t een 500W PSU was, maar dat was dus niet zo. Neem aan dat t dan niet gaat lukken? Zal zo mn oude kaart er maar weer inzetten. Zou een nieuwe PSU het probleem oplossen? Of zijn er dan nog meer dingen waar ik op moet letten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...